Gå til innhold

Forelsket i rektoren på mine barns skole


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det blir noe av, og kona aldri oppdager det, så nei, da er ikke ekteskapet hans ødelagt.

Så trangsynte mange er her ser det ikle ut til at dere mentalt sett lever i 2018, men heller i middelalderen da skam og synd ble innprentet i folk. 

Anonymkode: 37458...fb3

Det er ikke trangsynt å ikke vill ta noe som ikke er ditt, eller å ikke ødelegge for andre. Jeg er helt for seksuell frigjøring, ha deg gjerne med naboen, og broren til venninna di og tinder daten på en og samme dag om du vil. Men la gifte folk være i fred. 

Det kan skade forholdet deres selv om hun aldri får vite det. Han kan ende opp i personlig eksistensiell krise og slite alvorlig pga løgner og bedrag. Dette kan gå utover hans kone. Han kan få følelser for deg og gå fra sin kone. Det kan hende at han liker å vær utro og får flere damer på si seinere i ekteskapet osv osv

Å tenke at det folk ikke vet har de ikke vondt av er naivt og idiotisk. En skitten hemlighet er ødeleggende nok i seg selv, selv om den er hemlig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes et eget sted i helvete for slike som TS..

 

Anonymkode: b0166...79e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes et eget sted i helvete for slike som TS..

 

Anonymkode: b0166...79e

Tror du på slikt altså, så dum er ikke jeg. :) 

Anonymkode: 37458...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tåpelig tanke, TS. Det vil komme frem en dag uansett og da vil du bli uglesett enda mer enn du er her i tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aggressiv og kranglete? Nei, det er nok deg. Det hatet og sinnet du og andre utviser mot en fremmed er jo ganske sykt.

Forumet heter seksualitet - ikke "jeg har bedre moral enn deg."

Har ikke spurt om hva folk mener om forelskelsen, men om noen har relevante ting å komme med og tips til hvordan man kan bli bedre kjent med en slik mann.

Den barnslige og trangsynte moralismen din kan du jo ta med til samliv-forumet eller noe.

Anonymkode: 37458...fb3

ER du helt rar ? Hatet og sinne ? Du tåler ikke motgang eller at noen ikke støtter deg i dette. Det er der problemet ligger. Hvorfor svarer du ikke på hva hadde syntes om en dame la seg etter din mann ? Eller det var kanskje nettopp det som skjedde . Det skal mye til at noen støtter en person som vil gå etter en gift mann med hensikt, uansett . Det handler ikke om hverken trangsynt eller hvilket forum det ligger under. Og derfor kommer du til å ødelegge for denne rektoren uansett om du får han eller ikke, du virker besatt av denne stakkarn. Og jeg tror og håper han avviser deg så det lukter svidd i hele skole gården

Anonymkode: e8cb3...080

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ER du helt rar ? Hatet og sinne ? Du tåler ikke motgang eller at noen ikke støtter deg i dette. Det er der problemet ligger. Hvorfor svarer du ikke på hva hadde syntes om en dame la seg etter din mann ? Eller det var kanskje nettopp det som skjedde . Det skal mye til at noen støtter en person som vil gå etter en gift mann med hensikt, uansett . Det handler ikke om hverken trangsynt eller hvilket forum det ligger under. Og derfor kommer du til å ødelegge for denne rektoren uansett om du får han eller ikke, du virker besatt av denne stakkarn. Og jeg tror og håper han avviser deg så det lukter svidd i hele skole gården

Anonymkode: e8cb3...080

Tåler ikke motgang? Lol. Problemet er at du ikke tåler at noen er annerledes enn deg selv. Hatet og sinnet du har i deg, går bare utover deg selv. :)

Anonymkode: 37458...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tåler ikke motgang? Lol. Problemet er at du ikke tåler at noen er annerledes enn deg selv. Hatet og sinnet du har i deg, går bare utover deg selv. :)

Anonymkode: 37458...fb3

Du er ikke helt god, Men lykke til .. Du har laget denne tråden kun får krangling og kvalm. Umoden oppførsel . Det hjelper ikke være ufin mot andre og slenge på et smilefjes  . Men de fleste som er rektor er oppegående så det løser seg nok for din rektor, Han skjønner det nok lenge før det treffer han, så han løper nok i motsatt retning. Sikkert ikke første gang skilte mødre sikler på han

Anonymkode: e8cb3...080

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke helt god, Men lykke til .. Du har laget denne tråden kun får krangling og kvalm. Umoden oppførsel . Det hjelper ikke være ufin mot andre og slenge på et smilefjes  . Men de fleste som er rektor er oppegående så det løser seg nok for din rektor, Han skjønner det nok lenge før det treffer han, så han løper nok i motsatt retning. Sikkert ikke første gang skilte mødre sikler på han

Anonymkode: e8cb3...080

At det blir krangling og kvalm i tråden er jo pga deg og dine likesinnede. Veldig barnslig og lite intelligent oppførsel fra deg. 

Anonymkode: 37458...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, er nok du som er sint her. :) Se hvordan du skriver. Hisser deg opp og skriver at jeg skal skamme meg. Nei takk du, jeg lever i 2018 og ikke i middelalderen som deg.

Anonymkode: 37458...fb3

Jeg lever også i 2018, og er for seksuell frihet så lenge man ikke sårer noen på veien, her kan du potensielt såre egen familie, hans familie, barn og andre fordi du er selvsentrert.

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legge meg etter han på fau-møter? Latterlig, selvsagt ikke. Hvilken verden lever du i.....

Anonymkode: 37458...fb3

Skrev ikke du at du vill inn i FAU nettopp for å få kontakt med han da?

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aggressiv og kranglete? Nei, det er nok deg. Det hatet og sinnet du og andre utviser mot en fremmed er jo ganske sykt.

Forumet heter seksualitet - ikke "jeg har bedre moral enn deg."

Har ikke spurt om hva folk mener om forelskelsen, men om noen har relevante ting å komme med og tips til hvordan man kan bli bedre kjent med en slik mann.

Den barnslige og trangsynte moralismen din kan du jo ta med til samliv-forumet eller noe.

Anonymkode: 37458...fb3

Å reagere på andres manglende moralske kompass og empati er ikke hat eller sinne, du må virkelig lære om følelser hos andre mennesker. Det å si at noe ikke er greit er heller ikke å påberope seg "bedre moral" det er enkelt bare å belyse noe man ikke syns er OK hos den andre, det er en form for "hjelp så du ikke driter deg ut" og ikke hverken trangsynt eller barnslig.

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tåler ikke motgang? Lol. Problemet er at du ikke tåler at noen er annerledes enn deg selv. Hatet og sinnet du har i deg, går bare utover deg selv. :)

Anonymkode: 37458...fb3

Jeg er en veldig inkluderende person, jeg har rom for mange mennesker i min hverdag som har ulike behov. Noen er svingers, noen er BDSMere, noen har fetisher og lyster som for meg er helt uforståelige, men felles for dem alle er at de ikke bevisst ønsker ødelegge andre menneskers parforhold. 

Du hadde garantert ikke lagt inn denne tråden om du ikke forventet motgang - noe "du er dum" eller "du er sint" svarene dine tyder på, og i beste fall viser det en umodenhet man kanskje burde vært overbærende med og bare latt være å svare på..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Carrot skrev:

Jeg lever også i 2018, og er for seksuell frihet så lenge man ikke sårer noen på veien, her kan du potensielt såre egen familie, hans familie, barn og andre fordi du er selvsentrert.

Skrev ikke du at du vill inn i FAU nettopp for å få kontakt med han da?

Å reagere på andres manglende moralske kompass og empati er ikke hat eller sinne, du må virkelig lære om følelser hos andre mennesker. Det å si at noe ikke er greit er heller ikke å påberope seg "bedre moral" det er enkelt bare å belyse noe man ikke syns er OK hos den andre, det er en form for "hjelp så du ikke driter deg ut" og ikke hverken trangsynt eller barnslig.

Jeg er en veldig inkluderende person, jeg har rom for mange mennesker i min hverdag som har ulike behov. Noen er svingers, noen er BDSMere, noen har fetisher og lyster som for meg er helt uforståelige, men felles for dem alle er at de ikke bevisst ønsker ødelegge andre menneskers parforhold. 

Du hadde garantert ikke lagt inn denne tråden om du ikke forventet motgang - noe "du er dum" eller "du er sint" svarene dine tyder på, og i beste fall viser det en umodenhet man kanskje burde vært overbærende med og bare latt være å svare på..

Et ganske så skinnhellig innlegg. For øvrig bare latterlig lite selvinnsikt du og andre har, som klager over å få svar på tiltale. Når flere her slenger ut usakligheter som at jeg er "dum,"umoden" etc., og så bli opprørt over at dette påtales, til og med påstå at det er mine svar. Jaja, synes mange virker som snerpete fordomsfulle kjerringer.

Som sagt, dette er et forum for seksualitet -ikke for din og andres malplasserte moralisme. Klarer ikke å få meg til å skamme meg, har kommet litt lenger enn dere virker det som.

men bare fortsett å være sint du, påvirker ikke mitt liv. :)

Anonymkode: 37458...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et ganske så skinnhellig innlegg. For øvrig bare latterlig lite selvinnsikt du og andre har, som klager over å få svar på tiltale. Når flere her slenger ut usakligheter som at jeg er "dum,"umoden" etc., og så bli opprørt over at dette påtales, til og med påstå at det er mine svar. Jaja, synes mange virker som snerpete fordomsfulle kjerringer.

Som sagt, dette er et forum for seksualitet -ikke for din og andres malplasserte moralisme. Klarer ikke å få meg til å skamme meg, har kommet litt lenger enn dere virker det som.

men bare fortsett å være sint du, påvirker ikke mitt liv. :)

Anonymkode: 37458...fb3

Du høres unektelig ut som en narcissist. Meg meg meg meg meg meg meg meg meg. Null selvinnsikt, tåler ikke å bli motsagt, vrir alt dritt over på andre , selvrettferdig, rettferdiggjør dine onde tanker/handlinger. 

Hvis du kan være så umoralsk, hvorfor kan ikke vi andre da få lov til å være dømmende, oppgitt over deg og moralske ? Eller er det bare du som har lov til å gjøre feil her? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, wintergirl skrev:

Du høres unektelig ut som en narcissist. Meg meg meg meg meg meg meg meg meg. Null selvinnsikt, tåler ikke å bli motsagt, vrir alt dritt over på andre , selvrettferdig, rettferdiggjør dine onde tanker/handlinger. 

Hvis du kan være så umoralsk, hvorfor kan ikke vi andre da få lov til å være dømmende, oppgitt over deg og moralske ? Eller er det bare du som har lov til å gjøre feil her? 

Tåler ikke å bli motsagt???lol, du er visst den med null selvinnsikt her. Å sjikanere noen, slik du og noen andre gjør, er da ikke å bare motsi noen. 

 

Dette er ikke et moralisme-forum, du er på feil sted. 

Anonymkode: 37458...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og derfor vil menn ha stillinger med makt og innflytelse. Damer simpelten digger det. Dette hadde aldri blitt noen sak om han rektoren var assistent.

rest my case

 

Anonymkode: 3b4cf...05a

Njaaaæi. Barneskolerektor er vel ikke den stillingen som skriker 'makt' høyest...

Og for de aller fleste tror jeg det er viktigere at mannen har en ok jobb og er en grei kar, enn at han har en stilling med makt og innflytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så nå driver du og skriver løgner om at jeg ikke bryr meg om barna mine. Sier vel sitt om deg at du holder på slik på et forum. Snakk om lavmål.

Anonymkode: 37458...fb3

Selvfølgelig bryr du deg ikke noe særlig om barna dine dersom du tar sikte på å innlede et hemmelig, romantisk (utroskaps)forhold til rektoren ved skolen deres fremfor å bare bite dette i deg. Da hadde du vært helt sikker på at ikke dine barns rektor tenker på dem som barn av en mor som forsøkte å ødelegge hele familielivet hans. At du synes det er verdt å ta den sjansen innebærer at du gladelig også ofrer dine barns ve og vel bare fordi du vil ligge med akkurat denne fyren av alle i verden. Dette er, helt fullstendig oppriktig, det mest egoistiske jeg har sett på mine mange år inne på dette forumet. Det er virkelig godt gjort.

Anonymkode: a1057...550

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: a1057...550

Skal riktignok sies at jeg, som andre her, er rimelig trygg på at dette er kødd. Så sparsomt møblert som dette tror jeg egentlig ingen voksne mennesker er, og hele greia lyser tenåring lang vei.

Anonymkode: a1057...550

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/15/2018 at 6:05 PM, Miss moneypenny said:

Begynner fornavnet hans på B? Kan i tilfellet skjønne det 😊

Er du seriøs? Hva er poenget med slike meningsløse innlegg? Det er 3000 skoler i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tåler ikke å bli motsagt???lol, du er visst den med null selvinnsikt her. Å sjikanere noen, slik du og noen andre gjør, er da ikke å bare motsi noen. 

 

Dette er ikke et moralisme-forum, du er på feil sted. 

Anonymkode: 37458...fb3

Det er åpenbart du som er på feil sted 🙂 den var god.

Må bare si at jeg digger denne tråden. Her snakker vi damer som har solidaritet med andre damer. Vi liker ikke dere som går bevisst etter gifte menn. Sånn skal det være! 

Og etter å ha lest alt du skriver her, så tviler jeg sterkt på om denne rektoren finner noe som helst sjarm med deg. Hvis du i det hele tatt er seriøs. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her synes jeg du bør unngå å spre beina altså. En ting er å fantasere, men man kan da ikke bare gå å forsyne seg av gifte menn? Det er heldigvis mange menn som ikke er utro mot kona, og forhåpentligvis er han en av de. Hvor er samvittigheten din? Og hvor er respekten din for par som er lykkelige? Du sier du ikke vil ødelegge forholdet deres, men det er da ikke mulig å peise på en elskerinne i lengden, uten at det blir oppdaget. Om han skulle gå med på å innlede et seksuelt forhold til deg, så håper jeg for guds skyld at det blir oppdaget. Ingen fortjener å bli sviktet på den måten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, eksentrisk skrev:

Er du seriøs? Hva er poenget med slike meningsløse innlegg? Det er 3000 skoler i Norge.

2858 faktisk. Ikke helt seriøs nei 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...