Gå til innhold

Hva finnes av tilbud når man er overveldet?


Offred

Anbefalte innlegg

Hei

kort oppsummert: AAP,fare for og miste jobben,kronisk fysisk sykdom,isolert, syk samboer,angst,depresjon.

mange hadde sikkert taklet dette greit men jeg trenger noe eller noen og skrive med som har erfaringer selv med og mestre livet når man sliter med og mestre det på egenhånd. Har googlet litt men har liksom ikke funnet noe jeg føler passer. Kanskje jeg har lett på feil sted. 

Råd til og mestre når alt føles overveldende tas også imot med takk.

mvh offred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Offred skrev:

Hei

kort oppsummert: AAP,fare for og miste jobben,kronisk fysisk sykdom,isolert, syk samboer,angst,depresjon.

mange hadde sikkert taklet dette greit men jeg trenger noe eller noen og skrive med som har erfaringer selv med og mestre livet når man sliter med og mestre det på egenhånd. Har googlet litt men har liksom ikke funnet noe jeg føler passer. Kanskje jeg har lett på feil sted. 

Råd til og mestre når alt føles overveldende tas også imot med takk.

mvh offred

Hei. Mange får hjelp av fastlegen sin i tilsvarende situasjoner. Man kan bestille timer hos legen for å få støtte og råd.

Anonymkode: a2f07...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei. Mange får hjelp av fastlegen sin i tilsvarende situasjoner. Man kan bestille timer hos legen for å få støtte og råd.

Anonymkode: a2f07...04b

Jeg har heldigvis en god dialog med fastlegen. Han hadde ikke time akkuratt nå når jeg har det så vondt innvendig så jeg tenkte om det fantes noe på nett som kunne hjelpe:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Offred skrev:

Jeg har heldigvis en god dialog med fastlegen. Han hadde ikke time akkuratt nå når jeg har det så vondt innvendig så jeg tenkte om det fantes noe på nett som kunne hjelpe:) 

Psykiatrisk sykepleier 

Anonymkode: 56c1e...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan nav hjelpe med noe, tror du? Er det mulig å få time hos privat psykolog? Kan en rådgiver i banken hjelpe med økonomiske spørsmål? 

Er samboers helse noe som går utover deg? Altså, må du pleie f.eks?

Anonymkode: 62288...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...