AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #1 Del Skrevet 15. juni 2018 Min aller beste venn mistet livet i en ulykke for litt over 8 måneder siden. Jeg har slitt veldig siden det skjedde, og mange av de jeg snakker med mener det vil være fint å ta kontakt med familien hans, slik at vi kan minnes han sammen. De mener også at det ville vært veldig godt for meg å opprettholde kontakt med familien, ettersom de har mistet en sønn og en bror. Problemet er at jeg aldri har møtt eller snakket med familien før. Jeg vet ikke engang om de vet hvem jeg er. Jeg har veldig lyst til å kontakte familien, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Er det noen som har opplevd noe lignende før? Hvordan går man fram om man er helt fremmed for familien? Og hvordan ville dere tatt kontakt, hvis dere aldri hadde møttes før? Anonymkode: b4733...833 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 15. juni 2018 #2 Del Skrevet 15. juni 2018 Du kan jo bare sende en sms eller en Facebook melding der du skriver at du er en venn og at du ønsker kontakt med familien? Bare skrive at du tenker mye på han og skulle gjerne møtt noen for en lunsj eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #3 Del Skrevet 18. juni 2018 På 15.6.2018 den 18.29, SunnivaOslo skrev: Du kan jo bare sende en sms eller en Facebook melding der du skriver at du er en venn og at du ønsker kontakt med familien? Bare skrive at du tenker mye på han og skulle gjerne møtt noen for en lunsj eller noe? Signerer denne. Jeg mistet en venninne på vgs. Moren hennes tok kontakt med alle de vennene hun visste om og ba dem spre ordet til de de trodde var nær venninna mi. Jeg var en av disse. Hvert år på min venninnes bursdag inviterer moren hennes oss på kaffe og en kake venninna mi pleide å bake. Den finnes ikke god! Men det er en så fin tradisjon. Å være sammen med de som var så glade i henne, mimre og spise en latterlig stygg kake... Tipper familien vil sette pris på at du tar kontakt Kan egentlig ikke se for meg noe annet. Anonymkode: b8db5...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå