Gå til innhold

Hvordan har tjukke mennesker sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror det blir litt misforståelser her fordi "tjukk" kan være veldig mye forskjellig. Er det personer med 20 kilo for mye, eller er det snakk om noen på 200 kg? I det siste tilfellet skjønner jeg godt at TS lurer. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man putter pikken i fitta. Forfra eller bakfra. 

Anonymkode: 5e9fc...014

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Jeg tror det blir litt misforståelser her fordi "tjukk" kan være veldig mye forskjellig. Er det personer med 20 kilo for mye, eller er det snakk om noen på 200 kg? I det siste tilfellet skjønner jeg godt at TS lurer. 

Nettopp. Jeg har rundt 30 kg for mye, og har ingen problemer med å ha sex. Jeg klassifiserer innen 'sykelig overvekt'. Det er et stykke derfra til 130 kg for mye og ikke være i stand til å gå. 

Anonymkode: 0fd2f...969

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig hendig med en heiseanordning.

Da kan damen "sveve" i en stjerneformasjon, og hun kan beveges sidelengs/frem og tilbake med et minimum av kraftbehov.

Man kan variere på om ansiktet/kroppen hennes skal orienteres opp eller ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare slanke seg litt?

Anonymkode: 300b0...f7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har tjukke mennesker sex?

 

På samme måte som dumme mennesker.....

Anonymkode: 62dee...bb0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sex med en greit lubben kvinne for noen år siden.

Trodde det kunne bli krevende siden hun var såpass rund, men der tok jeg feil....alle stillinger som det er normalt å ha sex i fungerte akkurat like bra.....og dama var superdeilig! 

I dag foretrekker jeg helt klart runde deilige damer foran de tynne trente som tidligere var min preferanse......og jeg er helt åpen om det hver gang det blir et tema..... Runde jenter med gode former er veldig undervurdert 🙂

 

Anonymkode: b272f...128

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke fordomsfullt å spørre om noe slikt om man ikke vet? Jeg personlig skjønner jo ikke hvordan man får det til om uansett hvor langt fra hverandre man sprer bena, så er det kropp og lår i veien. Hvordan kommer man til? Rekker man frem? Hva om mannen har i tillegg stor mage? Penisen er jo ikke større selvom man er overvektig, og når det da blir mye kropp i veien, kan det jo ikke akkurat bli lett.. tenker jeg! Og jeg har faktisk ikke peiling, men jeg bare ser for meg at det kanskje er litt mer utfordrende enn f.eks de som har mindre kropp å forholde seg til. 

 

Anonymkode: 6f449...602

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke fordomsfullt å spørre om noe slikt om man ikke vet? Jeg personlig skjønner jo ikke hvordan man får det til om uansett hvor langt fra hverandre man sprer bena, så er det kropp og lår i veien. Hvordan kommer man til? Rekker man frem? Hva om mannen har i tillegg stor mage? Penisen er jo ikke større selvom man er overvektig, og når det da blir mye kropp i veien, kan det jo ikke akkurat bli lett.. tenker jeg! Og jeg har faktisk ikke peiling, men jeg bare ser for meg at det kanskje er litt mer utfordrende enn f.eks de som har mindre kropp å forholde seg til. 

 

Anonymkode: 6f449...602

Jupp, nettopo.. 😊

Anonymkode: 2fa0a...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye jeg ikke gjør, tror jeg, og jeg er normalt slank. Hva er cowgirl? Eller BBW eller hva det var?

Tydeligvis ikke bare runde som sliter med stillingene..

Anonymkode: 1e1ea...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja... Lurer litt på det, når man er skikkelig overvektig med stor mage og lår. Hvilke stillinger har man sex i da?

Anonymkode: 2fa0a...754

Mitt forslag.... Google? Eller hva om du legger på deg 35 kg, finn en annen som er overvektig. Prøv ut, driv med forskning og send en rapport til oss.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Mitt forslag.... Google? Eller hva om du legger på deg 35 kg, finn en annen som er overvektig. Prøv ut, driv med forskning og send en rapport til oss.

 

Genialt forslag! 

Anonymkode: 2fa0a...754

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke spørsmålet var så dumt jeg.

Viss det var det programmet hvor de følger en sykelig overvektig person et år, så er der nok en del av dem som ikke har hatt sex i det siste. Husker ei dame de fulgte som drømte om å få barn med ektemannen. Da de kom et oppfølgingsprogram om den samme dama, hadde hun gått ned enda mer, hadde de samme drømmene om barn, men hun og ektemannen hadde fremdeles aldri hatt sex.

Det finnes jo de mennene som drømmer om store damer og har sex med dem i hudfolder her og der på kroppen til damene.

Husker også et søskenbarn av meg sa at nå var mannen hennes blitt så tykk at han hadde innovertiss.

Jeg må også innrømme at jeg synes det er vanskelig å ri en mann med litt større mage. Vert fall om jeg skal stå for all bevegelse. Der jeg på slanke menn kan sitte på kne når jeg rir dem, må jeg stå på føttene og synes det blir tungt i lengden. Omvendt er litt lettere da.

Nå har mannen min prolaps i ryggen i tillegg, slik at både støt ned når han ligger på ryggen og misjonæren skaper smerter for ham. Da går det mye i spoon, stjerne og doggy. Prøver lokke ham ut av soverommet av og til, men han er litt sjenert. Selv om misjonæren kan være litt kjedelig, savner jeg den av og til. 

Anonymkode: c0297...3a8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror tykke folk som nærmer seg 150 kg har problemer med sex. Men skal ikke innrømme nederlaget. Da blir de heller frekke i svarene. En måte å forsvare seg på.

Anonymkode: 4bb42...58b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest LiMaSK

Jeg har faktisk fundert over dette selv, da mener jeg de som er på TLC på my 600 pound life. Noen av de sier jo at de har hatt sex av og til men at det begynte å bli vanskelig pga vekten, på over 250kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.6.2018 den 13.18, AnonymBruker skrev:

Eller BBW eller hva det var?

Big Beautiful Woman

På 15.6.2018 den 15.08, AnonymBruker skrev:

Jeg tror tykke folk som nærmer seg 150 kg har problemer med sex. Men skal ikke innrømme nederlaget. Da blir de heller frekke i svarene. En måte å forsvare seg på.

Jeg har verken problem med å ha sex eller å få meg noe. Ingen grunn til å være frekk her.

7 minutter siden, LiMaSK skrev:

på over 250kg...

Hvor mange i Norge er over 250kg?

Anonymkode: a5ce9...5ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig spørsmål burde heller være "Hvordan har kraftig overvektige på 175 kg og oppover sex?" Da skjønner jeg at ts kan lure. Andre tjukke/overvektige folk har sex på samme måte som normalvektige og undervektige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LiMaSK
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange i Norge er over 250kg?

Anonymkode: a5ce9...5ea

Har ikke sagt noe om Norge. Jeg tenkte på de i my 600 pound life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ta med en pakke mel, også kaster jeg det på kjerrina, og stikker penis der det blir en liten våt flekk i alt melet....

Anonymkode: 52f96...8af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...