Gå til innhold

FF har begynt å date en jente..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant nylig ut at min ff gjennom det siste halve året, begynte å date en jente for et par mnd siden. Vi har vært veldig klare på at vi ikke skal være noe mer enn venner som har sex, men vi har jo en viss grad med følelser for hverandre. Jeg har hvertfall det.

Etter jeg fant ut om denne andre jenta, har jeg begynt å kjenne på en sjalusifølelse. Samtidig kjenner jeg på at han har sex med meg uten at hun vet om det.. Han har ikke selv sagt at han dater henne, men jeg har blitt fortalt det av en felles venninne. Ifølge henne har de ikke hatt sex enda.

Han er fortsatt keen på å møte meg ofte. Synes hele situasjonen har blitt rar. Vet han er mye med denne jenta, samtidig som han ligger med meg. Jeg blir sjalu, og føler jeg har mistet kontrollen. Før var jeg ikke interessert i noe mer, men nå er jeg usikker. Kjenner at følelsene begynner å vokse..

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Kan jo ikke fortsette å ha sex med ham selv om jeg har lyst. Er redd for å bli såret..

Burde jeg ta det opp med ham? Eller bare avslutte uten å lage noe styr? Er litt rådvill.

Anonymkode: fb7c2...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Best å bare avslutte, tenker jeg. Hvis han finner ut at han har mer følelser for deg enn hun andre kommer han sikkert tilbake.

Anonymkode: 6cf55...fc4

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit å bare avslutte det uten å ta opp noe som helst, så du blir minst mulig ydmyket og såret. 

Anonymkode: b685d...daf

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bare vil ha det du nå tror du ikke kan få. Gjort det sjæl, fikk han til slutt og angret rimelig fort. Hva tenker du om det? 

Anonymkode: b1ba9...a6d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Best å bare avslutte, tenker jeg. Hvis han finner ut at han har mer følelser for deg enn hun andre kommer han sikkert tilbake.

Anonymkode: 6cf55...fc4

Enig. 

Anonymkode: ac1ca...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du lager innlegg her om at din FF dater noen andre har du følelser for han. Si i fra til han at du vil mer eller get over it.

Anonymkode: 384b5...120

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Derfor anbefales ikke ff...

Anonymkode: db421...f75

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ærligste er vel å si at du har hørt han dater og derfor er du ikke interessert i å ha han som FF lengre. 

Anonymkode: 6e67f...cc2

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du bare vil ha det du nå tror du ikke kan få. Gjort det sjæl, fikk han til slutt og angret rimelig fort. Hva tenker du om det? 

Anonymkode: b1ba9...a6d

Det er det jeg også tenker. At nå når jeg vet han dater en annen, vil jeg ha ham fordi han ikke er «bare min» lengre.. Jeg er nok litt sånn.. 

Anonymkode: fb7c2...bd0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Like greit å bare avslutte det uten å ta opp noe som helst, så du blir minst mulig ydmyket og såret. 

Anonymkode: b685d...daf

Ja, det var det jeg tenkte. 

Anonymkode: fb7c2...bd0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med kvinner og ff- forhold og bli forelsket?? 
Jeg kan ikke knulle på en jeg ikke har følelser for, så følelsene må være på plass først, så tar vi evt neste steg.

Anonymkode: 7562b...c81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du skal være ærlig med han jeg. Si at du ikke ønsker å ha sex med han når han dater. Og at du ønsker eksklusivitet og seriøsitet fra han om dere skal fortsette. Nå gir du han i pose og sekk, ikke gidd å finn deg i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Fant nylig ut at min ff gjennom det siste halve året, begynte å date en jente for et par mnd siden. Vi har vært veldig klare på at vi ikke skal være noe mer enn venner som har sex, men vi har jo en viss grad med følelser for hverandre. Jeg har hvertfall det.

Etter jeg fant ut om denne andre jenta, har jeg begynt å kjenne på en sjalusifølelse. Samtidig kjenner jeg på at han har sex med meg uten at hun vet om det.. Han har ikke selv sagt at han dater henne, men jeg har blitt fortalt det av en felles venninne. Ifølge henne har de ikke hatt sex enda.

Han er fortsatt keen på å møte meg ofte. Synes hele situasjonen har blitt rar. Vet han er mye med denne jenta, samtidig som han ligger med meg. Jeg blir sjalu, og føler jeg har mistet kontrollen. Før var jeg ikke interessert i noe mer, men nå er jeg usikker. Kjenner at følelsene begynner å vokse..

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Kan jo ikke fortsette å ha sex med ham selv om jeg har lyst. Er redd for å bli såret..

Burde jeg ta det opp med ham? Eller bare avslutte uten å lage noe styr? Er litt rådvill.

Anonymkode: fb7c2...bd0

Kort fortalt: dere er ikke eksklusive. Punktum.

Nei. Du er ikke personen til å svare om DERE BEGGE har følelser for hverandre.

At DU har følelser er helt isolert sett fra om han har det, og han burde ikke ha det heller: for dere... ER IKKE eksklusive.

Anonymkode: 45a25...a1d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare én ting du kan gjøre i denne situasjonen: Snakke med ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kort fortalt: dere er ikke eksklusive. Punktum.

Nei. Du er ikke personen til å svare om DERE BEGGE har følelser for hverandre.

At DU har følelser er helt isolert sett fra om han har det, og han burde ikke ha det heller: for dere... ER IKKE eksklusive.

Anonymkode: 45a25...a1d

Det vet jeg jo at vi ikke er. Vet at han er glad i meg, og jeg er det i han også. Jeg er ikke forelska i han. Men noe er det jo. Poenget her er heller ikke om vi har følelser. Poenget er at dette ikke føles greit lengre. 

Han dater en jente som han åpenbart liker mens han ligger med meg. Føles feil.

Anonymkode: fb7c2...bd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en råtten fyr. 😕 Hvordan skal han liksom klare å utvikle følelser for en date om han puler på andre? Snakk om å ødelegge for seg selv (og andre).

Anonymkode: b3b0d...422

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg jo at vi ikke er. Vet at han er glad i meg, og jeg er det i han også. Jeg er ikke forelska i han. Men noe er det jo. Poenget her er heller ikke om vi har følelser. Poenget er at dette ikke føles greit lengre. 

Han dater en jente som han åpenbart liker mens han ligger med meg. Føles feil.

Anonymkode: fb7c2...bd0

Om han hadde følelser for denne daten, hadde han ikke hatt sex med deg. Det gir null mening. Om du var forelsket i en mann, hadde du da fortsatt å ha sex med en annen mann du ikke hadde følelser for? Makes no sense. Høres ikke ut som denne fyren har evnen til å føle noe som helst. Hadde ditcha ham uansett hva som skjer videre. For en tosk.

Anonymkode: b3b0d...422

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Burde jeg ta det opp med ham? Eller bare avslutte uten å lage noe styr? Er litt rådvill.

Anonymkode: fb7c2...bd0

Dette.

Det at han er utro er ikke ditt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om han hadde følelser for denne daten, hadde han ikke hatt sex med deg. Det gir null mening. Om du var forelsket i en mann, hadde du da fortsatt å ha sex med en annen mann du ikke hadde følelser for? 

Anonymkode: b3b0d...422

Men så er jo dette punktet der menn og kvinner er ulike...så det spiller ingen rolle hva TS føler eller hadde følt.

Han er ikke føler for TS, men han ser potensiale i denne andre jenta. Det ene påvirker ikke det andre.

Anonymkode: a3b6e...c9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men så er jo dette punktet der menn og kvinner er ulike...så det spiller ingen rolle hva TS føler eller hadde følt.

Han er ikke føler for TS, men han ser potensiale i denne andre jenta. Det ene påvirker ikke det andre.

Anonymkode: a3b6e...c9f

Litt vel irrasjonelt å ødelegge et eventuelt forhold til en jente han ser et «potensiale» i, for å ha sex med noen «han er ikke føler for», men ok.

Anonymkode: b3b0d...422

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...