Gå til innhold

Fy faen å mange fine damer det er over 40 år


Mr. Kilmister

Anbefalte innlegg

6 hours ago, AnonymBruker said:

Det er nok slike damer du snakker om for de fleste kvinner på 40+ jukser litt.

Anonymkode: 50c94...7ba

Jeg vil gjerne se dokumentasjon for den påstanden der; jeg kjenner mange over 40 år og ingen av dem jukser i det hele tatt. Selv er jeg 50 år, og får høre at jeg holder meg svært godt - og det er aldeles uten juks. Jeg spiser sunt, rører på kroppen og holder meg sterk, og sørger for å more meg. De rynkene og grå hårene jeg har, får lov til å bli. Det handler om en fornuftig livsstil og gode gener, noe som forresten vises både på kvinner og menn.

Jeg sier tusen takk for komplimentet, TS, og tilføyer at norske menn er veldig kjekke, både yngre og eldre. ❤️

Anonymkode: 86b7f...f47

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei det gjør jeg ikke!! Og ingen av mine nærmeste venninner. Derimot endel av min datters venninner på 20 år har puttet leppene fulle dessverre 😢

Anonymkode: 5ed46...6d7

Det er min erfaring også at de unge jukser atskillig mer enn de eldre, og de starter tidlig med diverse fyll og inngrep. Selv har jeg ikke gjort noe av dette, men døtrene til venninnene min er allerede på karusellen til tross for at de såvidt har passert 20. De starter med å tatovere bryn og få vippeextensions, og så er det rett over til kirurgen for å kjøpe pupper, lepper og alt hva det er. 

Anonymkode: ab369...8f9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt at du syns de på 40+ er flotte. De utstråler også mer selvsikkerhet og bare det alene er tiltrekkende. Ser veldig mange i den alderen som er utrolig flotte!

Så er det kanskje litt det at mange av de unge nå er så falske. Med alt de kjøper for å dytte på og i kropp og ansiktet. Det er grusomt! Tror ikke at det er mange som liker så mye fake og tilhørende usikkerhet og usikkert selvbildet! 

Nå er det sikkert noen av de på 40+ som tar noen kunstige grep, men det er minimalt av de jeg ser rundt om. De som er panisk "ungdommelige" er bare patetiske og usikre, men de er ikke noe jeg ser mange av! Det er ytterst sjelden faktisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2018 den 10.24, AnonymBruker skrev:

Det er nok slike damer du snakker om for de fleste kvinner på 40+ jukser litt.

Anonymkode: 50c94...7ba

Ikke her jeg bor... så igjen, ikke dem jeg sikter til...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 og har mer draget nå enn noensinne. Jeg har en helt annen selvsikkerhet enn da jeg var yngre, har nok mye med det å gjøre. De som oftest prøver seg, er menn i 20- årene. De sier alltid at de tror jeg er yngre (på deres alder). Men jeg er ikke interessert da, har mann. Likevel greit å vite at man har mulighet til å få seg noe dersom forholdet skulle ryke ;)...

Anonymkode: e54da...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 35 og har mer draget nå enn noensinne. Jeg har en helt annen selvsikkerhet enn da jeg var yngre, har nok mye med det å gjøre. De som oftest prøver seg, er menn i 20- årene. De sier alltid at de tror jeg er yngre (på deres alder). Men jeg er ikke interessert da, har mann. Likevel greit å vite at man har mulighet til å få seg noe dersom forholdet skulle ryke ;)...

Anonymkode: e54da...9ab

Er 37 og er helt enig. De prøver seg ikke bare, men tar steget videre og. Blir forelsket rett og slett, betatt - enkelte har sagt det rett ut - dette er unge menn jeg møter jevnlig på jobb, i butikken, ofte på byen etc.  Jeg er gift så det er ikke aktuelt med noe uansett. Men jeg er overrasket, lurer på om det er noe med utstråling, selvtillit og at man smiler mye, har humor og ler av ting de sier? Jeg er litt sånn nå at jeg tør å holde blikkontakt når en mann ser på meg, synes det er sensuelt. Trenger ikke være mer enn det. Bare kjenne at det er noe i luften. Hjelper sikkert at det er sommer, man er brun og mer utringede topper (har mye større pupper nå enn da jeg var 20 enda jeg ikke veier særlig mye mer) går med kjole, sminker meg (ser alltid bedre ut med brunfarge). Har så og si ingen rynker,  ingen grå hår og har også fått høre at jeg ser ung ut, og IKKE mer enn 30. Men jeg føler meg ikke mer enn middels pen, (har dog et symmetrisk ansikt, kan det være spille inn?) har vel 10 kilo for mye (ikke dobbelthake, men fordelt på hofter/lår) og kjenner i kroppen alle mine 37 år, er ikke spesielt godt trent. Men ja, hadde jeg vært singel hadde det nok ikke vært vanskelig å få en unggutt - hvis jeg ville ha det, noe jeg tviler på. Da måtte det ha vært en på 27-28 iallefall, ellers hadde jeg følt meg ekkel. 18-20 åringer er store barn i min verden.

Maria Bonnevie er helt nydelig! Naturlig vakker med sine klassiske trekk. Helt enig med TS her 💃

Endret av A_nanas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...