Gå til innhold

Finnes det ikke menn over 35 UTEN mage og MED hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja har en date i helgen som er 14 år yngre enn meg, så får vi se da .

Ja derfor jeg skal forsøke en som er yngre, men time will show om det fungerer til noe mer enn sex for  min del. Han her har vrt interessert i meg i to.tre år nå.

Lurer på det jeg og

Tusen takk for det : )

Anonymkode: b26b6...b74

Mer enn sex for din del ? Enda han har vært interessert i deg i tre år så kan det bare være fordi han vil kun ha deg som tømmestasjon og ikke får seg en ung og attraktiv dame på sin egen alder. Rart at en kjekk mann som er ung vil ha en falleferdig røy på 45 år og en vakker tyveåring ikke har sjans i havet 😂 du høres også selvgod ut og snakker om menn som ting og ikke mennesker. Blir kvalm av sånne kvinner som mener de kan plukke fra øverste hylle osv, wake up, en dag så vil du bli avvist av titalls av menn du liker pluss dumpet to tre ganger av noen som ikke så en framtid med deg allikevel, og som synes du er for ustabil til å være mora til barna hans. For dette er normalt vil jeg tro ? Har du tenkt tanken på at hvis du møter en mann på 37 år med vaskebrett og tatoveringer og den sveisen, du faller pladask for han og han avviser deg eller ikke bryr seg, velger en annen dame, synes du er fæl og bare triller deg rundt fingeren fordi han ikke får damene han vil ha og bruker deg som tømmestasjon fordi du er tilgjengelig ? 

Anonymkode: 4a166...c16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mer enn sex for din del ? Enda han har vært interessert i deg i tre år så kan det bare være fordi han vil kun ha deg som tømmestasjon og ikke får seg en ung og attraktiv dame på sin egen alder. Rart at en kjekk mann som er ung vil ha en falleferdig røy på 45 år og en vakker tyveåring ikke har sjans i havet 😂 du høres også selvgod ut og snakker om menn som ting og ikke mennesker. Blir kvalm av sånne kvinner som mener de kan plukke fra øverste hylle osv, wake up, en dag så vil du bli avvist av titalls av menn du liker pluss dumpet to tre ganger av noen som ikke så en framtid med deg allikevel, og som synes du er for ustabil til å være mora til barna hans. For dette er normalt vil jeg tro ? Har du tenkt tanken på at hvis du møter en mann på 37 år med vaskebrett og tatoveringer og den sveisen, du faller pladask for han og han avviser deg eller ikke bryr seg, velger en annen dame, synes du er fæl og bare triller deg rundt fingeren fordi han ikke får damene han vil ha og bruker deg som tømmestasjon fordi du er tilgjengelig ? 

Anonymkode: 4a166...c16

Falleferdig røy haha. Stått opp på feil fot i dag eller. Har du mye imot eldre kvinner eller?😂

Anonymkode: b26b6...b74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mer enn sex for din del ? Enda han har vært interessert i deg i tre år så kan det bare være fordi han vil kun ha deg som tømmestasjon og ikke får seg en ung og attraktiv dame på sin egen alder. Rart at en kjekk mann som er ung vil ha en falleferdig røy på 45 år og en vakker tyveåring ikke har sjans i havet 😂 du høres også selvgod ut og snakker om menn som ting og ikke mennesker. Blir kvalm av sånne kvinner som mener de kan plukke fra øverste hylle osv, wake up, en dag så vil du bli avvist av titalls av menn du liker pluss dumpet to tre ganger av noen som ikke så en framtid med deg allikevel, og som synes du er for ustabil til å være mora til barna hans. For dette er normalt vil jeg tro ? Har du tenkt tanken på at hvis du møter en mann på 37 år med vaskebrett og tatoveringer og den sveisen, du faller pladask for han og han avviser deg eller ikke bryr seg, velger en annen dame, synes du er fæl og bare triller deg rundt fingeren fordi han ikke får damene han vil ha og bruker deg som tømmestasjon fordi du er tilgjengelig ? 

Anonymkode: 4a166...c16

Du må¨ha dårlige erfaringer med kvinner, eller så er du feit og skallet. Jeg har alltid hatt  kjærester, og ikke opplevd useriøsitet blant menn. Så mange er seriøse også. Du snakker ikke så mye opp ditt eget kjønn.  Du er bare irritert fordi jeg ikke liker feite mager og skallethet 

Anonymkode: b26b6...b74

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2018 den 10.34, AnonymBruker skrev:

Jeg vet forøvrig om flere uten mage

De har tatt fedme operasjon da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2018 den 9.52, AnonymBruker skrev:

Kvinne på 45 år her som er blitt singel. Tar vare på min egen kropp ved å holde formene ved like kan man si.

Men her er jo bare menn med mager eller flintskallete. Det kan de jo selvsagt ikke noe for da, men alle har jo mager?

Har flere som er interesserte som ikke har mager, men da er de under 35 og for unge i mine øyne. Finnes det ikke eldre menn som tar vare på kroppen sin? Ser svært sjeldent menn uten mage som står ut fra kroppen.

Satte eg og observerte engang utfor en butikk. ALLE menn hadde mage, ingen over ca 30 hadde flat og fin mage. Kun disse ungguttene. Skal det være så vanskelig å finne en uten denne ballongmagen. Det er særs uattraktivt!

Anonymkode: b26b6...b74

Har nok mye med miljø og ikke minst livssituasjon å gjøre. Jeg kjenner mange menn godt over 35 som er velltrente og har håret i behold, som i tillegg er velutdannede og har god jobb, men disse er stort sett også i forhold eller virker å ha en del å velge i. Det kan virke som slike menn over en viss alder blir "kapret" veldig fort eller har veldig lett tilgang på kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke noe galt av TS å ha noen krav til en eventuell partner.

Jeg er mann, riktignok ett par år til 35 men jeg holder meg i form, klatrer, kiter og trener styrke, for meg er det også et krav at en eventuell partner tar vare på kroppen sin. Det er ikke noe mer pirrende enn en dame i sin beste alder som holder seg slank og feminin.

Anonymkode: bf623...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakk, jeg er ikke 35 enda og har viker dype som fjorder og tendenser til pappakropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/17/2018 at 7:45 PM, AnonymBruker said:

Ta deg av ungguttene da vel. Menn blir for fort feite i rike land.

Anonymkode: f2b1f...fe4

Artig at du nevner det, i følge SSB er det en større andel kvinner som er overvektige enn menn 🤣

Anonymkode: 46579...c2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Artig at du nevner det, i følge SSB er det en større andel kvinner som er overvektige enn menn 🤣

Anonymkode: 46579...c2c

Vedkommende skrev da ikke noe annet.

Anonymkode: ff234...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynne menn er gjerne aktive, så mon tro om de oppholder seg på steder hvor de kan være aktive? Treningssteder og I fjellet, dette vet jo ikke du ts, fordi du utseendemessig antageligvis er som de mannfolka du ser hver dag. Men du er definitivt en fæl person på innsiden.

Noen kvinner klager på tak over tissen og lite hår, men jeg har sjelden sett en kvinne på 40+ som har langt hår.

Anonymkode: ec621...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Vedkommende skrev da ikke noe annet.

Anonymkode: ff234...7ce

Formuleringen sier noe annet.

Anonymkode: 46579...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Formuleringen sier noe annet.

Anonymkode: 46579...c2c

Nei, det gjør den ikke. Dette er noe som har oppstått fordi DU tenker slik, ikke fordi vedkommende sa det.

Anonymkode: ff234...7ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre ts. Attraktive (med hår og  veltrent flat mage) menn i den alderen er enten opptatt eller har et så stort selvbilde og blitt sære..at de kun går etter yngre kvinner. Du er rett og slett for gammel. 

Anonymkode: 08141...2ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2018 den 10.30, AnonymBruker skrev:

Håper dette var ironi. Lykken avhenger vel mer av matchende personlighet enn et krav til et utseende som går mot grava uansett hvor mye man forsøker å hindre det.

 

Anonymkode: 2d041...768

Med fare for å erte på meg halve KG. Det er ikke til å komme forbi at førsteinntrykket, altså utseende til ett menneske er ganske så avgjørende for om vi liker vedkommende eller ikke. Førsteinntrykket danner man seg i løpet av noen få sekunder. Tror, jeg gjentar, tror kanskje det er folk som ikke er fullt så heldige med utseende som påpeker det med personlighet til stadighet. Selvsagt er det viktig, men det er ikke det som kommer frem først ved ett møte med nye mennesker. Jeg er til dels enig med TS. Jeg tenner heller ikke på ølvom og skallethet. Det kan jeg ikke noe for. Jeg ser dem over alt her også. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestinnom
På 15.6.2018 den 9.52, AnonymBruker skrev:

Kvinne på 45 år her som er blitt singel. Tar vare på min egen kropp ved å holde formene ved like kan man si.

Men her er jo bare menn med mager eller flintskallete. Det kan de jo selvsagt ikke noe for da, men alle har jo mager?

Har flere som er interesserte som ikke har mager, men da er de under 35 og for unge i mine øyne. Finnes det ikke eldre menn som tar vare på kroppen sin? Ser svært sjeldent menn uten mage som står ut fra kroppen.

Satte eg og observerte engang utfor en butikk. ALLE menn hadde mage, ingen over ca 30 hadde flat og fin mage. Kun disse ungguttene. Skal det være så vanskelig å finne en uten denne ballongmagen. Det er særs uattraktivt!

Anonymkode: b26b6...b74

Jo, de finnes. 

Men det er sannsynligvis alltid «noe annet», enten:

- Mangler hår/mister

- Mental helse som sviktet

- Karriere/jobb-problemer

- Sykdom

- Mistet livsgnist 

- Skilt eller ble aldri gift 

- Barn fra før

http://www.hairlossdaily.com/the-george-costanza-curse/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

beer-belly22.jpg?quality=65&strip=all&w=
Tommel opp fra Norske jenter: Hele 93% av alle Norske jenter ønsker en mann med ølmage og hår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎19‎.‎06‎.‎2018 den 19.59, Hottrio skrev:

Det finnes vel noen få men ikke så mange. De aller fleste har mage og/eller er tynne i håret ja. 

Det finnes ja. Jeg er snart 60, litt tynn i panneluggen . Noe bilring rundt livet riktignok, men fortsatt bredere over skuldrene enn rundt livet. Er ikke noe mer fysisk aktiv enn det jeg må være. Har en onkel på 93, fortsatt hår, noe "lysere" da. Ikke antydning til mage. Så gode gener har også mye å si.

Anonymkode: baf82...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, kvinneguide skrev:

beer-belly22.jpg?quality=65&strip=all&w=
Tommel opp fra Norske jenter: Hele 93% av alle Norske jenter ønsker en mann med ølmage og hår. 

Haha. Den magen er knallhard, sjekk hvor lite den digre flaska setter spor :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Menn med mager uten hår er visst like irriterende som myggen på finnmarksvidda, finn sprayen og bli kvitt de!  Dette kan du ikke akseptere og slenger ut kommentaren: "her er jo bare menn med mager eller flintskallete". Åja, så det er altså en type menn du tydelig misliker og har fått nok av!

- Usaklig, totalt uten mening og blottet for empati, men hvorfor? Hva er målet ditt med dette?

Du beskriver at du er luta lei av skalla menn under 35 år, selv om de bare rammes av en naturlig og høyst ufrivillig endring av kroppen når de mister håret. Negativt mener du og det at de liker deg gjør de bare veldig lite attraktive i dine øyne.

- Ok alle kan ha meninger om tema eller andre individer, men når det er på dette nivået så holder man kjeft og lar de forbli i ditt sinn. Hva var målet ditt med dette, tenkte du deg om? Eller jeg mener, tenkte du noe i det hele tatt?

Men dette er noe du enkelt hever deg over da du søker ekte menn som passer deg og din egen erklærte flotte kropp, og ikke disse fete uten hår. Du mener din kropp fortjener menn som er både trent, slank og med gener som gir garanti på hårsveisen.

- Hvordan klarer du å se på annet enn speilet hver dag? Du har det tøft som ser så mye som ikke holder mål. Men konsentrer deg om kroppen din nå, lykken smiler og nyt at den ikke ser ut som 45 år, dette vil du nok ha stor glede av  resten av livet, kanskje gå i arv?🤪

Når jeg ser på hvor særs lite attraktivt du føler de middelaldrende med litt mage og tynn lugg er, og ikke minst hvor irriterende det var for de som leter etter noen med bedre utseende så undrer jeg over hvordan familiesammenkomstene i din familie arter seg........!🤔

Å synes mye godt om seg selv, heve seg selv over andre, skryte av selverklærte meninger om egen fortreffelighet, bruke sitt eget narsissistiske selvbilde som mal blir ikke bare lite attraktivt, det mangler de fleste former for empati, null ydmykhet, total blottet for respekt og selvrespekt, medmenneskelighet samtidig som all selvinnsikt tydelig mangler! Og det var bare noe, men neppe poeng i å si mer. 

Dette blir egentlig bare flaue eksempler på hva en ikke ser etter når en feks søker det annet kjønn, men det blir vel kanskje slik når en er mest opptatt av mager og tynne lugger der en sitter utenfor butikker for å studere magene på alle menn over 30 som går inn og ut............😤 

Har du vurdert om dette kanskje er dårlig utnyttelse av tid? Har du heller vurdert et maraton med nesepilling? Gå i dvale, grave deg ned i sandkassa eller telle hvor mange dører som vender innover? Om det frister kan du jo telle hvor mange runder det er på Nesttun stadion.....🤪 Uansett bedre da det innbefatter kun deg.👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...