Gå til innhold

Hjelp. Hvilken veske skal jeg gå for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg står mellom to vesker fra Chloe og klarer ikke bestemme meg for hvilken av de. Skulle gjerne tatt begge, men det sier lommeboka nei til😄 Så: hvilke av disse liker du best? Liker du ingen trenger du ikke kommentere det. Drew or Faye? 

433BA12D-D01B-4AA1-A645-7189689310AA.png

654C4E72-DC5D-4C58-97BA-C5F683EE3771.png

Anonymkode: 2fe49...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lekre begge to, og jeg kunne også gjerne tenkt meg disse😍 spørs litt hvordan type bruk du ser for deg!? Liker den første best, men nr 2 funker kanskje bedre til hverdags/ er litt mer laidback😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett Faye i en butikk enda. Hvilken str vil du ha Faye i da? Hvis str ikke har noe å si så ville jeg gått for Drew. (Den ønsker jeg meg også) 

Anonymkode: 160f1...517

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en finn.no annonse hvor en selger begge veskene. Prut deg til 2 for prisen av 1;) :fnise:

Anonymkode: 160f1...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt den nederste :) Fine begge to! Skjønner godt at du sliter med å bestemme deg :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nr. 1 var finest👍🏻

Anonymkode: 56c37...fb2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Hoppelopp skrev:

Lekre begge to, og jeg kunne også gjerne tenkt meg disse😍 spørs litt hvordan type bruk du ser for deg!? Liker den første best, men nr 2 funker kanskje bedre til hverdags/ er litt mer laidback😊

Jeg har stort sett bare svarte vesker og ønsker meg en i lysere farge som passer bedre til vår og sommer😊 Blir mest til hverdags vil jeg tro. Enig med deg at den siste er mer hverdagsveske, men er likevel såå usikker😅

Anonymkode: 2fe49...8d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett Faye i en butikk enda. Hvilken str vil du ha Faye i da? Hvis str ikke har noe å si så ville jeg gått for Drew. (Den ønsker jeg meg også) 

Anonymkode: 160f1...517

Tenker den størrelsen som er avbildet. Small tror jeg det er😊

Anonymkode: 2fe49...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant en finn.no annonse hvor en selger begge veskene. Prut deg til 2 for prisen av 1;) :fnise:

Anonymkode: 160f1...517

Haha, ja! Kanskje jeg skal prøve meg😅

Anonymkode: 2fe49...8d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den nederste best. Mest fordi den virker mer praktisk. Det er greit at den er praktisk, ikke sant? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Emmelise skrev:

Jeg likte den nederste best. Mest fordi den virker mer praktisk. Det er greit at den er praktisk, ikke sant? :P

Ja, det er jeg enig i. Er jo hovedsaklig en hverdagsveske jeg ønsker meg, så da er kanskje den best😄 

Anonymkode: 2fe49...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har stort sett bare svarte vesker og ønsker meg en i lysere farge som passer bedre til vår og sommer😊 Blir mest til hverdags vil jeg tro. Enig med deg at den siste er mer hverdagsveske, men er likevel såå usikker😅

Anonymkode: 2fe49...8d1

Syns personlig nr.1 er finest, men de er jo såpass dyre at det kanskje er mer fornuftig med nr.2. Har ett par mulberry vesker med gull lenker å føler det av og til blir litt mye til hverdags🙈 men i lyse farger blir jo ikke kontrasten like stor da! Gå for den du ønsker deg mest, for da kommer du til å bruke den mer. #luksusproblem 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den øverste! Den passer til mye, pluss at den ser mye dyrere ut :) Jeg synes at den er finest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...