Gå til innhold

Hva er den styggeste storbyen du har vært i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Plata med alle narkomane? Når var du sist i Oslo, for 20 år siden?

Tiggere og lommetyver? Har du vært i hvilken som helst storby i Europa? Det er laaangt fler tiggere og enda fler lommetyver der.

Og veiarbeid og stillaser, det finnes i alle større byer!

Jeg har inntrykk av at de som svarer Oslo kun har vært i Oslo av storbyer, eller bare har vært så kort innom andre storbyer at de bare så glansbildet...

Anonymkode: 5d35a...2f8

Ja enig med deg. Virker som folk ikke kjenner Oslo i det hele tatt. Plata liksom 😛 

Jeg var nylig i London. Her snakker vi søppel (MYE søppel) heisekraner (hundrevis) og tiggere mm. Og sjukt med turister på turiststedene. Helt umulig å komme frem. Men ingen sier London som en stygg by. Heldigvis var jeg i London for andre ærend enn å leke turist. 

Det finnes forresten ingen ting Oslo’sk over Karl Johan. Der er det bare turister. 

Anonymkode: f9d55...1d5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oslo :)

Neida, men jeg er ikke så glad i store byer. Jeg føler at det er alltid stress i disse storbyene. Alltid "overbefolket" og det virker som alle har det så travelt. Liksom alle skal komme seg fra A til B fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2018 den 10.38, AnonymBruker skrev:

Sarajevo

Nå var byen bomba sønder og sammen når jeg var der, så den var stygg på en veldig trist og vond måte. Allikevel vakker når man så samholdet mellom menneske der. Var veldig vanskelig å være der

Anbefaler deg å gi byen en ny sjanse hvis muligheten byr seg, kan garantere at inntrykket vil endre seg😊 Mye som har skjedd siden krigen.

Anonymkode: 515ea...15e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har skrevet her før 😅
Isåfall, Riga og London.

Mye mulig London egentlig er en fin by, men utover det jeg fikk se så var det ikke så mye å skryte av :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulan Bator, skikkelig trist by. Men fjellområdene rundt er helt fantastiske.

Anonymkode: 7807c...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo!!!

Det er ikke annet enn tiggere, utlendinger med burka og barnevogn, narkomane, romfolk, voldtekter, gjenger og vold, og et parti som fucker opp (MDG). 

 

 

Anonymkode: 44cd2...d89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

New York. Skittent, stinkende, trangt og bråkete. Uteliggere på hvert hjørne, mange av dem gravide. Var der i ti dager ifjor sommer. En høygravid ung kvinne sov på en pappeske, barnefaren satt ved siden av rusa på heroin. Dette var rett ved der vi spiste lunsj ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mymlen skrev:

New York. Skittent, stinkende, trangt og bråkete. Uteliggere på hvert hjørne, mange av dem gravide. Var der i ti dager ifjor sommer. En høygravid ung kvinne sov på en pappeske, barnefaren satt ved siden av rusa på heroin. Dette var rett ved der vi spiste lunsj ute. 

Synd på deg som måtte se lidende mennesker mens du mesket deg på storbyferie da gitt 😉

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var nylig i London. Her snakker vi søppel (MYE søppel) heisekraner (hundrevis) og tiggere mm. Og sjukt med turister på turiststedene. Helt umulig å komme frem. Men ingen sier London som en stygg by. Heldigvis var jeg i London for andre ærend enn å leke turist.

Anonymkode: f9d55...1d5

Med deres egne ord; London is a mess 😊

Anonymkode: 27642...e22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Mkigjen skrev:

Talinn

Hva er galt med Tallinn? Tallinn er jo en nydelig by. Masse gamle bygninger, rolig, god mat, osv. Er enig i at det ikke er allverdens å se eller å finne på, men selve byen slik den fremstår er jo ganske fin?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, WCKD skrev:

Synd på deg som måtte se lidende mennesker mens du mesket deg på storbyferie da gitt 😉

Meg er det ikke synd på, er verre med de unge menneskene som drar til NY for å følge drømmen sin, men ender opp gravid på gata med rusavhengighet. Byen er full av mennesker som kommer dit for å få et bedre liv, og New York er en drøm for mange unge mennesker. Tror ikke du kan forestille deg engang hvor mange unge jenter som rømmer hjemmefra og ankommer New York uten penger til leie og ikke har råd til bussbillett hjem. 

En by med overflytende, stinkende søppel og menneskers elendighet er New York. Oppskrytt by 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oslo!!!

Det er ikke annet enn tiggere, utlendinger med burka og barnevogn, narkomane, romfolk, voldtekter, gjenger og vold, og et parti som fucker opp (MDG). 

 

 

Anonymkode: 44cd2...d89

Kom tilbake etter at du har vært i Oslo du 😛 

Elsker det når troll som dette påstår de vet hva Oslo er. 

Og ja takk til MDG som faktisk gjør noe så man kan gå rundt i byen og puste. Jeg vet også om haugevis av steder jeg kan sitte alene på en grønn flekk og se pinnsvin tusle forbi. Og dette innenfor Ring 2. 

Anonymkode: f9d55...1d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler deg å gi byen en ny sjanse hvis muligheten byr seg, kan garantere at inntrykket vil endre seg😊 Mye som har skjedd siden krigen.

Anonymkode: 515ea...15e

Jeg var veldig fascinert av Sarajevo. Byen ligger så vakkert til med åssidene rundt og elva som snor seg igjennom byen. Og den gamle bydelen er uten tvil vakker. 

Men jeg sleit veldig med alle hvite kors over alt og sønderbomba hus. Det var så bruktsalg. Og uforståelig. 

Anonymkode: f9d55...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange som skriver at Oslo er den styggeste byen de har vært i 😮 Da kan dere ikke ha vært mye ute og reist

Anonymkode: 7cb72...cc8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oslo!!!

Det er ikke annet enn tiggere, utlendinger med burka og barnevogn, narkomane, romfolk, voldtekter, gjenger og vold, og et parti som fucker opp (MDG). 

 

 

Anonymkode: 44cd2...d89

Fordommer, fordommer, fordommer. 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom tilbake etter at du har vært i Oslo du 😛 

Elsker det når troll som dette påstår de vet hva Oslo er. 

Og ja takk til MDG som faktisk gjør noe så man kan gå rundt i byen og puste. Jeg vet også om haugevis av steder jeg kan sitte alene på en grønn flekk og se pinnsvin tusle forbi. Og dette innenfor Ring 2. 

Anonymkode: f9d55...1d5

Jeg bor rett utenfor ring 2, og her ser jeg grevling stadig vekk. 😀

Anonymkode: e51f2...ffc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordommer, fordommer, fordommer. 

Jeg bor rett utenfor ring 2, og her ser jeg grevling stadig vekk. 😀

Anonymkode: e51f2...ffc

Haha jeg har grevling i hagen. Han velta søppelbøtta en natt nå nylig. Da skjønte jeg at vi hadde grevling i hagen. 

Er rev ved Frognerparken også. Og spurvehauker midt i sentrum. Sett de flere ganger. 

Ganske kult :) 

Anonymkode: f9d55...1d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...