Gå til innhold

Forelsket i rektoren på mine barns skole


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan tro hva du vil, moralisere så mye du vil. Om det blir noe av, vil jeg jo selvsagt gjøre hva jeg kan for at det ikke blir oppdaget.

Anonymkode: 37458...fb3

Med dine narsisstiske holdninger så trenger du virkelig en moralsk skjenne preken så ørene flagrer !!!  Er du virkelig så ond at du bevisst går inn for å ødelegge et lykkelig ekteskap pga din egen egoistiske forelskelse ?!  Er du virkelig så simpel.  Det er heller ikke mangel på flotte single menn så hvorfor være så ondskapsfull å bryte seg inni andres ekteskap.?

Anonymkode: 66632...720

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, wintergirl skrev:

Nei, du er sint! Folk her inne støtter deg ikke. Du får ikke de svarene du vil ha. Se hvordan du skriver. En voksen kjerring som planlegger å ha en affære med gift mann. Skamme deg burde du.

Nei, er nok du som er sint her. :) Se hvordan du skriver. Hisser deg opp og skriver at jeg skal skamme meg. Nei takk du, jeg lever i 2018 og ikke i middelalderen som deg.

Anonymkode: 37458...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Med dine narsisstiske holdninger så trenger du virkelig en moralsk skjenne preken så ørene flagrer !!!  Er du virkelig så ond at du bevisst går inn for å ødelegge et lykkelig ekteskap pga din egen egoistiske forelskelse ?!  Er du virkelig så simpel.  Det er heller ikke mangel på flotte single menn så hvorfor være så ondskapsfull å bryte seg inni andres ekteskap.?

Anonymkode: 66632...720

Ond? Se hvordan du selv skriver. Du vet vel ikke hva ondskap betyr. Løft blikket og se på hva som skjer i Syria, les om 2.verdenskrig; der vil du oppdage hva ondskap er, og forhåpentligvis slutter du å misbruke begreper du ikke forstår.

Anonymkode: 37458...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hva er så gal med å ønske dette? Vi er begge voksne, og om det skjer noe vil det være lovlig, frivillig og ikke skade noen.

Anonymkode: 37458...fb3

Det vil kunne skade både kona hans, eventuelle barn og dine barn om det kommer ut, så veldig gjennomtenkt er ikke dette. I en sånn situasjon du tenker her så vil det gjerne komme til at mye vil ha mere og du nøyer deg ikke med et hemmelig forhold. Og skal du legge deg etter han på FAU møtene da så de andre foreldrene får noe å snakke om ? Har vært leder i FAU og vi hadde ikke veldig mye kontakt med rektor. Det er naivt å tro at dette ikke vil skade noen eller få en lykkelig slutt  Ikke stas for barna på skolen når det kommer ut at mamman deres "har seg med rektor "som barn sier om dette skulle skje 

Anonymkode: e8cb3...080

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er gift og du går målrettet inn for å innlede et forhold med fyren, som sikkert knapt nok vet at du eksisterer? Hva faen!? Er det dette forbildet du vil være for dine barn? En desperat person som ødelegger andres familie med overlegg for å tilfredstille sine egne lyster? Ta deg sammen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ond? Se hvordan du selv skriver. Du vet vel ikke hva ondskap betyr. Løft blikket og se på hva som skjer i Syria, les om 2.verdenskrig; der vil du oppdage hva ondskap er, og forhåpentligvis slutter du å misbruke begreper du ikke forstår.

Anonymkode: 37458...fb3

Å skade andre er å være ond. Og du høres ond ut som¨bevist planlegger å bryte deg inn i andres ekteskap og skade andre uskyldige mennesker.

Anonymkode: 66632...720

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vil kunne skade både kona hans, eventuelle barn og dine barn om det kommer ut, så veldig gjennomtenkt er ikke dette. I en sånn situasjon du tenker her så vil det gjerne komme til at mye vil ha mere og du nøyer deg ikke med et hemmelig forhold. Og skal du legge deg etter han på FAU møtene da så de andre foreldrene får noe å snakke om ? Har vært leder i FAU og vi hadde ikke veldig mye kontakt med rektor. Det er naivt å tro at dette ikke vil skade noen eller få en lykkelig slutt  Ikke stas for barna på skolen når det kommer ut at mamman deres "har seg med rektor "som barn sier om dette skulle skje 

Anonymkode: e8cb3...080

Legge meg etter han på fau-møter? Latterlig, selvsagt ikke. Hvilken verden lever du i.....

Anonymkode: 37458...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis skjer det ikke noe, men om det gjør det betyr ikke det at ekteskapet hans blir ødelagt.

Anonymkode: 37458...fb3

Hvilken holdning er det..hadde du sagt det samme om det var d i n mann...?

Anonymkode: b1633...c06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ond? Se hvordan du selv skriver. Du vet vel ikke hva ondskap betyr. Løft blikket og se på hva som skjer i Syria, les om 2.verdenskrig; der vil du oppdage hva ondskap er, og forhåpentligvis slutter du å misbruke begreper du ikke forstår.

Anonymkode: 37458...fb3

Du er ikke særlig glup ts...

Anonymkode: b1633...c06

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke var at det er vel ikke så mye å få gjort, hvertfall ikke akkurat nå. Som du sier så kan det jo være fint å være med i FAU? (så lenge du tar det på alvor selvfølgelig) 
Også vil det jo være å bli kjent med han, få han til å se på deg som kvinne istedetfor forelder. 

En ting, du sier han har familie. Er du villig til å kanskje ødelegge hans familie for litt peiskos? Det kan alltids være at fruen finner ut av det, også sitter han der da med skjegget i postkassa får barna på deltid og blir alkoholiker. Vil du virkelig ha det på samvittigheten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legge meg etter han på fau-møter? Latterlig, selvsagt ikke. Hvilken verden lever du i.....

Anonymkode: 37458...fb3

Når har du tenkt å "selge deg inn da " Uansett simpel oppførsel, og kanskje en grunn til at du er skil i utgangs punktet. Det å legge seg etter en rektor på skolen til barna sine som attpåtil er gift, det sier veldig mye om en person. Og hvilken verden jeg lever i ? Ikke i den verden at jeg må løpe etter gifte mannfolk for å få tilfredstilt egoet mitt

Anonymkode: e8cb3...080

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke særlig glup ts...

Anonymkode: b1633...c06

Nå snakker du vel strengt tatt om deg selv.

Anonymkode: 37458...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, er nok du som er sint her. :) Se hvordan du skriver. Hisser deg opp og skriver at jeg skal skamme meg. Nei takk du, jeg lever i 2018 og ikke i middelalderen som deg.

Anonymkode: 37458...fb3

Takker for at det finnes folk som har moral jeg. Det kommer oss alle til gode. God moral handler jo om gode verdier og behandle andre med respekt. Men det har vel gått deg hus forbi. 

Endret av wintergirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når har du tenkt å "selge deg inn da " Uansett simpel oppførsel, og kanskje en grunn til at du er skil i utgangs punktet. Det å legge seg etter en rektor på skolen til barna sine som attpåtil er gift, det sier veldig mye om en person. Og hvilken verden jeg lever i ? Ikke i den verden at jeg må løpe etter gifte mannfolk for å få tilfredstilt egoet mitt

Anonymkode: e8cb3...080

Handler ikke om ego. Hele innlegget ditt er jo bare en samling av usaklige påstander og spekulasjoner.

Anonymkode: 37458...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, wintergirl skrev:

Takker for at det fine folk som har moral jeg. Det kommer oss alle til gode. God moral handler jo om gode verdier og behandle andre med respekt. Men det har vel gått deg hus forbi. 

Fine folk? Du høres ikke veldig voksen ut. Jeg gjør det jeg føler for, men vil ikke skade noen. Altruisme er ikke en naturlig ting for mennesker.

Anonymkode: 37458...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fine folk? Du høres ikke veldig voksen ut. Jeg gjør det jeg føler for, men vil ikke skade noen. Altruisme er ikke en naturlig ting for mennesker.

Anonymkode: 37458...fb3

Du vil ikke skade noen? 

Dersom du får det som du vil og blir rektorens elskerinne, så har du skadet ekteskapet hans for alltid. Om hun finner det ut eller ei

det virker som at samtlige som svarer deg her mener at det du tenker på å gjøre er fullstendig galt. Hva sier det om de fleste her inne? Jo, at de ikke (med viten og vilje) ville ho gjort noe som skadet andre og potensielt ødela en familie. 

Du vil ødelegge noen andres lykke, trygghet og familie kun for ditt eget begjær.. det er helt ufyselig

Endret av Occulta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Occulta skrev:

Du vil ikke skade noen? 

Dersom du får det som du vil og blir rektorens elskerinne, så har du skadet ekteskapet hans for alltid. Om hun finner det ut eller ei

det virker som at samtlige som svarer deg her mener at det du tenker på å gjøre er fullstendig galt. Hva sier det om de fleste her inne? Jo, at de ikke (med viten og vilje) ville ho gjort noe som skadet andre og potensielt ødela en familie. 

Du vil ødelegge noen andres lykke, trygghet og familie kun for ditt eget begjær.. det er helt ufyselig

Om det blir noe av, og kona aldri oppdager det, så nei, da er ikke ekteskapet hans ødelagt.

Så trangsynte mange er her ser det ikle ut til at dere mentalt sett lever i 2018, men heller i middelalderen da skam og synd ble innprentet i folk. 

Anonymkode: 37458...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Handler ikke om ego. Hele innlegget ditt er jo bare en samling av usaklige påstander og spekulasjoner.

Anonymkode: 37458...fb3

Du er jo bare kranglete og aressiv mot de som sier mot deg. Men du trodde vel ærlig talt ikke at noen ville støtte deg i dette ? Det er ego ja og bekreftelses behov, hverken mer eller midre. Hvem med anstendighet  planlegger å legge seg etter en gift rektor på sin barns skole ? Godt det er sommerferie snart så kanskje du kommer på andre tanker , og er du riktig heldig så begynner denne rektoren på en annen skole fra høsten av . Men er du så desperat du virker så kommer du sikkert til å "stalke"stakkarn i sommer

Anonymkode: e8cb3...080

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo bare kranglete og aressiv mot de som sier mot deg. Men du trodde vel ærlig talt ikke at noen ville støtte deg i dette ? Det er ego ja og bekreftelses behov, hverken mer eller midre. Hvem med anstendighet  planlegger å legge seg etter en gift rektor på sin barns skole ? Godt det er sommerferie snart så kanskje du kommer på andre tanker , og er du riktig heldig så begynner denne rektoren på en annen skole fra høsten av . Men er du så desperat du virker så kommer du sikkert til å "stalke"stakkarn i sommer

Anonymkode: e8cb3...080

Aggressiv og kranglete? Nei, det er nok deg. Det hatet og sinnet du og andre utviser mot en fremmed er jo ganske sykt.

Forumet heter seksualitet - ikke "jeg har bedre moral enn deg."

Har ikke spurt om hva folk mener om forelskelsen, men om noen har relevante ting å komme med og tips til hvordan man kan bli bedre kjent med en slik mann.

Den barnslige og trangsynte moralismen din kan du jo ta med til samliv-forumet eller noe.

Anonymkode: 37458...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det blir noe av, og kona aldri oppdager det, så nei, da er ikke ekteskapet hans ødelagt.

Så trangsynte mange er her ser det ikle ut til at dere mentalt sett lever i 2018, men heller i middelalderen da skam og synd ble innprentet i folk. 

Anonymkode: 37458...fb3

Men hva mener du med at folk er trangsynte ? Fordi de ikke syntes utroskap er ok, at du går etter en gift mann. Hadde du likt det om noen gjorde det mot din mann når du var gift? Og hvorfor gifter en seg i utgangs punktet om en ikke planlegger å være tro mot sin partner ? Det er vel ikke skam på noen annen måte enn at du går etter en gift mann, hadde han vært singel så hadde det vært annerledes 

Anonymkode: e8cb3...080

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...