Gå til innhold

.


Kaptein6

Anbefalte innlegg

Jeg hadde selv en tendens til å satse på flere hester, da jeg var ung. Og var også utro i de første, seriøse forholdene mine. Men så ble jeg voksen, i kombinasjon med at jeg traff enn bra mann. Som overgikk alle andre jeg hadde møtt, på dette området. Ikke den som gjør mest ut av seg i sosiale sammenhenger, men med en grunnleggende trygghet og selvtillit. Som gjør at han ikke behøver å hente bekreftelse overalt, men i stedet legger energi i å bygge opp ting på hjemmebane.

Du misforstår på noen punkt: 

- De aller fleste har sjansen til å være utro. Dette har ikke noe med at du er spesiell å gjøre, men mer med at du viser du er åpen for sånt. 

- Den bekreftelsen du får gjennom å være utro, er kun tom bekreftelse. Den bygger ikke opp, men krever stadig mer. Ikke nok med en, ikke nok med to, ikke nok med tre. For de aller fleste damer hadde du blitt sett på som en lettvekter, men noen damer faller for denne tomme selvtilliten.

- Er du helt sikker på at det er greit å ikke være ærlig? Kanskje passer du bedre i et åpent forhold, men da må du være tøff nok til å kommunisere om det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.6.2018 den 10.23, SS skrev:

.

.

Endret av Kaptein6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 10.23, SS skrev:

.

.

Endret av Kaptein6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 9.30, AnonymBruker skrev:

.

.

Endret av Kaptein6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Kaptein6 skrev:

Jeg har altså en grusomt dårlig egenskap, eller moral, og er notorisk utro. Det startet vell allerede med min første kjæreste, og jeg datet en annen da jeg var student i utlandet. Så har det bare fortsatt siden. Har nå vært gift over 20 år med min kone, og har vært utro jevnlig. Jeg har to «elskerinner» som jeg har sex med to tre ganger i året. Begge var singel da jeg traff dem, men jeg overtalte dem til at det var lurt å få en fast kjæreste. Det som er utrolig er at de begge har funnet seg samboere, men fortsatt har forhold til meg. Det hele er helt crazy, og jeg prøver å komme ut av det, men det hele har over tid blitt så normalt for meg at jeg nesten har glemt hvor forferdelig dette er for alle parter. 

Kanskje bortsett fra meg siden jeg blir svært høyt elsket av alle, og rost opp i skyene. Begge mine «elskerinner» spør jevnlig om når vi skal gifte oss, og min kone er superlykkelig og uvitende.

Hvis noen kan motivere meg til å slutte så send meg gjerne en melding :)

Tenker det kunne vært greit å ha en å snakke med om dette.

Jeg er veldig ordentlig og vellykket på alle andre områder enn dette.

 

Herregud, har du ikke noe krav til sengepartnerer i det hele tatt?

Du- når du har holdt på i 20 år er det liksom litt for sent. Skaden har allerede skjedd. Tviler på at du kommer til å legge kortene på bordet for kona di uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kaptein6 said:

Jeg vil jo ikke tørre å gå inn i et forhold til noen av dere her inne. Ingen her som vil verken meg eller min kone vel. 

..., men hvis du hadde sendt meg et puppebilde ville jeg kanskje likevel gått i fellen 😂😂😂😂🤪😍😂

Så hvorfor la du ut kontaktannonse?

Anonymkode: 913c9...faa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj.. Jeg blir rett og slett kvalm av å lese om alle disse som er så jævla selvsentrert. Utroskap er et valg, noe som vil si at man kan velge å IKKE være det. Hvorfor er du i et forhold i det heletatt? Du er jo ikke et godt menneske, du eier jo ikke samvittighet. Du har en kone som lever i god tro, imens du ligger å peiser på elskerinnene dine. Nei, fyfaen. Dette er tillitsbrudd på det groveste. Tror du virkelig at du kan leve sånn resten av livet, uten at konen din får vite det? Du virker ikke særlig motivert til å bli en bra mann heller! Egoistisk, det er det du er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah right!!!

 

halleluja, og lyset er sett!!!

Anonymkode: 75345...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du beviser at dette er bare bullshit i andre tråder her på KG. Her skriver du at du vet det er galt, du har lyst til å slutte og fått ny tro på moral og det er ikke måte på.. Også kommer du i denne andre tråden og råder andre til å være utro og vil mer enn gjerne gi tips til hvordan folk skal få det til. Neida, du har ikke tenkt å slutte å være utro. Du kom til KG for å skryte av hvor uimotståelig du er - og kanskje provosere oss damene litt.

Hvis det i det hele tatt er sant da. Det høres jo ikke spesielt sannsynlig ut - den uimotstålige kjekkasen som alle damene vil til sengs med, alle liker deg og skryter av deg, lederjobben og alle pengene og i det hele tatt. Også er du liksom utro fordi du ikke klarer å si nei fordi alle vil ha en bit av deg. Ja, særlig.

Anonymkode: 98115...58c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 13.21, AnonymBruker skrev:

.

.

Endret av Kaptein6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Narsissistisk og falsk empati er flotte egenskaper vet du. Heldig hun kona di. 

Anonymkode: 2e485...d4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 13.47, AnonymBruker skrev:

.

Endret av Kaptein6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På overskriften så trodde jeg først at det var en kvinne som var utro og som dermed pga sitt kjønn ville få mer sympati for sin umoral , (Fordi vi kvinner er ofte hykleriske slik sett ) men siden du er mann så ser jeg at det blir flere person angrep. For i et feministisk samfunn så er det mye mer akseptabelt og lettere å angripe menn for moralbrist enn kvinner pga det kjønnet de er. Det går igjen i alle debatter om utroskap og svik. Og er meget interessant å observere. Hva med å poste samme innlegg som"kvinne" bare for å se hvilke svar du da får ?

Anonymkode: c11f0...bb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er sånn at du blir nedrent av kvinner, hvorfor la du da ut en kontaktannonse her på KG for et par dager siden?

Anonymkode: 913c9...faa

Det han driver på med i denne tråden er vel i praksis en dårlig skjult kontaktannonse.

Se bare på alle de desperate oppfordringene til å sende han PMer, og hvordan prøver å bygge en image om hvor fantastisk "velllykket" han er men han har et problem. Han er utro og "alle kvinner" bare "må ha han". TS er på fisketur etter en spesiell type kvinner i denne tråden.

Endret av Tba
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 17.6.2018 den 11.41, Kaptein6 skrev:

Takk for svar og engasjement alle :) Jeg har fått fornyet tro på moral og ærlighet, og vil slutte med å være utro :) 

Ok...

Anonymkode: 02dfa...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...