Gå til innhold

Hva er en tåpelig dealbreaker for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At han har lommebok :sjenert: Det er så usexy og feminint at jeg får spasmer. Har vært slik så lenge jeg kan huske, så det finnes nok ingen kur for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Isambard skrev:

Da du skrev at mennesker og dyr er like mye verd, så antok jeg at det faktisk var det du mente. Det er såpass mange rare meninger på nettet at jeg ikke tar noe for gitt. At både mennesker og dyr skal møtes med respekt er faktisk et helt annet utsagn.

Det er nok få som er tilhengere av å slå, sulte og plage dyr, som du sier. Det ville i alle fall vært en fornuftig grunn for å droppe en date, og ikke en tåpelig dealbreaker. 😉

 

 

Det er dette både dyrebeskyttelsen, Noah, veganere ++ sier når de snakker om hvordan de ser på dyr og mennesker, men da misforsto vi bare hverandre :)

Ellers så er jeg veldig enig, det er ingen tåpelig dealbreaker, så den ble feil. Tenkte dealbreaker, uten tåpelig foran...var ikke helt tilstede og litt dum :)

Anonymkode: f124d...bfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Vera skrev:

At han har lommebok :sjenert: Det er så usexy og feminint at jeg får spasmer. Har vært slik så lenge jeg kan huske, så det finnes nok ingen kur for meg. 

Hvor skal han ha kontanter og div kort osv da, hvis han har det? 🙂 Bare nysgjerrig jeg altså, det er jo selvsagt lov å få ha de tåpelige dealbreakerene man har 😊

Anonymkode: f124d...bfc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2018 den 13.40, AnonymBruker skrev:

Det syns ikke jeg er en tåpelig dealbreaker. Det syns jeg er helt innafor. (Uten at det er meningen å komme med noe som setter i gang noen politisk debatt)

En annen dealbreaker er det samme som også nevnt over her; dårlig norskkunnskaper. (Så lenge de er norske og burde kunne norsk, det er ingen dealbreaker om jeg dater en utenlandsk mann) 

Anonymkode: 47993...782

Frp'ere er jo som regel litt korte ut i fra min erfaring...

Anonymkode: 63820...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en i dag. Jeg er ganske frisluppen hva menn angår, kall det poly, «laus», whatever, men fant ut at en jeg dater tidligere har hatt sex med en spesifikk venninne jeg for det første vet er ekstremt usjarmerende når hun drikker, og i tillegg virkelig tar hva som helst med puls (ekstremt dårlig selvtillit). Hun har på en måte vært standarden på hvor ille jeg ikke vil bli, den dagen jeg bruker sex som bekreftelse på at jeg verdt noe skal jeg vurdere sølibat. Det faktum at han har klart å ha sex med henne i fylla fikk meg til å miste all interesse, jeg har aldri vurdert mennene hun plukker med seg tidligere engang. Tanken på å settes i samme bås som henne får meg til å grøsse. Synd, for jeg likte ham, men jeg gidder ikke være lunsjunderholdnig på jobben hans (kom frem at han hopper på det meste og skryter av det etterpå, hun kjenner folk han jobber med). Møtte meg selv litt i døra, jeg kan være ganske drøy, men selv jeg har altså en grense. 

Anonymkode: 1db90...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor skal han ha kontanter og div kort osv da, hvis han har det? 🙂 Bare nysgjerrig jeg altså, det er jo selvsagt lov å få ha de tåpelige dealbreakerene man har 😊

Anonymkode: f124d...bfc

I et mobildeksel feks 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påtegnede øyenbryn 👎

Sms-språk type fjortis. Skriver noen "lol", eller enda verre sier det høyt, takk og farvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som går utenfor hjemmet med digre hodetelefoner på. Huff. 

Anonymkode: 7fc3a...d7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2018 den 14.08, AnonymBruker skrev:

Menn som går utenfor hjemmet med digre hodetelefoner på. Huff. 

Anonymkode: 7fc3a...d7f

Mange kvinner gjør også det 😊

...

Endret av Nyttig
feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en dealbreaker for meg dersom jenta ser på tv. 

Anonymkode: 1c955...677

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Nyttig said:

Mange kvinner gjør også det 😊

Jeg må legge til: godtar ikke noen form for manipulasjon som silikonpupper, botox eller andre fillere. I for eks lepper..

Jada, det er absolutt damer som gjør det også, men som heterofil har det ikke vært så viktig for meg 😄

Det er jo helt dust og jeg vet det, fyren kan være alle tiders men når jeg ser de svære klokkene på hodet så grøsser jeg.

Anonymkode: 7fc3a...d7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner som klager over å få mye dickpics. Det sier en del om hva slags menn de kommer i kontakt med og i mange tilfeller hvordan mannen anser kvinnen (billig).

Anonymkode: 00cd7...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2018 den 7.59, AnonymBruker skrev:

Hvis han ikke kan skrive ordentlig og/eller han talespråksvakheter er det turn-off.

Deal breaker. 

Deal breaker 

 

Anonymkode: f4377...434

Seriøst...? 😂😂 

Lær deg reglene for særskriving før du lar det være en dealbreaker. Jeg hadde droppa deg når det kom lamme lår, sommer ferie og ananas ringer

Anonymkode: dc1ec...68f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-at han har altfor mye selvtillit og elsker seg selv og tror han er best i alt

-ikke har egne meninger, bare jatter med

-gjerrig 

Anonymkode: 28033...649

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 20.6.2018 den 10.16, Vera skrev:

I et mobildeksel feks 😊

Send meg gjerne link til et mobildeksel som har plass til masse kort, mynter og sedler :laugh:

 

Anonymkode: 3c152...d64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som klager over å få mye dickpics. Det sier en del om hva slags menn de kommer i kontakt med og i mange tilfeller hvordan mannen anser kvinnen (billig).

Anonymkode: 00cd7...acd

Har vel mest med alder å gjøre og hvor lenge man har vært singel. Jeg har møtt mange rare menn, men har ikke fått et eneste uønsket dick pic, for jeg er passert 30 og er ikke på datingsider. 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en dealbreaker for meg dersom jenta ser på tv. 

Anonymkode: 1c955...677

Ser på et tv-apparat? Eller ser programmer, serier og filmer på internett eller andre steder?

Anonymkode: 81885...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...