Gå til innhold

Er det mulig å besvime av orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Hadde sex med typen her forleden. Teaset han lenge og når det gikk for han kom han hardt å øya hans rullet bakover og han besvimte og var borte omtrent 30 sekunder. Er dette noe som kan skje sånn vanlig?

Anonymkode: 538d6...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du mister blod fra hodet fordi det skal ned i det andre hodet er det ikke umulig å besvime nei

Anonymkode: 86e5e...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Axl skrev:

Ja det er mulig. 

Det virket så utrolig deilig for han rett før han ble borte. Han stønnet og hikstet veldig rett før han ble borte. Han var litt fortumlet og i ørska når han kom til seg selv.

Anonymkode: 538d6...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør om det er mulig, å besvime av orgasme,

typen din besvimte av orgasme .. 

.. klarer du virkelig ikke å trekke en logisk slutning ut av dette selv? :vetikke:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, puppi skrev:

Du spør om det er mulig, å besvime av orgasme,

typen din besvimte av orgasme .. 

.. klarer du virkelig ikke å trekke en logisk slutning ut av dette selv? :vetikke:

Jo det gjør jeg. Men er det 'vanlig' å svime av? Først trodde jeg han ble satt ut og trengte å komme seg. Men når jeg så hvordan øyene hans rullet bakover i hodet og han begynte å rykke å vibrere skjønte jeg han hadde besvimt.

Det er mer et spørsmål om andre har opplevd dette og om det er noe å bekymre seg for. Han stønnet veldig og hikstet flere ganger rett før han ble stille, men fortsatte å rykke å vibrere.

Anonymkode: 538d6...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er mulig, dama besvimer flere ganger og spes hvis jeg teaser henne lenge. Hun kommer så hardt og vilt at hun mister helt kontrollen, masse lyder før øynene ruller bakover og hun blir slapp en stund før hun er tilbake. Da er hun fortsatt kåt og vil ha enda mer.....

Anonymkode: 089ae...25a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virket så utrolig deilig for han rett før han ble borte. Han stønnet og hikstet veldig rett før han ble borte. Han var litt fortumlet og i ørska når han kom til seg selv.

Anonymkode: 538d6...e0e

Fin måte å besvime på. Jeg vil dø sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare opplevd det en gang med en mann. Da jeg sugde han . Han var borte typ 10 sek.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare svare for min egen del: mulig - ja, vanlig - nei.

Anonymkode: 268c7...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Jeg har bare opplevd det en gang med en mann. Da jeg sugde han . Han var borte typ 10 sek.

Han fikk en skikkelig heftig avsugning han da😊

Anonymkode: 538d6...e0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han fikk en skikkelig heftig avsugning han da😊

Anonymkode: 538d6...e0e

Ja du kan si det sånn :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2018 den 8.14, AnonymBruker skrev:

Joda, det er mulig, dama besvimer flere ganger og spes hvis jeg teaser henne lenge. Hun kommer så hardt og vilt at hun mister helt kontrollen, masse lyder før øynene ruller bakover og hun blir slapp en stund før hun er tilbake. Da er hun fortsatt kåt og vil ha enda mer.....

Anonymkode: 089ae...25a

Høres for godt ut til å være sant! Hva er du for et overmenneske i senga? 

Anonymkode: f0e2c...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får epilepsianfall hver gang jeg får orgasme. Litt turn off å måtte gi partneren opplæring i hvordan sprøyta med stesolid virker før vi setter i gang.. 🙄 Just my luck..

Anonymkode: 3316a...459

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...