Gå til innhold

Lest boka Han er faktisk ikke interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den er så bra! Den gjør litt narr av alle oss damer som ikke helt forstår at mannen ikke er interessert i oss og det at vi prøver å unnskylde hans til tider lille interesse med at han har det travel bl a. Genial bok! 😂

Anonymkode: 83eb7...43a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns ikke den var så bra jeg ass.. da likte jeg bedre Why men love bitches :) 

Anonymkode: 2b305...c07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest den. Føler ikke den gjelder meg heller for jeg dater ikke i hytt og pine og mååå forelske meg hele tiden. 

Men at det må lages en slik bok viser jo bare hvor enormt teite kvinner egentlig er... 

Anonymkode: d7a76...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke den var så bra jeg ass.. da likte jeg bedre Why men love bitches :) 

Anonymkode: 2b305...c07

Er det måten den er skrevet på du ikke liker eller temaet du mener ikke stemmer? :)

Anonymkode: 83eb7...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det måten den er skrevet på du ikke liker eller temaet du mener ikke stemmer? :)

Anonymkode: 83eb7...43a

Den hadde absolutt flere gode poenger, så jeg kan være enig i en del ting :) Problemet er at den er skrevet for et amerikansk publikum og jeg syns dating i USA og Norge er veldig forskjellig. Hadde vært mer interessant om noen kunne skrive en lignende bok beregnet på et norsk publikum. 

Anonymkode: 2b305...c07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den boka baserer seg mest på amerikansk dating. I følge boka ville jo ikke en eneste norsk mann være interresset i noen. 

Anonymkode: 2ea43...430

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke lest den. Føler ikke den gjelder meg heller for jeg dater ikke i hytt og pine og mååå forelske meg hele tiden. 

Men at det må lages en slik bok viser jo bare hvor enormt teite kvinner egentlig er... 

Anonymkode: d7a76...e82

:klo:

Anonymkode: 04156...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har ikke lest den. Føler ikke den gjelder meg heller for jeg dater ikke i hytt og pine og mååå forelske meg hele tiden. 

Men at det må lages en slik bok viser jo bare hvor enormt teite kvinner egentlig er... 

Anonymkode: d7a76...e82

Jeg tenker at den på en humoristisk måte kan få oss til åpne øynene hvis vi strengt tatt dveler litt for lenge ved en fyr som strengt tatt faktisk ikke er interessert. Må ikke nødvendigvis date "i hytt og pine", kan være den ene gangen du prøver deg også dette. ;)

Anonymkode: 83eb7...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den hadde absolutt flere gode poenger, så jeg kan være enig i en del ting :) Problemet er at den er skrevet for et amerikansk publikum og jeg syns dating i USA og Norge er veldig forskjellig. Hadde vært mer interessant om noen kunne skrive en lignende bok beregnet på et norsk publikum. 

Anonymkode: 2b305...c07

TS her, jeg er helt enig, alt passer jo ikke, det er sant. :)

Anonymkode: 83eb7...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at den på en humoristisk måte kan få oss til åpne øynene hvis vi strengt tatt dveler litt for lenge ved en fyr som strengt tatt faktisk ikke er interessert. Må ikke nødvendigvis date "i hytt og pine", kan være den ene gangen du prøver deg også dette. ;)

Anonymkode: 83eb7...43a

Jeg prøvde meg når jeg var 17, men har fått ting om fyren som forklarte alt, han har ikke hatt kjæreste i ettertid heller. Han var 27 da og nå 37.

Leser man her så virker det som det er en del desperat etter bekreftelse. 

Må jeg prøve det fordi jeg er kvinne mener du?

Anonymkode: d7a76...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde meg når jeg var 17, men har fått ting om fyren som forklarte alt, han har ikke hatt kjæreste i ettertid heller. Han var 27 da og nå 37.

Leser man her så virker det som det er en del desperat etter bekreftelse. 

Må jeg prøve det fordi jeg er kvinne mener du?

Anonymkode: d7a76...e82

:klo: Stått opp med feil bein først i dag?

Anonymkode: 83eb7...43a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klo: Stått opp med feil bein først i dag?

Anonymkode: 83eb7...43a

Hva er feil bein? 

Anonymkode: d7a76...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er feil bein? 

Anonymkode: d7a76...e82

Beinet til bikkja, kanskje? 😁

Anonymkode: aeb99...cf4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Beinet til bikkja, kanskje? 😁

Anonymkode: aeb99...cf4

Men det er fysisk umulig og stå opp på beinet til bikkja.. da det ikke er på min kropp

Anonymkode: d7a76...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med menn? Opplever at de tar et høflig smil, eller at man er hyggelig som en flørt. Skjønner du snakker om damer i denne tråden alt så, men menn er virkelig ikke noe bedre. Har opplevd mer dem veien selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke at den boka ville tilført meg noe positivt. Har lett for å få dårlig selvtillit, og den boka sender jo bare et budskap om at man ikke er noe spesiell, og ikke må innbille seg at en fyr er interessert om han ikke løper etter deg.

Anonymkode: a8e4d...8ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste boka da jeg var ung. Den er faktisk temmelig nyttig. Som det står så kan man faktisk tekste noen mens man sitter på dass, så unnskyldningen om å ha for dårlig tid til å holde kontakten holder ikke vann. Er man interessert så er man også interessert i å ha kontakt. Så enkelt er det faktisk. 

Anonymkode: 0d5af...c5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler ikke at den boka ville tilført meg noe positivt. Har lett for å få dårlig selvtillit, og den boka sender jo bare et budskap om at man ikke er noe spesiell, og ikke må innbille seg at en fyr er interessert om han ikke løper etter deg.

Anonymkode: a8e4d...8ea

Du kan jo se filmen i stedet. Den viser også hvordan menn handler når de faktisk er interessert. Det fine er jo at den viser at det er de personene som kjenner deg veldig godt, som du er naturlig med, og som du kan snakke om alt med som oftest vil bli mest interessert og glad i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mass skrev:

Du kan jo se filmen i stedet. Den viser også hvordan menn handler når de faktisk er interessert. Det fine er jo at den viser at det er de personene som kjenner deg veldig godt, som du er naturlig med, og som du kan snakke om alt med som oftest vil bli mest interessert og glad i deg.

Dette er bare kjedelig synes jeg. For jeg vil ikke ende opp med noen i nærheten av meg,som er fra min hjembygd. Jeg har truffet en jeg liker, men jeg ødela det. Han bor langt unna og det kan være fint for meg. Synes bare det er dødskjedelig at det ofte er noen i nærheten.. 

Anonymkode: d7a76...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare kjedelig synes jeg. For jeg vil ikke ende opp med noen i nærheten av meg,som er fra min hjembygd. Jeg har truffet en jeg liker, men jeg ødela det. Han bor langt unna og det kan være fint for meg. Synes bare det er dødskjedelig at det ofte er noen i nærheten.. 

Anonymkode: d7a76...e82

Det må jo ikke være noen i nærheten. Poenget er jo at hva den viser når man er seg selv på en naturlig måte. 

Det høres ut som at du venter på at noen skal få deg vekk fra hjembyen, og du finner ikke ekte kjærlighet med det som baktanke. Det kan jeg garantere deg. 

Ta ansvar for deg selv først og mistrives du i din by, så må du kanskje se etter muligheter for å flytte til en annen by - på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...