Gå til innhold

Derfor holder jeg meg singel (kvinne)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke lett å skjule. Stillingen min og stedet jeg bor er ganske avslørende. 

Omgås kvinner med høy inntekt hele tiden, det hører med til jobben. Det høres kanskje merkelig ut, tatt i betraktning at jeg er velstående selv, men jeg føler meg mest komfortabel med mennesker som ikke har så mye. Kanskje fordi jeg kommer fra en familie uten midler, og har slått meg opp selv? Dessverre er det, som jeg skrev over, helt påtagelig hvordan min velstand og sosiale statues umiddelbart blender de jentene jeg treffer. 

Jeg har forsøkt så ofte at jeg ikke orker mer. Livet som singel trenger ikke å være ensomt, selv om man selvsagt skulle ønske det var noen 'ekte' der ute...

Anonymkode: 3c84d...ceb

Hva slags kvinner dater du? Jeg og min kvinnelige omgangskrets bryr oss ikke en døyt om shopping, penger og materialisme så vi finnes. Men innstillingen vår har jo også konsekvenser for hvordan vi ser ut og oppfører oss. Alle mine venner er velstrelte og pene, men ingen ser jo ut som den typiske barbiedukka. Når mine venner og jeg skal "gjøre oss pene", trener vi og passer på hva vi spiser. Vi er ikke så opptatte av klær, sminke og den slags. 

Dater du naturlige damer eller går du for bimboene? Om du foretrekker materialistiske damer, må du ikke bli overrasket over at de er materialistiske....

Anonymkode: 99d3c...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...