Gå til innhold

Hva tenker dere om venneforespørsler på Face hvor hensikten er date/flørting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes dette er teit og er lei venneforespørsler fra fremmede menn. Vet jat det dreier seg om flørting/dating, for mange sender en Messenger-melding i samme slengen. Folk er vel generelt ikke først og fremst på Face for å profilere seg mhp dating, så etter min mening kan man spare seg slike henvendelser der. Hadde jeg vært interessert i dating/flørting, hadde jeg vært på Tinder eller liknende.

 

Ut fra det lille som er offentlig på min Facebook-profil, får fremmede svært liten informasjon, dvs at det er null å gå etter utover utseende. Og da lurer jeg, hvorfor ønsker man å bli kjent med noen utelukkende pga utseende, det er jo et totalt skudd i blinde om dette kan være en match. Bedre å prøve å date noen man har bittelitt til felles med og eller vet ørlite grann om, skulle jeg tro.

 

Hva tenker dere andre? :)

Anonymkode: 9c609...f93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som har kontaktet meg på Messenger for å "flørte" har vært spam. Ellers fikk jeg en melding av en felles venn som sa jeg var pen. Jeg svarte takk, men var ikke mer enn det. Fått en og annen melding til.

For min del gjør det ikke noe om en kontakter meg på Messenger eller andre steder. Blir litt sjarmert jeg. Plagsomt hadde det først blitt om jeg hadde sagt nei, jeg er ikke interessert og det da hadde fortsatt.

Anonymkode: bda4f...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en del sånne meldinger på Messenger, hvor mannfolka har klart å lete meg opp via datingapps... Det har ikke vært noe slibrig, så jeg lar bare være å svare dem. Får litt vondt av dem, men jeg er nok ikke den eneste de har prøvd dette på. Det er bare ikke riktig arena å sjekke opp noen på.

Anonymkode: bca3b...728

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes dette er teit og er lei venneforespørsler fra fremmede menn. Vet jat det dreier seg om flørting/dating, for mange sender en Messenger-melding i samme slengen. Folk er vel generelt ikke først og fremst på Face for å profilere seg mhp dating, så etter min mening kan man spare seg slike henvendelser der. Hadde jeg vært interessert i dating/flørting, hadde jeg vært på Tinder eller liknende.

 

Ut fra det lille som er offentlig på min Facebook-profil, får fremmede svært liten informasjon, dvs at det er null å gå etter utover utseende. Og da lurer jeg, hvorfor ønsker man å bli kjent med noen utelukkende pga utseende, det er jo et totalt skudd i blinde om dette kan være en match. Bedre å prøve å date noen man har bittelitt til felles med og eller vet ørlite grann om, skulle jeg tro.

 

Hva tenker dere andre? :)

Anonymkode: 9c609...f93

Jeg tenker at menn vil flørte å bli kjent så fort jenta er fin å se på. De er enkle sånn. D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

 

Ut fra det lille som er offentlig på min Facebook-profil, får fremmede svært liten informasjon, dvs at det er null å gå etter utover utseende. Og da lurer jeg, hvorfor ønsker man å bli kjent med noen utelukkende pga utseende, det er jo et totalt skudd i blinde om dette kan være en match. Bedre å prøve å date noen man har bittelitt til felles med og eller vet ørlite grann om, skulle jeg tro.

Anonymkode: 9c609...f93

ja ulikt tinder ja haha

Anonymkode: 84f62...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte forespørsel til en jeg fikk opp som venneforslag. Vi kommer fra samme sted, så jeg husker han fra langt tilbake selv om vi ikke egentlig har kjent hverandre. Synes han er kjekk, så jeg sendte en forespørsel. Han har ikke svart på den etter en uke. Kanskje han ser på meg som en påtrengende kjerring? :fnise:

Anonymkode: ef83e...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ofte forespørsler faktisk ''forsvinner'' fra å få varsel på.

Anonymkode: 84f62...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ofte forespørsler faktisk ''forsvinner'' fra å få varsel på.

Anonymkode: 84f62...aae

Hva mener du egentlig å si her?

Anonymkode: ef83e...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo varsel om oppdateringer på venneforespørsler? Ofte de forsvinner.

Hvis du har andre venneforespørsler der, andre varsler om godtatt forespørsel osv... så forsvinner mange i mengden.

Anonymkode: 84f62...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...