Gå til innhold

Jeg røyker i blant. Mannen min klikker i vinkel!


Ciccy

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At det var? Og det baserer du på ett anonymt innlegg uten noe som helst kjennskap til personen?

Nå må du se til å skjerpe deg.

Anonymkode: 8896f...0fd

Og du har lest innlegget jeg siterte går jeg utfra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinneguidens offisielle råd til folk i samboerskap:

DUMP h*n!

Anonymkode: e6626...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinneguidens offisielle råd til folk i samboerskap:

DUMP h*n!

Anonymkode: e6626...cf9

😂😂😂😂😂🙋

Anonymkode: e2d80...684

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Røyking er det mest usexy jeg vet. Jeg kan kjenne lukta og smaken av røyk av en person i minst ett døgn etter at han tok en sigarett. (Snakker av erfaring.) På samme måte som jeg tenker at de som bruker heroin må mangle noe i topplokket, tenker jeg at de som velger å røyke ikke er de glupeste. Dermed ville min partners røyking handle om hvordan jeg så på min partner som helhet, i tillegg til at jeg ville finne ham fysisk frastøtende. Når du legger til du har barn å være et forbilde for, skjønner jeg at mannen din reagerer. Å sammenligne dette med å spise sjokolade er veldig far off. Røyking kan ta fra barna dine mange år med mor, men det skal mye til for at sjokolade alene gjør det samme med far. Sjokolade stinker heller ikke så innmari grusomt, og lukta setter seg ikke i hud, hår og klær. 

Anonymkode: 8f56b...3ad

Nice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel mannen som må skjerpe seg om han mener en bagatell ødelegger et ekteskap, herregud. Mannen må bli voksen.

Anonymkode: e2d80...684

En bagatell? 

Røyk lukter så ekkelt, og det å kysse en røyker er som å kysse et askebeger. For ikke å snakke om at man øker risikoen for diverse kreftsykdommer og at røyk er dyrt. 

Noen er sterkt imot røyk, og takk gud for det (det er jo sikkert disse man kan takke for at færre ungdommer begynner å røyke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Ciccy skrev:

Saken er bare det at utenom denne tingen er han verdens beste og vi har det veldig fint sammen. 
MEN jeg har skikkelig lyst på røyk i blant...

Du har kanskje aldri røyket selv? Jeg anser det som MITT valg over MEG, ikke noe noen utenfor skal komme å dirigere meg ifht.

Jo, jeg har røykt selv så jeg vet hvor vondt det smaker. 

For all del, for min del må du bare røyke i vei. Det er din helse (og de som blir utsatt for passiv røyking bare for å ta det med i god kg-stil) det går utover. Jeg ser ikke poenget med å trasse og fortsette å røyke bare fordi at han er imot at du gjør det når din helse ville hatt det bedre uten røyken. 

Du får ikke fysiske abstinenser av å kutte den ut. Det ligger kun i hodet.

Endret av Mass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Ciccy said:

Mannen min blir "kjempe-stille-sint", vil ikke snakke med meg, sier jeg ikke respekterer ham og at jeg ødelegger ekteskapet vårt. Det kan vare i dagevis.

Hva er viktigst? Røyken eller ekteskapet?

Anonymkode: fd2f8...0cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er viktigst? Røyken eller ekteskapet?

Anonymkode: fd2f8...0cc

Godt spørsmål til mannen til ts. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mass skrev:

 

Du får ikke fysiske abstinenser av å kutte den ut. Det ligger kun i hodet.

Det stemmer jo ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Godt spørsmål til mannen til ts. 

Godt spørsmål til begge to.

Hva er vitsen med å ta en røyk i "ny og ne" når hun får lyst? Hun er jo ikke hekta, hun kan sikkert slutte om hun vil. Hun vil bare ikke fordi det er mannen hennes som sier at hun skal slutte. Hadde hun bestemt det selv så hadde det sikkert vært noe annet.

Hun sier jo at hun bare røyker en sjelden gang. Da ser jeg ikke vitsen med å gjøre det.

Jeg syns de begge to er steile og trassige. Og hvis alt annet er så utrolig bra og ingenting annet er noe problem, så skjønner jeg ikke helt hvorfor hun ikke kan slutte å ta de få røykene hun "bare må ha". 

Anonymkode: ea72c...751

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ciccy skrev:

Saken er bare det at utenom denne tingen er han verdens beste og vi har det veldig fint sammen. 
MEN jeg har skikkelig lyst på røyk i blant...

 

Svarer som alltid når dette kommer opp: Esigg. Slår alt av tobakk.

Anonymkode: 43029...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner mannen din. 

Anonymkode: 8fe86...dbd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
2 hours ago, AnonymBruker said:

Nedsettende.... gi og ta heter det. Hun må da få lov til å ta seg en røyk, han gjør sikkert ting hun ikke strotrives med heller. Ingen er perfekte. 

Anonymkode: 15539...629

Jada, jada, jada. "Gi og ta". Ekteskap handler om "hardt arbeid, samarbeid og kompromisser". Helt til det er et kompromiss man ikke vil gjøre. Det heter alltid gi og ta når det passer meg. Når det IKKE passer meg, da heter det urimelig og kravstor, ikke sant? Det å slutte å røyke et veldig lite offer for et lykkelig forhold. Det sparer penger, sparer helsen og forbedrer forholdet. Folk som ikke vil gjøre så åpenbare kompromisser består bare av prat og ikke handling. Hvis han gjør ting hun ikke liker må hun ta opp dem i en helt selvstendig samtale, ikke koble det til røyking og bruke det som forhandlingsverktøy. "Jaha, du liker ikke røyking, men JEG liker ikke at du spiser sjokoalde". Det kalles pjatt, ikke problemløsning. Han liker ikke røyking, så hun bør vurdere å slutte.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest første innlegg helte jeg mot at ts burde stumpe røyken for godt, ettersom mannen har så sterke meninger og hun bare røyker innimellom uansett. Men etter å ha lest hele tråden og sett alle disse høye hestene mange sitter på så tenker jeg fuck det! Ts, ta deg en sigg innimellom med god samvittighet. :jolie: Herregud for en krisemaksimering på grunn av noen skarve sigaretter. Hun røyker ikke fast, engang! 

Anonymkode: 306fe...5b3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg er bruk av tobakk en dealbreaker. Jeg hadde dumpa deg ( eller aldri blitt sammen med deg). 

Anonymkode: a001f...3a2

Kan ikke bli mer enig...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lukter ikke av håret om man tar en sigg ute 

Anonymkode: e2d80...684

Joda, visst for faen gjør det dét... vet du ikke bedre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Ciccy skrev:

Da er det en reell grunn. Det er det ikke i dette tilfelle. 

Ja men det er så motbydelig. Han merker det uansett. Er bare å slutte. Jeg sluttet for mange år siden, var ikke noe problem det. Du lukter pyton...

Anonymkode: eae47...1f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ciccy skrev:

Sånn blir det når døgnet ikke har nok timer... Jobb, barn, middag, skoleavslutning, legging, møte i interessorganisasjon... og så en pust i bakken før leggetid ;) 

Og røyk selvfølgelig, det glemte du.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ciccy skrev:

Saken er bare det at utenom denne tingen er han verdens beste og vi har det veldig fint sammen. 
MEN jeg har skikkelig lyst på røyk i blant...

 

Så du er villig til å risikere å miste verdens beste mann for å kunne dra helseskadelig illeluktende røyk ned i lungene? Viser virkelig hvor mye du elsker mannen din ja...

Anonymkode: 18148...ae5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ciccy skrev:

Jeg har røyka sigaretter litt av og på siden jeg var 14. Dvs røykt i helger, røykt 2 år sammenhengende da jeg var 18-20, røykt på fester, en sjelden gang iblant... Nå er jeg 46år og anser meg som voksen. Jeg liker å ta en røyk fremdeles, men mannen min blir pisse sur!

Når jeg røyker hjemme går jeg ut og passer på at ingen ser meg. Jeg ønsker ikke at barna skal vite det. Etterpå går jeg inn, pusser tenner vasker ansikt, tar på parfyme... men mannen min lukter det. Når jeg er ute / sammen med venner hender det jeg tar noen festrøyk sammen med dem. Mannen min blir "kjempe-stille-sint", vil ikke snakke med meg, sier jeg ikke respekterer ham og at jeg ødelegger ekteskapet vårt. Det kan vare i dagevis.

Bortsett fra dette har vi det veldig fint. Vi er mye samme type, samarbeider bra, har god økonomi, er gode foreldre... Det er liksom den eneste store konflikten vår. Det er kanskje lett å tenke "Kutt nå ut røykingen, så er problemet løst!" Saken er bare den at jeg har skikkelig lyst på røyk innimellom. Jeg vil heller ikke bli fastrøyker.

Jeg spiser lite sjokolade. Han spiser mye i perioder. Hvis det kan sammenlignes kommer jeg ikke med negative kommentarerer på det. Sjokolade er også usundt og koster unødvendige penger. Jeg tenker at om jeg røyker noen sigaretter er det MEG det går ut over. Spiser han sjokolade er det HAN det går utover. Men at JEG ikke respekterer HAM fordi jeg røyker iblant... Jeg klarer ikke se logikken! Er det meg eller ham som er på ville veier? Hvordan bør jeg takle situasjonen fremover?

Æsj. Forstår godt din mann!

Røyklukt kan ikke skjules. Alt ved røyking er ekkelt og det er bare slik man ikke gjør. Stakkars barn. 

Anonymkode: a7377...8eb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...