Gå til innhold

Jeg røyker i blant. Mannen min klikker i vinkel!


Ciccy

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Gent82 skrev:

Damer skal ikke røyke.

Takk for opplysningen.. 

Anonymkode: e2d80...684

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg er bruk av tobakk en dealbreaker. Jeg hadde dumpa deg ( eller aldri blitt sammen med deg). 

Anonymkode: a001f...3a2

Helt enig! ❤

Kvinne.

Anonymkode: 8896f...0fd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han overdriver, men i forhold til barna: dei vil på eit tidspunkt oppdage det. Det gjør dei alltid og då vil dei fort adoptere dinne unnskyldninger.. dette gjelder selvfølgelig ikkje alle barn men mange 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Skjønner signaturen din ;) Litt gammeldagse holdninger. "Last-century boy"....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ciccy skrev:

Hva tenker du om at han sier JEG ikke respekterer HAM fordi jeg røyker iblant... Jeg har aldri lovet ham å IKKE gjøre det. 

Hvordan bør jeg takle situasjonen fremover?

 
  •  

Det lukter jo av håret ditt, hendene, klærne, og uansett hvor mye du pusser tenner så lukter det fra lungene dine. Når du puster ut vil det være en sur ekkel eim.

Jeg støtter mannen din 100% her. Det er du som er på villtur.

Løsninga? Du slutter selvfølgelig. Fullstendig. 

Anonymkode: 8896f...0fd

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det lukter jo av håret ditt, hendene, klærne, og uansett hvor mye du pusser tenner så lukter det fra lungene dine. Når du puster ut vil det være en sur ekkel eim.

Jeg støtter mannen din 100% her. Det er du som er på villtur.

Løsninga? Du slutter selvfølgelig. Fullstendig. 

Anonymkode: 8896f...0fd

Lukter ikke av håret om man tar en sigg ute 

Anonymkode: e2d80...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får han passe sine egne saker. Eventuelt kan du i føre deg en sort neglisje, rød leppestift og fyre opp med sexy blikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner på en måte mannen din. Jeg hater røyk, har alltid gjort det og vet jeg hadde blitt like urimelig sur som mannen din. Kan ikke forklare hva som trigger meg så mye men har hans fulle sympati. Derimot hvis dette er noe han har godtatt også plutselig blitt så imot må han takke seg sjøl før å ha blitt sammen med deg. 

Anonymkode: e7df7...af9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han vil skilles fordi dama tar en røyk innimellom, så er vel ikke han nor å ta vare på uansett ? 😆

Anonymkode: 15539...629

Jeg dumpet eksen bla pga røyk. Grunnen: Jeg er hyper allergisk og kunne ende opp på sykehus om han ikke sluttet å røyke for så å kysse meg. 

Anonymkode: 8896f...0fd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lukter ikke av håret om man tar en sigg ute 

Anonymkode: e2d80...684

Jo det gjør det faktisk.

Anonymkode: 8896f...0fd

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å gidamei, hun pusse jo tennene,les deg opp..

Anonymkode: e2d80...684

Du kan sette i gang med å lese selv du Einstein! 

Hvorfor frarådes man å samsove med barn om man er røyker? Kan det være livsfarlig for barn så er det nok heller ikke heldig for voksne. 

 

Anonymkode: 6d011...7eb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mass skrev:

Men hvorfor slutter du ikke bare viss du bare har behov nå og da, og en sjelden gang? Er røyken verdt å ødelegge ekteskapet da?

Saken er bare det at utenom denne tingen er han verdens beste og vi har det veldig fint sammen. 
MEN jeg har skikkelig lyst på røyk i blant...

Du har kanskje aldri røyket selv? Jeg anser det som MITT valg over MEG, ikke noe noen utenfor skal komme å dirigere meg ifht.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dumpet eksen bla pga røyk. Grunnen: Jeg er hyper allergisk og kunne ende opp på sykehus om han ikke sluttet å røyke for så å kysse meg. 

Anonymkode: 8896f...0fd

Da er det en reell grunn. Det er det ikke i dette tilfelle. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis et knippe sigaretter ved en og annen anledning er det største problemet for din mann, har han jammen ikke store utfordringer i hverdagen. Røyking er kanskje ikke helsekost uansett nivå, men dette er ikke noen stor greie i utgangspunktet. Min personlige mening er at det mannen din som overdriver noe vanvittig. Noen koser seg meg sjokolade, andre med vin og noen med sigaretter. Det er mange potensielle helsefarer der ute i samfunnet. Hvis man skal gå rundt å være livredd for absolutt alt, vil det i seg selv være en stor belastning.

Anonymkode: e6626...cf9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan sette i gang med å lese selv du Einstein! 

Hvorfor frarådes man å samsove med barn om man er røyker? Kan det være livsfarlig for barn så er det nok heller ikke heldig for voksne. 

 

Anonymkode: 6d011...7eb

Tror du en voksen mann vil dø i krybbedød? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade og sigaretter kan ikke helt sammenlignes. 

Jeg hadde blitt sur om mannen røykte eller brukte snus. Jeg ble også kjempestille-sint, og deretter kranglesint fordi han sykler småturer uten hjelm. 

Det er ikke fordi jeg tenker at barna ser ham og ser en dårlig rollemodell. 

Det er fordi jeg er redd for å miste ham. 

Tobakk er farlig. Kanskje han elsker deg og du gjør ham redd. Sinna-redd, redd på samme måte som man blir av tenåringer man ikke vet hvor er på natta og når de kommer hjem så går frykten over i sinne. 

Anonymkode: 4ae9e...b06

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grunnen til at vi er sammen er at vi har det utrolig bra sammen! Det er bare denne greia her som vi ikke finner ut av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ciccy skrev:

Hehe... Skjønner signaturen din ;) Litt gammeldagse holdninger. "Last-century boy"....

Med glimt i øyet:klaske: :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han om å ta seg sammen. Det er ikke som om du snorter heroin, eller går rundt med en luguber lyssky interesse. Du unner deg en røyk en gang i blant, så et stort problem for han i hverdagen er det ikke. Dessuten gjør du det utendørs og vasker deg i etterkant de få gangene det er snakk om. Han lukter antakeligvis ikke av roser og liljekonvall alle dager i året når han gjør noe han synes er litt stas heller. 

 

Anonymkode: 214d1...52a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjokolade og sigaretter kan ikke helt sammenlignes. 

Jeg hadde blitt sur om mannen røykte eller brukte snus. Jeg ble også kjempestille-sint, og deretter kranglesint fordi han sykler småturer uten hjelm. 

Det er ikke fordi jeg tenker at barna ser ham og ser en dårlig rollemodell. 

Det er fordi jeg er redd for å miste ham. 

Tobakk er farlig. Kanskje han elsker deg og du gjør ham redd. Sinna-redd, redd på samme måte som man blir av tenåringer man ikke vet hvor er på natta og når de kommer hjem så går frykten over i sinne. 

Anonymkode: 4ae9e...b06

Konstruktivt innlegg med gode innfallsvinkler.

Grunnen til at jeg trakk inn sjokolade er at det er "hans last".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...