Gå til innhold

Hvor mye «reasearch» gjør du når du liker noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg blir fascinert av noen har jeg en tendens til å ville finne ut mest mulig om vedkommende. Som regel starter jeg med å søke opp vedkommende på facebook, før jeg går videre til google og evt. instagram. Noen ganger tar jeg meg selv i å sitte å se gjennom alt av bilder på fb fra flere år tilbake, og i ekstreme tilfeller har jeg også gått inn på profilene til vedkommendes nærmeste venner og familie 🙈 er dette helt psyko, eller er det flere som er som meg? 

Anonymkode: 51c18...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nøyer meg for det meste med å google. Sjekke andre på samme adresse osv. Hvis jeg stalker på facebook, er jeg redd for å komme opp som venneforslag for personen det gjelder.

Anonymkode: 482ea...adc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ekstremt opptatt av folk ja, leter etter bilder spesielt hvis det er noen jeg liker. Finner også ut hvem som er hans nærmeste familie og stalker dem også :lur: :fnise: Dette går over når forelskelsen går over.

Anonymkode: ea953...c4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snoker så lite som mulig. Jeg tar et enkelt Google-søk, men skanner bare lett over resultatene og klikker ikke på noe. Greit å se at det ikke har vært noen nyhetsoppslag om ham bare. :P

Anonymkode: 3bb6c...d99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt Psyko å driven på sånn. Googler ikke i det hele tatt. Skal bli kjent med personen, ikke dømme etter hva som ligger på nett. 

Anonymkode: 774dc...9d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg googler, sjekker Facebook og Instagram. Ja jeg kan sjekke langt tilbake i tid. 

Jeg synes ikke det er 'psycho'. 

Det er viktig for meg å gjøre det jeg kan for å vite at dette er en person jeg kan slippe inn i mitt liv. 

Men jeg er helt ærlig om det overfor vedkommende da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker ikke noe, virker litt psycho synes jeg :ohmy: Håper ingen holder på sånn med meg, glad for at det meste er skjult og at jeg ikke har instagram o.l. Om han legger meg til på fb hender det jeg ser på siden hans fra det siste året.

Anonymkode: 82c76...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg googler. Har funnet alt fra wikipediaside om vedkommende, til nyhetsartikler om dom for korrupsjon. Synes det er lurt å Google. 

Anonymkode: 01a12...abe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøker å finne ut om han er samboer eller gift. Det er noe av det mest viktigste. Og om han røyker. Og hva slags etikk og holdninger hsn har gitt utrykk for. Når jeg så er i samtale med personen vil det fort vise seg om det stemmer og hva som er kun prat.

Anonymkode: f9465...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...