Gå til innhold

Forvaringsdømt voldtektsmann på frifot


AmelieA

Anbefalte innlegg

https://www.nrk.no/norge/lines-eksmann-ble-domt-til-forvaring-etter-fire-voldtekter---na-klarer-ikke-politiet-a-finne-ham-1.14073315

Rettsvesenet er mer opptatt av å verne straffedømte enn ofre og fremtidige ofre! Noen som vet hvem denne mannen er? Jeg er redd, bor selv på Sørlandet hvor det virker som han er fra. Ser advokaten hans holder til i Egersund? Denne voldelige mannen er fritt rundt, uten hverken behandling eller fengsel?Hvorfor beskytter ikke norsk rettsvern oss kvinner bedre? Er voldtekt bare en fillesak her til lands?

Endret av AmelieA
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, ilsep skrev:

Er alle etterlyste offentliggjort med bilder?

Nei, nei, de blir jo sjermet som om det skulle vært uskyldige små lam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ilsep
3 minutter siden, AmelieA skrev:

Nei, nei, de blir jo sjermet som om det skulle vært uskyldige små lam. 

Det jeg lurte på var om det var en side hvor jeg kunne se bilder av slike etterlyste slik at jeg evt kunne tipse politiet om jeg kjente igjen noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, ilsep skrev:

Det jeg lurte på var om det var en side hvor jeg kunne se bilder av slike etterlyste slik at jeg evt kunne tipse politiet om jeg kjente igjen noen?

Hvis private i Norge legger ut slikt risikerer de store bøter. Men selv gjør ikke politiet det, de beskytter overgriperne. Norsk politi og rettsvesen er så tafatte, dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimer og kriminelle er godt vernet og har flere rettigheter enn meg og deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AmelieA skrev:

Hvis private i Norge legger ut slikt risikerer de store bøter. Men selv gjør ikke politiet det, de beskytter overgriperne. Norsk politi og rettsvesen er så tafatte, dessverre.

Kunne ikke vært mer enig. 

Det er absolutt uhørt at han ikke ble varetektsfengslet med en gang. At han kan gå fri med begrunnelsen at han har ny kjæreste og at han voldtok bare kvinner han kjente fra før ... Det er uakseptabelt. Hans ny kjæreste bør beskyttes fra ham, samt alle andre kvinner. Norsk rettsvesen blir oftere og oftere en vits. Kriminelles rettigheter står absolutt høyere enn befolkningens trygghet eller ofrenes rettigheter og denne saken belyser dette godt.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...