Gå til innhold

Kunne du tenkt deg å ha sex med bestekompisen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 hours ago, matrobot said:

Hmm, nei, for min del høres det ut som "pain in the ass".

😎 tror ikke de plukket opp den ...haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har to bestekompiser. Begge er like gode venner, jeg har tenkt at jeg kunne hatt sex med han ene, men absolutt ikke med han andre. Begge er renslige, søte, kjekke, morsomme og pene menn. Men kun han ene kunne jeg ligget med. 

Nå skal jeg selvsagt aldri si dette til dem. Men jeg tenker på det av og til. 

Anonymkode: bf55d...12e

Du vil i de aller fleste tilfellene få NEI fra kvinnene og JA DEFINITIVT fra mennene.

Selv om kvinner kan være venn med menn uten noen seksuelle baktanker så er det ikke slik for menn.
Det skal du alltids huske på videre her i livet ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xcase33 skrev:

Du vil i de aller fleste tilfellene få NEI fra kvinnene og JA DEFINITIVT fra mennene.

Selv om kvinner kan være venn med menn uten noen seksuelle baktanker så er det ikke slik for menn.
Det skal du alltids huske på videre her i livet ;)

 

Jeg har flere venniner uten noen seksuelle baktanker sett i fra min side. Har heller ikke fått noen indikasjon på at de har det fra den andre siden heller. 

Jeg har også ei vennine som jeg har hatt sex med å forholdet vårt er like uanstrengt i dag som før vi hjalp hverandre. Jeg tar det med knusende ro å det er godt mulig vi havner i samme seng igjen hvis det passer slik. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Hr. Aktiv said:

Jeg har flere venniner uten noen seksuelle baktanker sett i fra min side. Har heller ikke fått noen indikasjon på at de har det fra den andre siden heller. 

Jeg har også ei vennine som jeg har hatt sex med å forholdet vårt er like uanstrengt i dag som før vi hjalp hverandre. Jeg tar det med knusende ro å det er godt mulig vi havner i samme seng igjen hvis det passer slik. 

Det kalles FF (fuck friends with benefits) ..er ikke den type vennskap vi prater om her. Det du sier underbygger faktisk bare poenget mitt enda mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kun et fåtall av mine mannlige venner jeg kunne tenkt meg å ha sex med, men ikke et forhold.

Anonymkode: 53686...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Xcase33 skrev:

Det kalles FF (fuck friends with benefits) ..er ikke den type vennskap vi prater om her. Det du sier underbygger faktisk bare poenget mitt enda mer. 

Ikke helt enig. Det er 10 år siden vi hadde sex sist. Har i tiden etterpå hatt jevnlig kontakt som venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har to bestekompiser. Begge er like gode venner, jeg har tenkt at jeg kunne hatt sex med han ene, men absolutt ikke med han andre. Begge er renslige, søte, kjekke, morsomme og pene menn. Men kun han ene kunne jeg ligget med. 

Nå skal jeg selvsagt aldri si dette til dem. Men jeg tenker på det av og til. 

Anonymkode: bf55d...12e

Hva er grunnen til kun han ene og ikke han andre? Siden du beskriver dem begge som søte, kjekke renslige km.

Anonymkode: c99ed...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært singel, så kunne jeg nok vurdert sex med enkelte av de litt fjernere kompisene mine. De nærmeste derimot, kunne aldri falt meg inn. Uansett hvor kjekke, snille og gode de er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en kompis på fotballaget som sugde meg. Vi var forsåvidt venner ellers også. 

Anonymkode: 01242...bb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!!

Nå har jeg ikke en bror, men tror nok det hadde føltes på samme måte som å ha sex med sin bror. Æsj.

Anonymkode: a9156...59e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2018 den 2.13, AnonymBruker skrev:

Flott for dere. Jeg er ikke interessert i å gifte meg. 

Anonymkode: bf55d...12e

Var ikke det jeg heller :) 

Anonymkode: 58773...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke. En bestevenn kommer på en måte inn i familie-zonen for min del. Absolutt ikke noe jeg greier å tenne på selv om han vil være en catch for noen andre.

Større sannsynlighet for at jeg ville vurdert å ha sex med litt fjernt bekjente. Har dog hatt sex med fjernt bekjente som senere har blitt nære venner - kunne ikke tenkt meg å ha sex med dem igjen nå når vi har blitt venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kunne ikke tenkt meg å ha sex med noen av mine nærmeste kompiser. Har mange kompiser jeg ikke er fullt så nær, og det er et par av de jeg kunne hatt sex med. Ingen jeg kunne tenkt meg et forhold med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
På 15.6.2018 den 6.43, Xcase33 skrev:

Du vil i de aller fleste tilfellene få NEI fra kvinnene og JA DEFINITIVT fra mennene.

Selv om kvinner kan være venn med menn uten noen seksuelle baktanker så er det ikke slik for menn.
Det skal du alltids huske på videre her i livet ;)

 

Det er ikke alle menn som ville sagt ja. Jeg ligger unna venninner og kolleger. Har slltid satt opp mentale vegger på de områdene, og det fungerer helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Gjorde det. Ødela alt da vi fikk nye kjærester. Ble mye sjalusi og vi fikk ikke ha kontakt. Ingen kontakt nå, og det syns jeg er trist.

Anonymkode: 05b6e...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg klarer ikke se på venner som en aktuell sexpartner. Nå hadde det aldri vært aktuelt siden vi alle er i seriøse forhold, men jeg har aldri vært seksuelt tiltrukket av noen av vennene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Alterego666 said:

Det er ikke alle menn som ville sagt ja. Jeg ligger unna venninner og kolleger. Har slltid satt opp mentale vegger på de områdene, og det fungerer helt fint.

Så kan en begynne å tenke på hva som fikk deg i den berømmelige "friendzonen" i utgangspunktet da? hehe..det er nok de samme mentale veggene\sperrene. Tror ikke mannfolk i utgangspunktet går ut med den intensjonen på byen f.eks at "ikveld så skal jeg se om jeg klarer å stifte noen kvinnelige venner" :)  men oppfører du deg som en venn med ingen seksuelle tilnærmelser så blir du en venn.  Så kan en diskutere om det var det du egentlig ville i utgngspunktet ? ..som regel er ikke det menns store drøm akkurat ;)

Men joda fungerer vel helt fint så lenge du klarer å skjule de egentlige følelsene for henne....men ikke tro det fungerer slik at du skal henge på gjerdet inntil hun blir singel fordi da kan det bli deg og henne ;) for det er ikke sånn det fungerer ...har du først blitt friendzona av et kvinnfolk så kommer du aldri derfra igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 timer siden, Xcase33 skrev:

Så kan en begynne å tenke på hva som fikk deg i den berømmelige "friendzonen" i utgangspunktet da? hehe..det er nok de samme mentale veggene\sperrene. Tror ikke mannfolk i utgangspunktet går ut med den intensjonen på byen f.eks at "ikveld så skal jeg se om jeg klarer å stifte noen kvinnelige venner" :)  men oppfører du deg som en venn med ingen seksuelle tilnærmelser så blir du en venn.  Så kan en diskutere om det var det du egentlig ville i utgngspunktet ? ..som regel er ikke det menns store drøm akkurat ;)

Men joda fungerer vel helt fint så lenge du klarer å skjule de egentlige følelsene for henne....men ikke tro det fungerer slik at du skal henge på gjerdet inntil hun blir singel fordi da kan det bli deg og henne ;) for det er ikke sånn det fungerer ...har du først blitt friendzona av et kvinnfolk så kommer du aldri derfra igjen. 

Hvis du leser hva jeg skriver, vil du se at friendzonen er definert av meg. Det er sjelden jeg er på byen, og når jeg er det, er jeg med folk som allerede er venner. Kan ikke huske sist gang jeg brukte utelivet som en sjekkearena. Internett har tatt over den funksjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...