Gå til innhold

Eldre partner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Dævendøtte skrev:

Haha, da har du vært uheldig. Har til gode å møte en voksen mann som er treig i senga :)

Ok, vi skal snakkes om en 15 - 20 år.      Neida, men jeg husker da jeg var på deres alder. Da var guttene sååå barnslige, dumme, klønete. treige, jeg vet ikke hva. Voksne menn var såååå mye mer spennende på alle områder.                                                                       Nå, som jeg er godt voksen og skilt er det yngre menn som gjelder for sex. (Ja, ikke i russealder altså).  Og hvis du følger litt med her på sex og samliv-forumet, så oppdager du at jeg er slett ikke alene om å synest dette.

Vi forandrer oss etter hvert som vi blir eldre, for min del rett og slett mer seksuell energi og bevissthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dævendøtte
Akkurat nå, bullehurk skrev:

Ok, vi skal snakkes om en 15 - 20 år.      Neida, men jeg husker da jeg var på deres alder. Da var guttene sååå barnslige, dumme, klønete. treige, jeg vet ikke hva. Voksne menn var såååå mye mer spennende på alle områder.                                                                       Nå, som jeg er godt voksen og skilt er det yngre menn som gjelder for sex. (Ja, ikke i russealder altså).  Og hvis du følger litt med her på sex og samliv-forumet, så oppdager du at jeg er slett ikke alene om å synest dette.

Vi forandrer oss etter hvert som vi blir eldre, for min del rett og slett mer seksuell energi og bevissthet.

Jeg er øyeblikkelig 50 år, aner ikke hvordan menn på 70-80 år funker i senga...     enda ;)   Men vi høres om 15-20 år, kanskje du har rett da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Jeg er øyeblikkelig 50 år, aner ikke hvordan menn på 70-80 år funker i senga...     enda ;)   Men vi høres om 15-20 år, kanskje du har rett da. 

Sorry, trodde du var ei ungjente (rødm)     :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
1 minutt siden, bullehurk skrev:

Sorry, trodde du var ei ungjente (rødm)     :flau:

Føler meg som ei i hvert fall ;) 

Skal nok være enig i at det er vanskeligere å trekke i gang tre runder i senga på en dag med en over 40, enn det var med en over 20, men at de blir treige i senga, som i kjedelige og tafatte, det stemmer ikke med mine erfaringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså tenk. Når du blir 30, er han 51.. Når du blir 40, er han 61.. er han sprek? Har dere samme interesser? Er du voksen av deg?

Jeg personlig ser ingenting galt i å være med en eldre mann, så lenge man trives sammen. 

Anonymkode: c006a...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta er gammel nok til å kjøpe alkohol, hun kan stemme og hun kan kjøre bil. Likevel er det mannen som får skylda for alt her. "Han er bare ute etter ...". Når er egentlig en jente/dame gammel nok til å bestemme selv hvem hun vil ha sex med uten at partneren skal får høre hvor fæl han er?

Til TS: 21 år er mye når det kommer til et kjæresteforhold. Som noen skriver her så vil du etter hvert oppdage at dere har helt forskjellige interesser. Det kan funke, men jeg synes det høres vanskelig ut. Har dere derimot vare tenkt å ha et seksuelt forhold så stiller det seg helt annerledes. Der kan aldersforskjell bare være et ekstra spenningsmoment for de som tenner på det.

Anonymkode: 8fb9a...700

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jente på 19 som har falt for en mann på 40. Dette var jo selvfølgelig ikke planlagt, men noe som skjedde ganske fort. Vi har tilbringt nesten hver dag sammen siden vi møttes som er ca 3 måneder. Han er 21 år eldre enn meg. Det vil si at han er like gammel som faren min. Hvis det hadde vært deg i denne situasjonen, ville du satset på et forhold?

Anonymkode: 0e9de...d45

Sats på et eventyr, du trenger vel ikke tenke så langt frem? Ha det gøy med han, men ikke flytt sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Definitivt ikke. Da jeg var rundt 20, var jeg sammen med en mann på 45. Jeg er så glad for, at jeg ikke flytta inn til og sa ja, da han fridde. Det er stor aldersforskjell. Og sex med en på din egen alder er så mye mer artig, enn en gammel treig mann. 

Anonymkode: c2a8c...7b1

Haha, du har ikke ligget med andre enn han ene treige du fant, tydeligvis! Er han treig i senga som 41-åring var han det som ung også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, miró11 skrev:

Det kommer nok mye an på hva dine mål fremover er.

Det er ganske mange hinder i veien når aldersforkjellen er så stor og der særlig du muligens vil gå gjennom en lang fase hvor du vil oppleve mye, mens han er forbi den fasen. Jeg tror spesielt du må måtte gå med på ganske mange kompromisser for at det skal fungere, og villigheten og ønske om å godta de kompromissene synker som regel betraktelig når den første forelskelsesfasen er over. Om du for eksempel har lyst til å studere og være aktiv i studentmiljøet, tror jeg ikke det er håp i det hele tatt.

Tull å tøys! Jeg er sammen med en mann som er 22 år eldre enn meg, jeg studerer og vi har barn (familieliv) min type hindrer ikke meg i å nå mine mål, og støtter meg i det jeg ønsker og vil oppnå😊 ikke dra alle under en kam..

Anonymkode: 2f780...db5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Dævendøtte skrev:

Føler meg som ei i hvert fall ;) 

Skal nok være enig i at det er vanskeligere å trekke i gang tre runder i senga på en dag med en over 40, enn det var med en over 20, men at de blir treige i senga, som i kjedelige og tafatte, det stemmer ikke med mine erfaringer. 

Men hvorfor skal man ha 3-4 runder i senga..? På en gang..? Høres jo fryktelig slitsomt ut (30 år gammel kvinne her..) Holder i lange baner med en heftig runde.. Jeg er så heldig å «komme» flere ganger under en økt at det kanskje derfor ikke føles som et stort behov for flere runder etter hverandre..

eldre menn har mye mer erfaring enn yngre menn når det kommer til sex i mange tilfeller..😉

Anonymkode: 2f780...db5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull å tøys! Jeg er sammen med en mann som er 22 år eldre enn meg, jeg studerer og vi har barn (familieliv) min type hindrer ikke meg i å nå mine mål, og støtter meg i det jeg ønsker og vil oppnå😊 ikke dra alle under en kam..

Ja, altså, det finnes jo selvfølgelig unntak. Og det er vanskelig å argumentere uten til en viss grad å "dra alle under en kam" når man snakker om det emnet her.

Det finnes nok mange som i ung alder har lyst til å etabler seg. Eller ha et studentliv der kjæresten er villig til å bo i den aktuelle studentbyen og heller ha et - for sånn blir det fort - mer nedtonet studentliv - men ja, det kan jo være 40-åringen vil være med på det, jeg tenker bare at det ikke er så sannsynlig. Man er forskjellig, og man har forskjellige mål. Derfor nevnte jeg det spesifikt.

Jeg tror bare hun vil oppleve at det oppstår ganske mange gnisninger ved å ha et forhold til en 40-åring når hun er 19 (!). Herregud, jeg er mye yngre enn han, men jeg var bare en drittunge da jeg var 19 og jeg har forandret meg mye siden da. Jeg tror aldersspriket på 21 år er lettere å hanskes med om hun for eksempel var 30 og han 51.

 

Endret av miró11
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor skal man ha 3-4 runder i senga..? På en gang..? Høres jo fryktelig slitsomt ut (30 år gammel kvinne her..) Holder i lange baner med en heftig runde.. Jeg er så heldig å «komme» flere ganger under en økt at det kanskje derfor ikke føles som et stort behov for flere runder etter hverandre..

eldre menn har mye mer erfaring enn yngre menn når det kommer til sex i mange tilfeller..😉

Anonymkode: 2f780...db5

Klarer meg fint med en runde jeg ;) Men siden diskusjonen går på yngre vs eldre menn i senga, er vel kanskje akkurat antallet pr dag den største forskjellen. 

Jeg også har den flaksen som deg, kan fint komme mange ganger under en økt, vi er heldige :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gått for ham, men funnet meg en riktig bra mann 0-5 år eldre heller.

Når du er 29 så er han 50!

Når du er 39 så er han 60! Grått hår, skallet, begynner å bli mye tid i godstolen med avisen.

Når du er 49 så er han 70!

Er du uheldig blir han tidlig ved dårlig helse, og du får omsorgsoppgaver i alt for ung alder.

Og når du er 59, fortsatt relativt sprek, så er mannen din 80 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk er ikke gamle når de er 50 år !  De fleste er friske og raske i 50 årene. Den sprekeste og friskeste mannen jeg kjenner er 80 år. Kona er 30 år yngre og sliter mer med helsa...

Anonymkode: dd3f3...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er glad i den mannen du har forhold til nå så la ikke fordommer og sjalusi fra andre kvinner som er eldre enn deg stoppe deg fra å leve og bo sammen med den mannen du har det godt sammen med. Voksne Kvinner liker som oftest ikke at jevnaldrende menn finner seg unge jenter. Slik er det. 

Anonymkode: dd3f3...fe9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ViljaH skrev:

Er du uheldig blir han tidlig ved dårlig helse, og du får omsorgsoppgaver i alt for ung alder.

Og når du er 59, fortsatt relativt sprek, så er mannen din 80 år...

Svigerfar er 81. Svigermor er 60. Gjett hvem som fortsatt (frivillig) er i jobb og går lange fjellturer året rundt....

Min mening er at det blir meningsløst å planlegge/analysere livet så langt frem. Alt tenkelig og utenkelig kan skje - og HVA som skjer fysisk er helt individuelt. Hun kan bli tidlig syk, han kan bli påkjørt av trikken i morgen, de går fra hverandre i en alder av 59/80 og finner nye++..... 

Livet er en uendelig kombinasjon av hendelser vi har fint lite kontroll over.

Er du glad i fyren og dere er på nett, kan dere få et flott liv sammen. Lev og nyt livet i stedet for å bekymre deg over et tall.

 

Anonymkode: 14dd1...360

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har et barn på din alder. Og hadde mitt barn gjort det samme,så ville jeg ALDRI ha godtatt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, ViljaH skrev:

Jeg ville ikke gått for ham, men funnet meg en riktig bra mann 0-5 år eldre heller.

Når du er 29 så er han 50!

Når du er 39 så er han 60! Grått hår, skallet, begynner å bli mye tid i godstolen med avisen.

Når du er 49 så er han 70!

Er du uheldig blir han tidlig ved dårlig helse, og du får omsorgsoppgaver i alt for ung alder.

Og når du er 59, fortsatt relativt sprek, så er mannen din 80 år...

Det finnes gamlehjem eller andre avlastningsboliger.. i verste fall finnes det skillsmissepapirer..

Anonymkode: 2f780...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, aquata skrev:

Jeg har et barn på din alder. Og hadde mitt barn gjort det samme,så ville jeg ALDRI ha godtatt det. 

Det sier ganske mye om deg. Stakkars ditt barn..

Anonymkode: 2f780...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Dævendøtte skrev:

Klarer meg fint med en runde jeg ;) Men siden diskusjonen går på yngre vs eldre menn i senga, er vel kanskje akkurat antallet pr dag den største forskjellen. 

Jeg også har den flaksen som deg, kan fint komme mange ganger under en økt, vi er heldige :) 

Ja, må jo være en velsignelse.. hvor bor du..?

Anonymkode: 2f780...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...