Gå til innhold

Hvordan har tjukke mennesker sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å ta med en pakke mel, også kaster jeg det på kjerrina, og stikker penis der det blir en liten våt flekk i alt melet....

Anonymkode: 52f96...8af

:skratte:

Anonymkode: 729fa...c9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men så er spørsmålet: 

Har tykke menn mindre penis enn gjennomsnittet (gjennomsnittet er 16-18 cm  lengde)? Eller ser det bare slik ut fordi de er så store? Og er de mer eller mindre impotente siden de mangler testosteron i tilstrekkelig grad? 

Og; Har tykke damer en pløsete og vid vagina?

Anonymkode: 47654...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til saken; Hvis mannen har en liten penis, vil sex være ekstra vanskelig pga alle valker som skal forseres, både hos han og henne. Om hun er vid har ikke det noe å si på akkurat det punktet, men hvis to tykke mennesker av motsatt kjønn finner hverandre og den ene har liten penis mens den andre er vid, så er de jo ikke kroppslig kompatible til seksuell omgang.

Anonymkode: 47654...e62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men så er spørsmålet: 

Har tykke menn mindre penis enn gjennomsnittet (gjennomsnittet er 16-18 cm  lengde)? Eller ser det bare slik ut fordi de er så store? Og er de mer eller mindre impotente siden de mangler testosteron i tilstrekkelig grad? 

Og; Har tykke damer en pløsete og vid vagina?

Anonymkode: 47654...e62

Gjennomsnittet er faen ikke 16-18 cm. 

Anonymkode: fbbbc...090

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjennomsnittet er faen ikke 16-18 cm. 

Anonymkode: fbbbc...090

Det er 10-12

Anonymkode: 729fa...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig misjonærstilling i tilfeller hvor begge har stor mage blir ikke helt det samme som hvis begge har normalt slank mage. Magen(e) vil gjøre det sånn at penis ikke kommer like dypt inn i vagina. Så selvsagt går alle stillinger, men helt det samme blir det likevel ikke.

Anonymkode: 382de...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig misjonærstilling i tilfeller hvor begge har stor mage blir ikke helt det samme som hvis begge har normalt slank mage. Magen(e) vil gjøre det sånn at penis ikke kommer like dypt inn i vagina. Så selvsagt går alle stillinger, men helt det samme blir det likevel ikke.

Anonymkode: 382de...779

Nå er jeg ganske stor selv, men har av diverse årsaker aldri hatt sex med menn som er veldig stor. Ikke tenner jeg på så store menn, og det praktiske rundt sex virker som du skriver her også til å være en faktor. Det er derfor gjerne en fordel at mannen er mindre, gjerne i normalsjiktet. Størrelse på penis har jeg aldri opplevd som et problem, verken om han har hatt stor eller liten, begge deler har fungert bra for min del.

Anonymkode: a5ce9...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎23‎.‎06‎.‎2018 den 18.29, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å ta med en pakke mel, også kaster jeg det på kjerrina, og stikker penis der det blir en liten våt flekk i alt melet....

Anonymkode: 52f96...8af

Akkurat.. det er ikke så nøye skjønner jeg. lubne folk har en tendens til å svette mer. Og ha både ekstra valker og det som følger med det ekstra hudlagene. Så da vil jeg tro det er mange våte flekker på kroppen.

Anonymkode: 4bb42...58b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig misjonærstilling i tilfeller hvor begge har stor mage blir ikke helt det samme som hvis begge har normalt slank mage. Magen(e) vil gjøre det sånn at penis ikke kommer like dypt inn i vagina. Så selvsagt går alle stillinger, men helt det samme blir det likevel ikke.

Anonymkode: 382de...779

Nei.. hadde Erna solberg hatt en mann som var like stor som seg selv. Så hadde det ikke blitt mye sex. Hadde blitt mer bumpeti bump!! Mage mot mage.

Anonymkode: 4bb42...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/23/2018 at 6:29 PM, AnonymBruker said:

Jeg pleier å ta med en pakke mel, også kaster jeg det på kjerrina, og stikker penis der det blir en liten våt flekk i alt melet....

Anonymkode: 52f96...8af

Mer effektivt med bruspulver eller Nyco... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv lurt en del på hvilke utfordringer dette medfører. Jeg vil jo tro det blir betraktelig vanskeligere å komme til i veldig mange stillinger.

Stusser over de av dere som hisser seg sånn opp over spørsmålet. Er vell ikke noe galt i å være nysgjerrig på hvordan man kan løse eventuelle seksuelle utfordringer? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, herzeleid skrev:

Har selv lurt en del på hvilke utfordringer dette medfører. Jeg vil jo tro det blir betraktelig vanskeligere å komme til i veldig mange stillinger.

Stusser over de av dere som hisser seg sånn opp over spørsmålet. Er vell ikke noe galt i å være nysgjerrig på hvordan man kan løse eventuelle seksuelle utfordringer? 

Jeg har ikke hisset meg opp over dette, og har prøvd med et slags svar her (49).

Som sagt går gjerne ons for doggy, men om det er en mer fast partner kan vi gjerne prøve ut forskjellig. Selv om jeg er stor, så er det mange muligheter og ikke begrenset som noe tror. Det kommer jo litt på hvor mye man selv legger i det, og hvor erfaren den man ligger med er også i forhold til store.

Anonymkode: a5ce9...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2018 den 9.52, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Jeg har rundt 30 kg for mye, og har ingen problemer med å ha sex. Jeg klassifiserer innen 'sykelig overvekt'. Det er et stykke derfra til 130 kg for mye og ikke være i stand til å gå. 

Anonymkode: 0fd2f...969

Snodig den der BMI-en. Jeg er over 40, bruker Str 40/42 i bukser og 42 i overdeler. Jeg er 167 cm høy og klassifiserer innen fedme... Selv foretrekker jeg å hevde at jeg er litt mjuk og god å ta i, men sånn er det altså! Jeg trener og har litt muskler, men ikke sånn at det synes på kroppen. 

Anonymkode: e6295...d0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, herzeleid skrev:

Har selv lurt en del på hvilke utfordringer dette medfører. Jeg vil jo tro det blir betraktelig vanskeligere å komme til i veldig mange stillinger.

Stusser over de av dere som hisser seg sånn opp over spørsmålet. Er vell ikke noe galt i å være nysgjerrig på hvordan man kan løse eventuelle seksuelle utfordringer? 

Jeg synes også det er rart at enkelte hisser seg sånn opp. Jeg tror at enkelte tror det er snakk om mobbing. At så fort ordet tjukk blir nevnt er det snakk om mobbing. Jeg har lurt på hvordan det er å sex i misjonær for par hvor kvinnen er veldig kort og mannen veldig lang. Tenker da på kyssing under akten, at det vil by på utfordringer. Men jeg prøver på ingen måte å håne par med store høydeforskjeller.

Anonymkode: 382de...779

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er enklere å ha sex med tjukke damer. Dams mi er tjukk og jeg trenger bare å gi henne et klask på rumpa før jeg trenger inn og så vil etterdønningene av flesket sørge for at jeg får «gratishjelp» til å jukke inn og ut..

Anonymkode: 02fcf...7ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aldri noe par som noen gang vil slå seg til ro med å si: «Nei, vet du hva, dette her er vi for feite til» om så hadde vært tilfelle. Folk vil heller finne opp kruttet på nytt enn å aldri ha sex. Man vil heller bryte regler og risikere å havne i fengsel enn å ikke ha sex. Kvinner er utro selv i land hvor de vet de kan straffes med steining. Det sier litt om hvor sterk den driften er. Så hvis man blir for feit og trenger en komplisert innretning for å ha sex med sin kjære, så lager man den, skaffer penger til den eller stjeler den. Nei, her er ikke slanking et alternativ, for sex er ikke en sånn ting man kan sisutsette seg fornøyd med å utsette i flere år. Er det et godt svar?

Anonymkode: 6e97c...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er aldri noe par som noen gang vil slå seg til ro med å si: «Nei, vet du hva, dette her er vi for feite til» om så hadde vært tilfelle. Folk vil heller finne opp kruttet på nytt enn å aldri ha sex. Man vil heller bryte regler og risikere å havne i fengsel enn å ikke ha sex. Kvinner er utro selv i land hvor de vet de kan straffes med steining. Det sier litt om hvor sterk den driften er. Så hvis man blir for feit og trenger en komplisert innretning for å ha sex med sin kjære, så lager man den, skaffer penger til den eller stjeler den. Nei, her er ikke slanking et alternativ, for sex er ikke en sånn ting man kan sisutsette seg fornøyd med å utsette i flere år. Er det et godt svar?

Anonymkode: 6e97c...5ed

Definitivt et jævlig ræva svar! 

Anonymkode: fbbbc...090

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2018 den 23.58, AnonymBruker skrev:

Det er 10-12

Anonymkode: 729fa...c9a

10-12 er vel mikropenis?

Anonymkode: 47654...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...