Gå til innhold

Hvordan har tjukke mennesker sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja... Lurer litt på det, når man er skikkelig overvektig med stor mage og lår. Hvilke stillinger har man sex i da?

Anonymkode: 2fa0a...754

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Misjonær, spoon, cowgirl, 69. man får til det meste som tynne mennesker klarer... litt verre med de stillingene som krever at han holder meg oppe (F.eks at han står og jeg fester bena rundt midjen hans og han holder meg), Men de mistenker jeg alle par som ikke er topptrent (med en lett dame) sliter med... 

 

hva med å legge bort fordommene? 

Anonymkode: 997da...12e

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man sitter der og ser på hverandre. 

Eller...hva tror du?! 

Anonymkode: ac0a1...032

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at man har skikkelig dårlig fantasi i senga hvis man er istand til å la seg stoppe av tykke lår eller en stor mage. 

Anonymkode: 255de...622

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et dømmende innlegg!

Og nei, jeg er ikke tjukk...

Anonymkode: 16fcc...d9e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mage og har sex på samme måte som da jeg ikke hadde mage ;) Vi har underliv og tiss selv om man er overvektig. Tenker heller på hvordan sex med skjelett mot skjelett må være...... Sikkert litt skranglete, men oppnår nok det samme som andre som har sex ;) 

Anonymkode: 75c00...a70

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gnir nesene og tærne mot hverandre..    Seriøst, hva tror du?

Anonymkode: 66e45...ff8

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente ikke at noen skulle bli truffet av innlegget. Jeg bare lurte, siden jeg så en dokumentar på TLC, hvor en svært overvektig kvinne hadde en veldig slank mann, og han sa at han måtte stå inntil en vegg for å kunne ha sex med kona fordi hun var så stor. Men de færreste er så store, som henne stakkars. Jeg er ikke et skjelett selv, har ikke hatt sex på en stund siden jeg har dårlig selvtillit. Men så begynte jeg å fundere på hvordan man hadde sex som tjukk, hvis begge er tjukke. Jeg har 0 erfaring, på det området. 

Ts. 

Anonymkode: 2fa0a...754

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For et dømmende innlegg!

Og nei, jeg er ikke tjukk...

Anonymkode: 16fcc...d9e

Det er det ikke! Det er lov å lure på ting, og hvis man ikke kan spørre får man ikke noe svar. 

Anonymkode: 2fa0a...754

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt på det samme. Det er da vel helt naturlig. Det er mange ganger jeg har tenkt at "dette hadde jo ikke gått om jeg ikke var så tynn og bøyelig".

Anonymkode: 82a86...86d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan har tjukke mennesker sex?

På samme måte som idioter, psykopater og andre amøber. 

Anonymkode: 59996...1a0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På samme måte som idioter, psykopater og andre amøber. 

Anonymkode: 59996...1a0

Jaja! Ta deg en bolle. 

Anonymkode: 2fa0a...754

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veid nærmere 150 kilo, og synes ikke det er det minste rart at du spør. Det som fungerte best da var misjonær, mine bein over skuldrene hans og knestående doggy. Ridning fungerte dårlig fordi lårene mine var for store og utholdenheten for dårlig. Stående doggy syntes jeg var veldig slitsomt i leggene, men gjorde det innimellom. 

Vi har definitivt et mer variert og lettere sexliv nå. Men hvilke stillinger som fungerer når man er sykelig overvektig kommer jo veldig an på hvor stor man er og hvor god utholdenhet man har. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Ja... Lurer litt på det, når man er skikkelig overvektig med stor mage og lår. Hvilke stillinger har man sex i da?

Anonymkode: 2fa0a...754

De har sex gjennom ulike og varierte fetisher.....mannen kan ha en BBW ting...kvinnen kan ha en fetish av det mer dominante slaget f.eks. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hjärtat said:

Jeg har veid nærmere 150 kilo, og synes ikke det er det minste rart at du spør. Det som fungerte best da var misjonær, mine bein over skuldrene hans og knestående doggy. Ridning fungerte dårlig fordi lårene mine var for store og utholdenheten for dårlig. Stående doggy syntes jeg var veldig slitsomt i leggene, men gjorde det innimellom. 

Vi har definitivt et mer variert og lettere sexliv nå. Men hvilke stillinger som fungerer når man er sykelig overvektig kommer jo veldig an på hvor stor man er og hvor god utholdenhet man har. 

Han må nok ha hatt en BBW fetish da eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Xcase33 skrev:

Han må nok ha hatt en BBW fetish da eller? 

Ikke som han har uttalt. Men har veldig lite fiksert på utseende generelt, om det kan ha noen betydning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hjärtat said:

Ikke som han har uttalt. Men har veldig lite fiksert på utseende generelt, om det kan ha noen betydning.

Kan nesten garrantere det....som regel tror kvinner de bør være 50kg. Men den BBW fetishen satte seg i genene i tider hvor det var lite mat...så når ei frodig kvinne kom inn så ble hun sett på som ei vakker gudinne og velstående ikke minst. Så de hadde det ikke akkurat travelt med å ta av noen kilo og gomlet innpå videre  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mente ikke at noen skulle bli truffet av innlegget. Jeg bare lurte, siden jeg så en dokumentar på TLC, hvor en svært overvektig kvinne hadde en veldig slank mann, og han sa at han måtte stå inntil en vegg for å kunne ha sex med kona fordi hun var så stor. Men de færreste er så store, som henne stakkars. Jeg er ikke et skjelett selv, har ikke hatt sex på en stund siden jeg har dårlig selvtillit. Men så begynte jeg å fundere på hvordan man hadde sex som tjukk, hvis begge er tjukke. Jeg har 0 erfaring, på det området. 

Ts. 

Anonymkode: 2fa0a...754

Hvis det er der programmet jeg tenker på, har man gjerne passert både 'skikkelig overvektig' og ' tjukk' - man snakker vel om nærmere 200kg der? Og da kan jeg forstå spørsmålet ditt. Og undringen din. 

Er det i det hele tatt gjennomførbart å ha samleie om begge parter nærmer seg 200 kg?

Anonymkode: 0fd2f...969

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er der programmet jeg tenker på, har man gjerne passert både 'skikkelig overvektig' og ' tjukk' - man snakker vel om nærmere 200kg der? Og da kan jeg forstå spørsmålet ditt. Og undringen din. 

Er det i det hele tatt gjennomførbart å ha samleie om begge parter nærmer seg 200 kg?

Anonymkode: 0fd2f...969

Ja, hun damen slet med å gå ned i vekt, og skulle ta en slankeoperasjon. 

Anonymkode: 2fa0a...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...