Gå til innhold

Finnes det ikke menn over 35 UTEN mage og MED hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet forøvrig om flere uten mage og med hår på hodet. Uheldigvis har de en holdning og personlighet som ikke gjør de aktuelle for noen. Hverken kvinner eller menn.

For hva hjelper det vel at det fysiske er på stell når de er komplette idioter i personlighet og fraskriver seg ethvert ansvar for en sunn og jevn utvikling i forhold? Selvgransking er noe som ikke eksisterer for mange av disse.

Anonymkode: 2d041...768

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en sånn(takk og lov!) og han har mange venner på samme alder som både har hår på hodet og noenlunde trente mager, så jeg vet at det finnes mange av dem rundt omkring. Du leter kanskje på feil steder? Menn som henger mye ute på byen har nesten alltid pådratt seg ølmage, så der bør du i hvert fall ikke lete. Hva med å se deg om etter menn der du trener? Der bør det være gode sjanser for å finne voksne menn som ikke har latt seg forfalle.

Manglende hår er det verre med. Enig i at det ikke er særlig sexy med tynnende hår og måne, men det kan de jo ikke noe for da, og det er også en god del som fortsatt har hår i den alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Fordi jeg ikke tenner på store mager og skallete menn? 

Anonymkode: b26b6...b74

😂. Nei. Jeg har ikke mage og er ikke skallet. Jeg er opptatt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feite damer kan unngps. Skallethetr er noe annet.

Eller skal vi kanskje holde oss til genetisk hårtap mot genetiske hengepupper eller skal vi holde oss til livsstilvalg av typen stor mage mot feite damer? Fordi å være feit som kvinne er noe som kan unngås på lik linje med å være feit mann.

Men ser jo din mangel på kunnskap hvis du sammenligner genetikk med valg og mener det er det samme.

Anonymkode: 8a65d...c5d

Halo går fint an å fikse flintskallen ved å plante på seg hår.

Anonymkode: aaa32...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Halo går fint an å fikse flintskallen ved å plante på seg hår.

Anonymkode: aaa32...72d

Joda. Og hengepupper kan fint unngås ved oppstramming og silikon. Poenget ditt var?

Anonymkode: 8a65d...c5d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja altså jeg skjønner til en viss grad hva du mener ser ikke så mange av dem selv. Er 30 å singel, han jeg dater nå er 36 har litt mage men har masse hår, han tar vare på seg selv og går til friøseren. En del menn slutter med akkurat det og får rare sveiser ser jeg. Han her syns jeg er kjempefin da, magen passer til mannen liksom, han er bred over skuldrene og skikkelig mandig generelt i kroppen. Store fine armer og hender. Min x er 36 han er tynn som ei flis, har mistet en god del hår slik at han ligner mer på faren sin som er halveis i 60 åra og han finner jeg ikke attraktiv lenger:PMen alt dette er jo mer det som skaper den umiddelbare tiltrekningen, nå er jeg ute etter en mann å dele åra fremover med og for å finne den dype tiltrekningen er det jo andre ting som telles i lengden, som om han får meg til å le, er god å krype i armene til, er snill, at samtalen flyter godt, at han er en god farsfigur ( jeg har barn), at han kan være litt leken, og det at han er god på å gi omsorg.

Selv er jeg selvfølgelig preget av åra, og ikke minst en barnefødsel, har litt mage jeg og og puppene strutter ikke like mye som før, heldigvis ikke noen rynker enda, er heldig med formene mine og kler meg feminint i kjoler, ikke enda anlagt konesveis og har langt, tykt bølgete hår. Men jeg vil jo og finne en mann som setter pris på det indre i meg, nå er jeg lei av bare det overfladiske og velger bort de yngre som bare er ute etter en ting.

Jeg må inrømme at jeg syns det er litt rart at jeg som er så mye yngre enn deg har begynt å tenke mer voksent på hva jeg ser i en mann men det gjør ikke du som er så mye eldre:klo: Men er du nylig blitt singel og vil leve litt og utforske verden og  ikke ser etter en langsiktig partner så gjør det jo ikke noe om du bare tenker overfladisk. Men det kan bli litt "tomt" i lengden. Jeg var sånn i starten av 20 åra og personlig ga det meg bare tomhet med menn som er fine å se på, det må være innhold der også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner en god del menn over 40 som har hår og flat mage. Men de er ikke single.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke stor mager, de er bare formfulle. Kanskje er de syke? (KGs tankegang)

Anonymkode: fb5e4...925

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne på 45 år her som er blitt singel. Tar vare på min egen kropp ved å holde formene ved like kan man si.

Men her er jo bare menn med mager eller flintskallete. Det kan de jo selvsagt ikke noe for da, men alle har jo mager?

Har flere som er interesserte som ikke har mager, men da er de under 35 og for unge i mine øyne. Finnes det ikke eldre menn som tar vare på kroppen sin? Ser svært sjeldent menn uten mage som står ut fra kroppen.

Satte eg og observerte engang utfor en butikk. ALLE menn hadde mage, ingen over ca 30 hadde flat og fin mage. Kun disse ungguttene. Skal det være så vanskelig å finne en uten denne ballongmagen. Det er særs uattraktivt!

Anonymkode: b26b6...b74

40+  ingen mage, klarer 12 pull-ups, . I skumring kan jeg passere som lillebroren til Jason Statham (ref frisyre)gift :)

 

Anonymkode: e6b5f...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Feite damer kan unngps. Skallethetr er noe annet.

Eller skal vi kanskje holde oss til genetisk hårtap mot genetiske hengepupper eller skal vi holde oss til livsstilvalg av typen stor mage mot feite damer? Fordi å være feit som kvinne er noe som kan unngås på lik linje med å være feit mann.

Men ser jo din mangel på kunnskap hvis du sammenligner genetikk med valg og mener det er det samme.

Anonymkode: 8a65d...c5d

Nei, jeg gjør ikke det. Jeg kjenner folk som sliter på grunn av genetikk og folk som er tykke på grunn av usunn livsstil. Det er forskjell.

Anonymkode: 45127...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes da utrolig mange menn i 40-50 åra som ikke har mage. 

Det var en liten periode jeg var singel før jeg traff min nåværende mann, de mennene jeg datet var alle over 40 år og hadde flate mager. Og hår. 

Min mann er snart 50 og er slank og atletisk med flat mage. Vi er begge glad i å være aktive. 

Anonymkode: cda64...378

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, det går ikke an å styre hvorvidt man mister håret... Det har ingenting med å "ta vare på seg selv" å gjøre. Alle mennesker har for øvrig mage... Det er en del av kroppen ;) 

For menn er det også vanlig å bære mesteparten av kroppsfettet rundt magen, akkurat som kvinner gjerne har det rundt hofter/rumpe/lår (tenk så fælt hvis det var motsatt!). Så lenge mannen er ellers rimelig slank synes jeg ikke en litt rund mage gjør noe.

Halvparten av voksne nordmenn er overvektige, det gjelder begge kjønn. Og jo eldre man blir, jo mer sannsynlig er det at man som mann får større mage, og som kvinne får hengepupper, slapp rumpe og lår osv. Så på et eller annet tidspunkt må man sannsynligvis forholde seg til dette forfallet... Hvis man ikke kan leve med det har man det kanskje best som single. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De finnes men de er opptatt.

Anonymkode: 7569f...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

13 timer siden, hind skrev:

Jeg har en sånn(takk og lov!) og han har mange venner på samme alder som både har hår på hodet og noenlunde trente mager, så jeg vet at det finnes mange av dem rundt omkring. Du leter kanskje på feil steder? Menn som henger mye ute på byen har nesten alltid pådratt seg ølmage, så der bør du i hvert fall ikke lete. Hva med å se deg om etter menn der du trener? Der bør det være gode sjanser for å finne voksne menn som ikke har latt seg forfalle.

Manglende hår er det verre med. Enig i at det ikke er særlig sexy med tynnende hår og måne, men det kan de jo ikke noe for da, og det er også en god del som fortsatt har hår i den alderen.

Nei de kan ikke noe for skalletheten, men altså , mange menn evner ikke å ta vare på kroppen sin. Derfor menn lever kortere alene enn i samboer eller gifteskap

13 timer siden, Isambard skrev:

😂. Nei. Jeg har ikke mage og er ikke skallet. Jeg er opptatt. 

Ja nettopp haha

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Halo går fint an å fikse flintskallen ved å plante på seg hår.

Anonymkode: aaa32...72d

Nå måtte jeg le litt hehe

12 timer siden, Hulderen skrev:

Jeg kjenner en god del menn over 40 som har hår og flat mage. Men de er ikke single.

Nei derfor. Er jo noen men de fleste er opptatte. Har sett på singelsider men der blir man jo overmannet og får tusenvis av mld bare fordi man ser litt bedre ut enn gjennomsnittet på sin aldre og det er jo nettopp fra sånne store mager og flintskalla menn. Jeg er egentlig ikke overfladisk men kan jo ikke tvinge meg til å like disse mennene.

Anonymkode: b26b6...b74

Endret av pinar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei de kan ikke noe for skalletheten, men altså , mange menn evner ikke å ta vare på kroppen sin. Derfor menn lever kortere alene enn i samboer eller gifteskap

Anonymkode: b26b6...b74

Det er sant. Unge menn er aktive og trener, men det er virkelig mange middelaldrende menn som ser ut som de ikke har trent siden tidlig på nittitallet. Kvinnene i den aldersgruppen tar ofte bedre vare på seg selv og kommer sikkert til å overleve dem med flere tiår. Mange av disse mennene er dårlige til å kle seg også. Jeg ser daglig massevis av menn som ligner han tykke fyren i grillreklamen som danser rundt og er kongen av grillen. De har samme kroppsstørrelse og lik klesstil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessverre sånn at menn generelt er dårlige på å ta vare på kroppen sin. 

Anonymkode: 3ddfc...6ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Busted der ser det ut til haha

Nei de kan ikke noe for skalletheten, men altså , mange menn evner ikke å ta vare på kroppen sin. Derfor menn lever kortere alene enn i samboer eller gifteskap

Ja nettopp haha

Nå måtte jeg le litt hehe

Nei derfor. Er jo noen men de fleste er opptatte. Har sett på singelsider men der blir man jo overmannet og får tusenvis av mld bare fordi man ser litt bedre ut enn gjennomsnittet på sin aldre og det er jo nettopp fra sånne store mager og flintskalla menn. Jeg er egentlig ikke overfladisk men kan jo ikke tvinge meg til å like disse mennene.

Anonymkode: b26b6...b74

Men hvorfor tar du ikke noen av de deilige hunkene som er yngre da. Jeg er på din alder (43), og jeg dater menn 25 - 35.                  Nå vet ikke jeg om du tenker langsiktig, det gjør ikke jeg. Jeg vil bare leke fra meg litt før jeg evt. går inn i et nytt forpliktende forhold.  

Og jeg kan garantere at det er massevis av gutta i den alderen som foretrekker 40+.  Det har forandret seg veldig de siste tiåra, ikke lenger så taboo med aldersforskjell den veien.

Anonymkode: baf82...2ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dessverre sånn at menn generelt er dårlige på å ta vare på kroppen sin. 

Anonymkode: 3ddfc...6ac

Ja, men jeg synes TS overdriver. Jeg kjenner ikke igjen beskrivelsen.

Mange over 40 ganske veltrente og bare et mindretall av de jeg omgås har "ballongmage".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...