Gå til innhold

Hva er en tåpelig dealbreaker for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Dævendøtte

Teit: At han drikker med mat i munnen. 

Reelt; At han liker Sylvi Listhaug og tror at metoo handler om at han ikke kan gi damer en klem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om hun ikke liker å gi blowjobs.

Anonymkode: a8453...a1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Dårlig språk (tåpelige skrivefeil)

- Stemmer FRP

- Interesserer seg ikke for nyheter

 

Det er vel mine dealbreakere som er litt merkelige :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han stemmer Frp og "hater" feminister. Skummelt når menn føler seg underlegne kvinner. Med andre ord liker jeg ikke dumme enkle menn. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, jegermannforfaen skrev:

En dealbreaker for meg, det er når noen gjør noe som sekolunt viser idiotisme gjennom grunnlaget av personaliteten. Visst jeg ser noe som ikke er rett på min dealbreaker liste så er det en dealbreaker. Skismaen er jo når denne personen viser seg konsulentet utoganilitet med meg og jeg føler med taktikalt velkommen av denne personen.

Er dette et forsøk på å høres veldig smart ut? Eller er det ment som en spøk? Du bommer på begge i så fall. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrivefeil, som andre har nevnt. Har slettet tindermatcher p.g.a blant annet "hat en fin dag?", "hvor mye har du kjent (i stedet for tjent)". Småfeil og glipper går greit, store feil skal rettes på i ettertid etterfulgt av "*" eller smiley, ellers er det over og ut.😂

Serviceyrker... Bartender eller servitør. Kassearbeider går fint om mannen er jævla sexy og sensuell. Holder meg unna sjømenn og offshorearbeidere. Ser ikke for meg å leve med en som syns det er greit å bruke halve året og/eller lange perioder fra hus, hjem og folk. 

Tatoveringer er noe drit. Så mye stygt. Finner jeg ut at han har en svær, harry tatovering på overarmen eller ryggen så kan det fort bli farvel. 

Menn som ikke kan mate seg selv har jeg fått nok av. Forrige jeg datet kunne ingenting om mat og skippet ofte måltider. Kunne gå et par dager uten mat. Han var syltynn og ånden hans lukta råttent. "Det var så ork, så noen ganger bare ga han blaffen i å spise". På studenthjem kunne gutta sykt lite om mat, spiste grandiosa, ble late og syke, kurerte forkjølelse med hjemmebrent. Så tidlige samtaler om mat passer jeg på å ha. Hvis de ikke kan noe om mat så er sjansen stor for at de ikke kan ordentlig med klesvask og andre huslige ting også (ifølge meg selv, jeg er ingen forsker, hah).

Anonymkode: 69320...02d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det syns ikke jeg er en tåpelig dealbreaker. Det syns jeg er helt innafor. (Uten at det er meningen å komme med noe som setter i gang noen politisk debatt)

En annen dealbreaker er det samme som også nevnt over her; dårlig norskkunnskaper. (Så lenge de er norske og burde kunne norsk, det er ingen dealbreaker om jeg dater en utenlandsk mann) 

Anonymkode: 47993...782

Helt enig, trekker den tilbake faktisk. Den er ikke tåpelig, vitner om veldig ulike menneskesyn og verdier, som selvsagt ikke er tåpelig. 

Har dumpet en fyr fordi han var blond og enebarn. Ops. Er enebarn selv og syns det vil være utrolig trist om han også er det, ønsker større familie.

 

Anonymkode: 818c3...93e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, GiftMann38 skrev:

"Jeg er feminist."

Den er tåpelig, ja.

Anonymkode: 818c3...93e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Den er tåpelig, ja.

Anonymkode: 818c3...93e

Tja, det er en grei måte å sile ut de som ikke tar ansvar for sitt eget liv på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodfan av et eller annet fotballag. Sånn som flagger når de har kamp, har en skjorte for laget, må se alle kamper osv.. Det er turn off for meg, og noe jeg ønsker å vite på forhånd. :P 

At han plutselig ønsker langt hår. Hater langt hår på menn. Finner det ikke tiltrekkende for fem flate øre. 

Anonymkode: 84ed2...ff1

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig fotballfan som må følge med på masse kamper, både på tv og på tribunen. Hadde irritert vettet av meg om noen skulle bruke så mye tid og penger på noe jeg ser som tull.

Anonymkode: 1b31a...55d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Tja, det er en grei måte å sile ut de som ikke tar ansvar for sitt eget liv på. 

Litt usikker på hvordan du kommer dit, når feminisme bare betyr like rettigheter, muligheter og ansvar mellom kjønnene, men ok. Om du ikke syns det er en tåpelig dealbreaker så passer den heller ikke inn i denne tråden.

 

Anonymkode: 818c3...93e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GiftMann38
Just now, AnonymBruker said:

Litt usikker på hvordan du kommer dit, når feminisme bare betyr like rettigheter, muligheter og ansvar mellom kjønnene, men ok. Om du ikke syns det er en tåpelig dealbreaker så passer den heller ikke inn i denne tråden.

  

Anonymkode: 818c3...93e

Det siste har du faktisk rett i.

Feminisme er bare en ideologi som sørger for at kvinner har noe annet enn seg selv å skylde på når de ikke lykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumper hvis han aldri har slitt eller hatt problemer.

Anonymkode: 82f11...d8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball-fan, aktiv i kommentarfelt på facebook, fjellentusiast, bilder av six-packen og bilder av barna sine på tinder. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Det siste har du faktisk rett i.

Feminisme er bare en ideologi som sørger for at kvinner har noe annet enn seg selv å skylde på når de ikke lykkes.

Vel.... Stiller meg helhjertet bak denne:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sier han at han er antifeminist så kjenner jeg at det blir rene sahara mellom beina med en gang. 

Anonymkode: a6d93...02b

Sahara. Men det er heller ikke en tåpelig dealbreaker, bare en dealbreaker.

Anonymkode: 818c3...93e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Patronus skrev:

Fotball-fan, aktiv i kommentarfelt på facebook, fjellentusiast, bilder av six-packen og bilder av barna sine på tinder. 

Å ja, aktiv i kommentarfelt. Sååå ekstremt pinlig å lese folk som spammer ned div. kommentarfelt. Det vitner om en litt spesiell personlighet. 

Anonymkode: 1b31a...55d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig språk! Det er så mange som babler i vei på 50% engelsk og 50% slang. Jeg vil ikke ha slike som venner engang. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...