Gå til innhold

One night stand hva skjer nå?


jenta123

Anbefalte innlegg

Hei! Veldig enkelt, forrige helg så ble jeg med en fyr hjem etter byen. Når vi var ferdig med det vi holdt på så skulle jeg til å dra, men han ville at jeg skulle bli da klokken var 0400 på morningen. Deretter våknet jeg i 9 tiden og skulle til å snike meg ut, men da våknet han og sa at han syntes jeg burde bli lengere så jeg ble lengere. Han prøvde seg selvfølgelig på litt mer action på morran men jeg var så dårlig at jeg takket nei. Til slutt gikk jeg hjem i 11 tiden og han kontaktet meg senere den dagen. Vi har hatt noen samtaler gjennom hele uken og det virker som det er god stemning, men han har fortsatt ikke sagt noe om vi skal møtes igjen. 

Så mitt spørsmål er; virker det som om han er interessert? Skal jeg prøve å ta initiativ til å møte han igjen? Jeg tenker han hadde vel ikke bedt meg om å bli og i tillegg tatt kontakt senere om han ikke var litt interessert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han venter til lørdagen for å høre om du skal på byen igjen, slik at han kan treffe deg i fylla og få pult igjen.

Anonymkode: 626b2...f1b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker interessert i videre kontakt, så hvis du også er interessert så ville jeg ha fortsatt å svare han på meldinger og vist interesse for og møtes igjen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...