Gå til innhold

Forelsket i rektoren på mine barns skole


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Sjokoladeknask skrev:

Hva skjer hvis rektoren ikke vil da? Det er ikke sånn at alle menn vil være utro mot kona si altså. 

Hvis han ikke vil, så blir det jo selvsagt ikke noe av.

Anonymkode: 37458...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner jeg blir litt oppgitt og tildels lei meg når jeg tenker på at det faktisk finnes mennesker som er så egoistiske som TS viser i denne tråden..

Anonymkode: a1879...803

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du kona er dom eller noe? Siden det her tydeligvis ikke kommer fram at kona selv kan finne det ut. 

For en holdning! Jeg har null respekt for kvinner som vil være "the other woman", spesielt til en lykkelig gift mann.. 

Men, med så liten innsikt skjønner jeg jo at det virker fristende.

Anonymkode: 4cbd2...7ea

Er du dum som skriver dom?;)

Anonymkode: 6edfc...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du prøver deg, og at avviser deg noe så voldssomt. Tenk så kleint det ville blitt for deg. 

Men du ville vel ikke brydd deg. Man gjør gjerne ikke det når man er skamløs.

Anonymkode: ea604...274

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg blir litt oppgitt og tildels lei meg når jeg tenker på at det faktisk finnes mennesker som er så egoistiske som TS viser i denne tråden..

Anonymkode: a1879...803

Er vel ikke noe galt i å være egoistisk så lenge ingen tar skade av det.

Anonymkode: 37458...fb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper du prøver deg, og at avviser deg noe så voldssomt. Tenk så kleint det ville blitt for deg. 

Men du ville vel ikke brydd deg. Man gjør gjerne ikke det når man er skamløs.

Anonymkode: ea604...274

Skamløs? Du er så gammeldags at du forholder deg til slike hersketeknikker og undertrykkelsesmekanismer som å stemple folk som skamløse om de er annerledes enn deg. Vi lever i 2018 nå, ikke i middelalderen. Synd for deg at denne hersketeknikken preller av. :)

Kanskje avviser han meg, kanskje ikke. Vi lever bare en gang, og jeg vil i alle fall prøve.

Anonymkode: 37458...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, han 49. Altså en gammel gris.

Hvorfor?

Har du opplevd et traume som har gjort at du ikke tenker klart?

Anonymkode: 455f0...4dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, han 49. Altså en gammel gris.

Hvorfor?

Har du opplevd et traume som har gjort at du ikke tenker klart?

Anonymkode: 455f0...4dd

Gammel gris? Nei, hvorfor sier du det? For det første har han og jeg ikke gjort noe seksuelt sammen, vi kjenner ikke hverandre (enda). For det andre er jeg 35 selv, så et eventuelt forhold mellom meg og en på 49 vil ikke gjøre ham til en gammel gris. Jeg er jo ikke ung selv.

Nei, man trenger ikke å ha opplevd et traume for å være forelsket. Ikke vær så trangsynt.

Anonymkode: 37458...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ønsker ikke å ødelegge ekteskapet? Flott ! Da lar du mannen være ifred. Problem løst.

Anonymkode: 984a9...e38

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ønsker ikke å ødelegge ekteskapet? Flott ! Da lar du mannen være ifred. Problem løst.

Anonymkode: 984a9...e38

Sannsynligvis skjer det ikke noe, men om det gjør det betyr ikke det at ekteskapet hans blir ødelagt.

Anonymkode: 37458...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, som tittelen tilsier er jeg forelsket i rektoren på mine barns skole. Jeg er skilt, men han er gift. Han er 49, jeg er 35.

Vet det er galt å fantasere om denne mannen, men jeg gjør det nærmest daglig. 

Neste skoleår har jeg bestemt meg for å melde meg som fau-representant fra en av barnas klasser, slik at jeg får sett og hørt ham en gang per måned ca.

Det som jeg håper på, som sikkert er veldig lite realistisk, er å innlede et seksuelt evt romantisk seksuelt forhold til ham. 

Sett bort fra at dette ifølge de fleste er galt og umoralsk, hvordan kan jeg øke mine sjanser for at dette kan skje? Må legge til at jeg overhodet ikke ønsker å ødelegge ekteskapet hans, men gjerne vil ha et hemmelig forhold.

 

 

Anonymkode: 37458...fb3

Og derfor vil menn ha stillinger med makt og innflytelse. Damer simpelten digger det. Dette hadde aldri blitt noen sak om han rektoren var assistent.

rest my case

 

Anonymkode: 3b4cf...05a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeknask

Får håpe rektoren er såpass oppegående og vet hva han har fra før, at du ikke blir et tema en gang, TS. Jeg synes for øvrig mest synd på barna dine, hvis det her skulle komme ut - hvis du formodentlig skulle ha fått til et forhold med den gifte rektoren. Mobbing og eventuelt også utestenging er helt jævlig.

Men det er vel ikke et tema for deg så lenge du får den gifte rektoren til sengs eller hva. 

Endret av Sjokoladeknask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Sjokoladeknask skrev:

Får håpe rektoren er såpass oppegående og vet hva han har fra før, at du ikke blir et tema en gang, TS. Jeg synes for øvrig mest synd på barna dine, hvis det her skulle komme ut - hvis du formodentlig skulle ha fått til et forhold med den gifte rektoren. Mobbing og eventuelt også utestenging er helt jævlig.

Men det er vel ikke et tema for deg så lenge du får den gifte rektoren til sengs eller hva. 

Så nå driver du og skriver løgner om at jeg ikke bryr meg om barna mine. Sier vel sitt om deg at du holder på slik på et forum. Snakk om lavmål.

Anonymkode: 37458...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeknask
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk om lavmål.

Anonymkode: 37458...fb3

Kvinner som vurderer å gå etter menn med kone er utrolig lavmål. Kan du virkelig ikke finne en som er singel? 

Endret av Sjokoladeknask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sjokoladeknask skrev:

Kvinner som vurderer å gå etter menn med kone er UTROLIG LAVMÅL! Kan du virkelig ikke finne en som er singel? 

Kom fra rette person det ja....

Anonymkode: 37458...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sjokoladeknask
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom fra rette person det ja....

Anonymkode: 37458...fb3

Som sagt, det er DU som vil gå etter en som er opptatt med kone. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg men han er gift? Da er det ikke noe å prøve. 

Huff hater sånne kvinner som vet at mannen er gift men likevel orker å være så ekkel og fortsatt prøve! Du vil bare ødelegge for dem, stakkars mannen og kona hans.

Hold alt for deg sjøl! 

Anonymkode: 8989f...daf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ikke noe galt i å være egoistisk så lenge ingen tar skade av det.

Anonymkode: 37458...fb3

Men her er det barn involvert, og en kone - du er vel ikke så naiv at du tror man kan ha et seksuelt forhold når den ene er forelsket uten at noen skal "Ta skade" når man er over 30år? I så fall er det på tide å sette seg ned å kjenne på virkeligheten.

Anonymkode: a1879...803

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er nok du som er sint. Se på hvordan du skriver.

om han avviser meg, så er ikke det å gjøre noe med. Skader ingen å prøve.

Anonymkode: 37458...fb3

Nei, du er sint! Folk her inne støtter deg ikke. Du får ikke de svarene du vil ha. Se hvordan du skriver. En voksen kjerring som planlegger å ha en affære med gift mann. Skamme deg burde du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...