Gå til innhold

Finnes det ikke menn over 35 UTEN mage og MED hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest GiftMann38
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har jo det? Betydeligere yngre menn også, men jeg vil ha en mann på min egen alder og opp. Og der er utvalget begrenset pga jeg og mine preferanser. At jeg vil ha dem i fin for og med hår. Men får vel innse at jeg bare må gå ned i alder for å finne en mann som ser ut til å ta vare på kroppen sin

Anonymkode: b26b6...b74

Det går helt sikkert fint å finne en mann på 32 for et par måneder. Lykke til! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎15‎.‎06‎.‎2018 den 15.23, AnonymBruker skrev:

Er dessverre sånn at menn generelt er dårlige på å ta vare på kroppen sin. 

Anonymkode: 3ddfc...6ac

Noen ja, men for mange menn handler det på godt og vondt at de må jobbe mye. Prøv å få nok tid til et sosialt og sunt liv med en jobb der du jobber opptil 100 timer i uka, året rundt uten at det er tid til ferie en gang, så tipper jeg du får en annen oppfatning.

"Menn bør ta seg tid til" er noe jeg ofte hører. Personlig klarer jeg å trene en 2-4 ganger i uka heldigvis, til tross for at jeg har 12-14 timers arbeidsdager, men det er ikke lett når hele livet dreier seg om jobb. Og noen må faktisk jobbe her i landet, stå på og skape verdier, slik at andre (les: veldig ofte kvinner) kan hente disse verdiene i form av offentlige stønader. 

Anonymkode: 00bde...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen ja, men for mange menn handler det på godt og vondt at de må jobbe mye. Prøv å få nok tid til et sosialt og sunt liv med en jobb der du jobber opptil 100 timer i uka, året rundt uten at det er tid til ferie en gang, så tipper jeg du får en annen oppfatning.

"Menn bør ta seg tid til" er noe jeg ofte hører. Personlig klarer jeg å trene en 2-4 ganger i uka heldigvis, til tross for at jeg har 12-14 timers arbeidsdager, men det er ikke lett når hele livet dreier seg om jobb. Og noen må faktisk jobbe her i landet, stå på og skape verdier, slik at andre (les: veldig ofte kvinner) kan hente disse verdiene i form av offentlige stønader. 

Anonymkode: 00bde...888

Det er svært få som jobber 100 timer i uka og jobber man såpass mye så har man vel ikke tid til å date uansett. 

Anonymkode: 535c4...571

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, herremann skrev:

Finnes det ikke damer over 35 uten grevinneheng, hengepupper, cellilitter og rynker? 

Ja jeg er, men har noen cellulitter, som dog også menn har. Jeg holder kroppen min i form så lenge jeg klarer. Ikke det samme kan jeg si om mange menn på samme alder

7 timer siden, GiftMann38 skrev:

Det går helt sikkert fint å finne en mann på 32 for et par måneder. Lykke til! 😃

Det går fint an det, men jeg er ute etter noe fast og da står mange yngre og venter. Jeg ser yngre ut og har sjans hos de yngre. Men vil jo ha en mann på min alder, som jeg har nevnt før. Her er de over 40 oftes med stor mage og lite hår. Bor på en liten plass

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen ja, men for mange menn handler det på godt og vondt at de må jobbe mye. Prøv å få nok tid til et sosialt og sunt liv med en jobb der du jobber opptil 100 timer i uka, året rundt uten at det er tid til ferie en gang, så tipper jeg du får en annen oppfatning.

"Menn bør ta seg tid til" er noe jeg ofte hører. Personlig klarer jeg å trene en 2-4 ganger i uka heldigvis, til tross for at jeg har 12-14 timers arbeidsdager, men det er ikke lett når hele livet dreier seg om jobb. Og noen må faktisk jobbe her i landet, stå på og skape verdier, slik at andre (les: veldig ofte kvinner) kan hente disse verdiene i form av offentlige stønader. 

Anonymkode: 00bde...888

Det går an å jobbe mye og spise sunt. Det selges salater overalt på bensinstasjoner osv

Anonymkode: b26b6...b74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2018 den 10.04, Overrasket skrev:

Jeg har masse sunt hår og en flat mage, men jeg har nok ikke lyst til å treffe deg. :tommelopp:

Hvorfor ikke?🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frida.B skrev:

Hvorfor ikke?🤔

Lurer jeg også på. Fordi jeg ikke  liker menn med store mager og flintskallet. Kan jo ikke akkurat noe for selv på hva jg tenner på eller ikke..

Anonymkode: b26b6...b74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du hadde ikke hatt deg en runde med The Rock om du kunne?

Anonymkode: 9f3dc...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/15/2018 at 11:25 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor er jeg ikke bra nok ? Fordi jeg sier høyt ut at jeg ikke vil ha en mann med stor mage og lite hår?

Det spiller en rolle for meg

Jeg har jo det? Betydeligere yngre menn også, men jeg vil ha en mann på min egen alder og opp. Og der er utvalget begrenset pga jeg og mine preferanser. At jeg vil ha dem i fin for og med hår. Men får vel innse at jeg bare må gå ned i alder for å finne en mann som ser ut til å ta vare på kroppen sin

Anonymkode: b26b6...b74

Jepp. Det er bare menn og pene kvinner under 26 som har lov til å ha preferanser, skjønner du :P

Bare let nedover i alder da vel. Jeg vet om flere yngre menn som digger godt voksne damer som har tatt vare på seg selv, så jeg tror du har gode sjanser for å få napp etterhvert. Jeg tror det er drepen å "ta til takke med". Da visner man bort og mister både gløden og selvrespekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
1 hour ago, Frida.B said:

Hvorfor ikke?🤔

 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Lurer jeg også på. Fordi jeg ikke  liker menn med store mager og flintskallet. Kan jo ikke akkurat noe for selv på hva jg tenner på eller ikke..

Anonymkode: b26b6...b74

Som jeg allerede har påpekt i tråden har det ingenting å gjøre med TS' preferanser, hver av oss må få like hva vi vil synes jeg og det er viktig å kjenne til slike preferanser. Men åpningsinnlegget er så iherdig i å spre negativitet, stereotyper og generaliseringer, så jeg blir litt sliten bare av å lese det. Ikke sant, jeg liker f.eks. brunetter godt, men jeg starter ikke en tråd på KG der jeg klager over at ingen kvinner over 28 er brunetter, og at det bare er for unge kvinner som er brunetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
59 minutter siden, hind said:

Jepp. Det er bare menn og pene kvinner under 26 som har lov til å ha preferanser, skjønner du :P

Bare let nedover i alder da vel. Jeg vet om flere yngre menn som digger godt voksne damer som har tatt vare på seg selv, så jeg tror du har gode sjanser for å få napp etterhvert. Jeg tror det er drepen å "ta til takke med". Da visner man bort og mister både gløden og selvrespekten.

Problemet er at fåtallet av menn under 35 ønsker å være sammen med ei dame som ikke kan få barn og som runder 50 i løpet av ikke så altfor lenge.

For all del, har ingen problemer med å tro at ei på 45 kan få seg noe med en på 32, men et langvarig forhold tror jeg, i det store og hele, er helt usannsynlig med det store flertallet av menn under 35.

Selv om det er noen kasus av begge kjønn her inne som snakker om hvor glade de er for at de ikke skal ha barn, så vil folk flest ha barn i løpet av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da finnes noen på treningssenteret som er like utseendefiksert og overfladisk som det du beskriver deg selv som. Prøv der.

Anonymkode: 854d3...ce0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du kan innse at du nærmer deg femti og skifte fokus.

Anonymkode: 854d3...ce0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Overrasket skrev:

 

Som jeg allerede har påpekt i tråden har det ingenting å gjøre med TS' preferanser, hver av oss må få like hva vi vil synes jeg og det er viktig å kjenne til slike preferanser. Men åpningsinnlegget er så iherdig i å spre negativitet, stereotyper og generaliseringer, så jeg blir litt sliten bare av å lese det. Ikke sant, jeg liker f.eks. brunetter godt, men jeg starter ikke en tråd på KG der jeg klager over at ingen kvinner over 28 er brunetter, og at det bare er for unge kvinner som er brunetter.

Hvorfor svarer du da om du synes det er så teit? Jeg sier jo ikke sånt i virkeligheten, bare lufter mine tanker i frustrasjon på kg. Må jo være lov det? Skjønner ikke hvordan det kan gjøre meg overfladisk. Vil du ha tjukke og korte kvinner da ? 

9 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Problemet er at fåtallet av menn under 35 ønsker å være sammen med ei dame som ikke kan få barn og som runder 50 i løpet av ikke så altfor lenge.

For all del, har ingen problemer med å tro at ei på 45 kan få seg noe med en på 32, men et langvarig forhold tror jeg, i det store og hele, er helt usannsynlig med det store flertallet av menn under 35.

Selv om det er noen kasus av begge kjønn her inne som snakker om hvor glade de er for at de ikke skal ha barn, så vil folk flest ha barn i løpet av livet.

Nå vil jeg jo ikke ha menn under 35, men rundt 45 da haha. Men greia er jo at det er bare menn under 35 som ser bra ut, uten den magen. Og ja er mange som vil ha meg, da jeg ser bra ut, holder kroppen i form, ser yngre ut og generelt er hyggelig, blid og glad. Men det ser jo ikke dere på kg. Dere er bare opptatte av at jeg er kresen og må velge dølle menn med store mager og lite hår. Og om jeg ikke gjør det er jeg overfladisk og må ta til takke med de store. Men da er jeg heller alene da det er ekstremt avtennende å se slik ut for meg

Anonymkode: b26b6...b74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 hours ago, AnonymBruker said:

Det går an å jobbe mye og spise sunt. Det selges salater overalt på bensinstasjoner osv

Og det er også mulig, for både kvinner og menn, å spise sunt og allikevel ikke ha den kroppen som mange overfladiske krever at et menneske skal ha.  

Anonymkode: e63a2...6d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser veldig mange menn over 40 som er i god form her i Oslo. Men de fleste er riktignok gift. Du kan evt. håpe på en som er skilt.

Hårtap er litt verre. Kommer an på om du ønsker noen som har "perfekt" hår eller bare en som ikke er skallet. Litt viker synes ikke jeg er noen big deal (og jeg er 27...).

Anonymkode: 2bb79...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Og om jeg ikke gjør det er jeg overfladisk og må ta til takke med de store. Men da er jeg heller alene da det er ekstremt avtennende å se slik ut for meg

Du forventer at man skal forstå og respektere at du synes at menn som dette er avtennende, men du virker ikke å forstå og respektere at noen finner deg avtennende for dine uttalelser og holdninger. Det blir jo bare feil.

Anonymkode: e63a2...6d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke du er voksen nok til å ha kjæreste, jeg. 

Hvis du er så himla flott, hvorfor står ikke disse flotte menna i kø utenfor din dør/tinderprofil? 🤔

Det er greit å ha preferanser og ville ha en gitt type partner. Håper likevel du er klar over at du kommer vitterlig ikke til å se ut som du gjør når du er åtti. Ei heller mannen du eventuelt velger. Så velg en med omhu, er kroppen ok men magen ikke heeelt flat, samt alt annet stemmer så kan jo det faktisk være en du kan dele et flott liv med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har måne som mange menn, barberer den derfor bort da det er mye penere. Så skallet.

Mage har jeg ikke så mye av. Har vært stor men ikke nå lenger.

Så skallet og ganske flat mage. 

Jeg går for Aksel Hennie look..

Anonymkode: 2f7df...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Overrasket skrev:

 

Som jeg allerede har påpekt i tråden har det ingenting å gjøre med TS' preferanser, hver av oss må få like hva vi vil synes jeg og det er viktig å kjenne til slike preferanser. Men åpningsinnlegget er så iherdig i å spre negativitet, stereotyper og generaliseringer, så jeg blir litt sliten bare av å lese det. Ikke sant, jeg liker f.eks. brunetter godt, men jeg starter ikke en tråd på KG der jeg klager over at ingen kvinner over 28 er brunetter, og at det bare er for unge kvinner som er brunetter.

Vel, Overrasket, this is your lucky day😌

Jeg har langt mørkt hår og er over 28.

Gjerne start en tråd om oss:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2018 den 9.52, AnonymBruker skrev:

Kvinne på 45 år her som er blitt singel. Tar vare på min egen kropp ved å holde formene ved like kan man si.

Men her er jo bare menn med mager eller flintskallete. Det kan de jo selvsagt ikke noe for da, men alle har jo mager?

Har flere som er interesserte som ikke har mager, men da er de under 35 og for unge i mine øyne. Finnes det ikke eldre menn som tar vare på kroppen sin? Ser svært sjeldent menn uten mage som står ut fra kroppen.

Satte eg og observerte engang utfor en butikk. ALLE menn hadde mage, ingen over ca 30 hadde flat og fin mage. Kun disse ungguttene. Skal det være så vanskelig å finne en uten denne ballongmagen. Det er særs uattraktivt!

Anonymkode: b26b6...b74

Ta deg av ungguttene da vel. Menn blir for fort feite i rike land.

Anonymkode: f2b1f...fe4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...