Gå til innhold

Forelsket i rektoren på mine barns skole


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, som tittelen tilsier er jeg forelsket i rektoren på mine barns skole. Jeg er skilt, men han er gift. Han er 49, jeg er 35.

Vet det er galt å fantasere om denne mannen, men jeg gjør det nærmest daglig. 

Neste skoleår har jeg bestemt meg for å melde meg som fau-representant fra en av barnas klasser, slik at jeg får sett og hørt ham en gang per måned ca.

Det som jeg håper på, som sikkert er veldig lite realistisk, er å innlede et seksuelt evt romantisk seksuelt forhold til ham. 

Sett bort fra at dette ifølge de fleste er galt og umoralsk, hvordan kan jeg øke mine sjanser for at dette kan skje? Må legge til at jeg overhodet ikke ønsker å ødelegge ekteskapet hans, men gjerne vil ha et hemmelig forhold.

 

 

Anonymkode: 37458...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er 35 år? Seriøst? Du skriver som om du skulle vært 16. Kanskje yngre. Blir flau på dine vegne, ærlig talt.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Du er 35 år? Seriøst? Du skriver som om du skulle vært 16. Kanskje yngre. Blir flau på dine vegne, ærlig talt.

Og hvorfor skrev du dette innlegget? Om jeg selv leser innlegg og ikke har noe relevant å si, lat jeg heller være å skrive noe. Det du skriver er kun preget av fordommer og trangsynthet av moralsk karakter- derfor må du angripe meg på en helt usaklig og substansløse måte. 

Anonymkode: 37458...fb3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel vel vel, forelskelse gjør visst både blind og annet.. 🙏 de sier ofte "folk å be for " på vestlandet her jeg bor..  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carrot skrev:

vel vel vel, forelskelse gjør visst både blind og annet.. 🙏 de sier ofte "folk å be for " på vestlandet her jeg bor..  

Til å være er forum for seksualitet er det mange fordommer her. Altså, det finnes verre ting enn å være forelsket i en gift mann.

Anonymkode: 37458...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff bare rektor en gang da jeg var med i fau :) 

Anonymkode: dab10...2a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Til å være er forum for seksualitet er det mange fordommer her. Altså, det finnes verre ting enn å være forelsket i en gift mann.

Anonymkode: 37458...fb3

Er det rart? Ts skriver med en mentalalder på 16 år. Forelskelse er en ting, en helt annen å bevisst planlegge et hemmelig forhold. Vær så snill, gå ut og finn verdigheten din. Og samvittigheten din. Og vær så snill, ikke lær barna dette.

Anonymkode: 4cbd2...7ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Glem ham, som dem sier- he's not that into you.

Mulig det, for per nå har jeg ikke engang snakket med ham. Han vet ikke hvem jeg er, rett og slett.

Anonymkode: 37458...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Miss moneypenny skrev:

Begynner fornavnet hans på B? Kan i tilfellet skjønne det 😊

Nei.

Anonymkode: 37458...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det rart? Ts skriver med en mentalalder på 16 år. Forelskelse er en ting, en helt annen å bevisst planlegge et hemmelig forhold. Vær så snill, gå ut og finn verdigheten din. Og samvittigheten din. Og vær så snill, ikke lær barna dette.

Anonymkode: 4cbd2...7ea

Dette igjen. Så fordi jeg ikke er like "moralsk" som deg så mener du jeg har en mental alder på 16.....Vet du egentlig hva mental alder betyr? Og begrunnelsen din er jo også totalt meningsløs og usaklig.

Anonymkode: 37458...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til å være er forum for seksualitet er det mange fordommer her. Altså, det finnes verre ting enn å være forelsket i en gift mann.

Anonymkode: 37458...fb3

Jepp du har helt rett: å drømme om og gå inn for å innlede et seksuelt forhold til en gift mann som jobber med ens barn for eksempel.. 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Carrot skrev:

Jepp du har helt rett: å drømme om og gå inn for å innlede et seksuelt forhold til en gift mann som jobber med ens barn for eksempel.. 😂

Og hva er så gal med å ønske dette? Vi er begge voksne, og om det skjer noe vil det være lovlig, frivillig og ikke skade noen.

Anonymkode: 37458...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og hva er så gal med å ønske dette? Vi er begge voksne, og om det skjer noe vil det være lovlig, frivillig og ikke skade noen.

Anonymkode: 37458...fb3

Hadde du vært like open om han var din mann og innledet et forhold til en annen? I så fall er det jo helt greit liksom... :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva er så gal med å ønske dette? Vi er begge voksne, og om det skjer noe vil det være lovlig, frivillig og ikke skade noen.

Anonymkode: 37458...fb3

Bortsett fra kidsa dine hvis det kommer ut 🙈 men, hvem bryr seg?

Anonymkode: deb36...1cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bortsett fra kidsa dine hvis det kommer ut 🙈 men, hvem bryr seg?

Anonymkode: deb36...1cc

Om vi bodde i en liten bygd, så ville jeg tatt hensyn til dette og latt være. Men, vi bor i en middels stor by med mange barneskoler.

Anonymkode: 37458...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ingen felles venner og bekjente, vi bor i en middels stor by. Tror nok sjansene for at ekteskapet ødelegges er minimale.

Anonymkode: 37458...fb3

Tror du kona er dom eller noe? Siden det her tydeligvis ikke kommer fram at kona selv kan finne det ut. 

For en holdning! Jeg har null respekt for kvinner som vil være "the other woman", spesielt til en lykkelig gift mann.. 

Men, med så liten innsikt skjønner jeg jo at det virker fristende.

Anonymkode: 4cbd2...7ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror du kona er dom eller noe? Siden det her tydeligvis ikke kommer fram at kona selv kan finne det ut. 

For en holdning! Jeg har null respekt for kvinner som vil være "the other woman", spesielt til en lykkelig gift mann.. 

Men, med så liten innsikt skjønner jeg jo at det virker fristende.

Anonymkode: 4cbd2...7ea

Du kan tro hva du vil, moralisere så mye du vil. Om det blir noe av, vil jeg jo selvsagt gjøre hva jeg kan for at det ikke blir oppdaget.

Anonymkode: 37458...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeknask

Hva skjer hvis rektoren ikke vil da? Det er ikke sånn at alle menn vil være utro mot kona si altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...