Gå til innhold

Fy faen å mange fine damer det er over 40 år


Mr. Kilmister

Anbefalte innlegg

Er det rart unge menn vil ha dem? Det finnes noen som har lyst til å være 19 år, det er ikke de jeg sikter til. De er patetiske. Men de ekte damene! Vi må ha europas flotteste damer over 40 år. På tide å hylle dere litt. 

We love you😙

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke sikkert jeg er i målgruppa di i det hele tatt utover at jeg er over 40 år, men jeg valgte allikevel å ta den som et personlig kompliment. 

Takk :smilyblomst:

Anonymkode: e90b4...69f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit å si men jeg får like mye oppmerksomhet som over førti åring som når jeg var ung.

Anonymkode: 4e086...570

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om menn😍😍

Anonymkode: 65f4b...92e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Teit å si men jeg får like mye oppmerksomhet som over førti åring som når jeg var ung.

Anonymkode: 4e086...570

Det er slett ikke teit å si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
7 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Er det rart unge menn vil ha dem? Det finnes noen som har lyst til å være 19 år, det er ikke de jeg sikter til. De er patetiske. Men de ekte damene! Vi må ha europas flotteste damer over 40 år. På tide å hylle dere litt. 

We love you😙

Enig. Modne kvinner er fantastiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også av den oppfatning. Som en ivrig mosjonist så treffer jeg masse folk på turer rundt om. Å synes det er forbausende mange milfs som holder en høy standard i mine øyne. Du ser at de ikke lenger er noen fjortiss, men tidens tann har ikke fått noe å feste seg til ennda. Så ja damer i 40 årene kan være riktig så fine om ikke de aller fineste. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett å se forskjell på kvinner om de er i 40 eller 50 årene. Noen holder seg utrolig godt, men de fleste jukser nok litt mer idag enn tidligere ved hjelp av restylane og kosmetiske inngrep.

Anonymkode: 50c94...7ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så lett å se forskjell på kvinner om de er i 40 eller 50 årene. Noen holder seg utrolig godt, men de fleste jukser nok litt mer idag enn tidligere ved hjelp av restylane og kosmetiske inngrep.

Anonymkode: 50c94...7ba

Ja, men det er ikke de jeg snakker om.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Teit å si men jeg får like mye oppmerksomhet som over førti åring som når jeg var ung.

Anonymkode: 4e086...570

Jeg får mer enn da jeg var yngre. :) Selv om jeg er overvektig. 

Og så vet jeg ikke om det er gener (tror ikke det) eller flaks (kanskje) eller at jeg ikke har "ødelagt" huden med sminke og soling og diverse. Så jeg får hele tiden kommentarer på at folk nesten ikke tror meg når jeg sier at jeg er 46. De fleste som kommenterer tror at jeg er 38-39. 

40 er det nye 30 - er det ikke det de sier da? 

 

Anonymkode: e90b4...69f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er mange flotte MILFs her i Norge flott å se din hyllest til disse :sikle:

Og den flotteste MILFen av dem alle, er jo utvilsomt henne:

427full-maria-bonnevie.jpg

:nordvesta:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er jo ikke gammel når man er 40 år !  Aldring ser man ikke tydelig før man er 60 år...

Anonymkode: 50c94...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Ja, men det er ikke de jeg snakker om.

Det er nok slike damer du snakker om for de fleste kvinner på 40+ jukser litt.

Anonymkode: 50c94...7ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så lett å se forskjell på kvinner om de er i 40 eller 50 årene. Noen holder seg utrolig godt, men de fleste jukser nok litt mer idag enn tidligere ved hjelp av restylane og kosmetiske inngrep.

Anonymkode: 50c94...7ba

Heldigvis så trenger jeg ingen av delene. Jeg vil eldes utvendig med verdighet. Innvendig er jeg evig ung. 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og så vet jeg ikke om det er gener (tror ikke det) eller flaks (kanskje) eller at jeg ikke har "ødelagt" huden med sminke og soling og diverse. Så jeg får hele tiden kommentarer på at folk nesten ikke tror meg når jeg sier at jeg er 46. De fleste som kommenterer tror at jeg er 38-39. 

Anonymkode: e90b4...69f

Jeg tror en del har noe med hvordan man oppfører seg, og hvilke klær man går i. Jeg har for øvrig brukt sminke i årevis, men jeg har null rynker og linjer og bruker 50+ i ansiktet hver dag.   Yngste jeg har blitt tatt for, og da tenkte jeg virkelig at vedkommende måtte ha slått hodet sitt, var under 20. Da var jeg 40. Det ble for øvrig sagt i fullt alvor. Jeg er vár på kødd. Nå er jeg 43, og siste jeg snakket med sukket høyt og sa at tenk å se så ung ut da. 

Anonymkode: 29d5d...a73

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :blomst: det var en kjekk oppmuntring i hverdagen min her, Klem  :xpb_knuddel: til deg TS for det :) 

Anonymkode: 0d7c4...b62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, puppi skrev:

Enig i at det er mange flotte MILFs her i Norge flott å se din hyllest til disse :sikle:

Og den flotteste MILFen av dem alle, er jo utvilsomt henne:

427full-maria-bonnevie.jpg

:nordvesta:

Åh Maria er det deg????

(Puppi busted!)

Anonymkode: 573ef...8f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg får mer enn da jeg var yngre. :) Selv om jeg er overvektig. 

 

Anonymkode: e90b4...69f

Overvektige ser ofte yngre ut enn tynne kvinner. 

Anonymkode: 938c9...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Teit å si men jeg får like mye oppmerksomhet som over førti åring som når jeg var ung.

Anonymkode: 4e086...570

Jeg og, men holder meg godt da :)

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok slike damer du snakker om for de fleste kvinner på 40+ jukser litt.

Anonymkode: 50c94...7ba

Nei det gjør vi ikke. Jeg bruker ingenting men opplever mye oppmerksomhet likevel, som naturlig :)

Anonymkode: fcf92...0ef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok slike damer du snakker om for de fleste kvinner på 40+ jukser litt.

Anonymkode: 50c94...7ba

Nei det gjør jeg ikke!! Og ingen av mine nærmeste venninner. Derimot endel av min datters venninner på 20 år har puttet leppene fulle dessverre 😢

Anonymkode: 5ed46...6d7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...