Gå til innhold

Ååå er så glad 😁


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud! Funnet verdens fineste mann! På nettdating. Trodde egentlig ikke det var mulig! Føler jeg har kysset så mange frosker, hadde vel gitt opp å finne en bra en. Også, ut av det blå dukker verdens fineste opp! Som er snill og oppriktig, ærlig og driver ikke med spill.  Tørr nesten ikke tro det er sant. Er så vanvittig brent av tidligere dårlige erfaringer.

Anonymkode: df140...354

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk ❤️ Svever på en rosa sky! Livet kan virkelig smile etter mange nedturer!

Anonymkode: df140...354

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å høre 😊

Det gir håp for oss andre også som føler man sitter litt fast, har blitt brent opptil flere ganger og sliter med å møte noen 🙂

Lykke til 😀

Anonymkode: 7217e...e7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis :) 
 Mvh sliten koldtjomfru

 

Anonymkode: 71a8c...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og etter ufattelig mange tragiske damer så fant han drømmekvinnen tenker han sikkert :) Som to skip i natten :yvonne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Herregud! Funnet verdens fineste mann! På nettdating. Trodde egentlig ikke det var mulig! Føler jeg har kysset så mange frosker, hadde vel gitt opp å finne en bra en. Også, ut av det blå dukker verdens fineste opp! Som er snill og oppriktig, ærlig og driver ikke med spill.  Tørr nesten ikke tro det er sant. Er så vanvittig brent av tidligere dårlige erfaringer.

Anonymkode: df140...354

Hehe, ikke for å være slem og stikke hull på bobla di....men denne naiviteten her er vel ikke sunn? 
Hadde man logisk kunne konkludert ahead of time på denne måten så hadde  man spart seg for mye ja :)

Lykke til

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xcase33 skrev:

Hehe, ikke for å være slem og stikke hull på bobla di....men denne naiviteten her er vel ikke sunn? 
Hadde man logisk kunne konkludert ahead of time på denne måten så hadde  man spart seg for mye ja :)

Lykke til

Hehe, skjønner at det høres naivt ut. Vi har datet noen mnd nå altså, og brukt mye tid sammen. Er fra samme by, og har mange felles bekjente. Så inntrykket jeg har av han stemmer overens med det mennesker som kjenner han godt forteller om han. Vi er dessuten voksne, i midten av 30 åra begge to. 

Anonymkode: df140...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud! Funnet verdens fineste mann! På nettdating. Trodde egentlig ikke det var mulig! Føler jeg har kysset så mange frosker, hadde vel gitt opp å finne en bra en. Også, ut av det blå dukker verdens fineste opp! Som er snill og oppriktig, ærlig og driver ikke med spill.  Tørr nesten ikke tro det er sant. Er så vanvittig brent av tidligere dårlige erfaringer.

Anonymkode: df140...354

Så kult :) Jeg også fant verdens fineste mann på nett for ti år siden, kos deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud! Funnet verdens fineste mann! På nettdating. Trodde egentlig ikke det var mulig! Føler jeg har kysset så mange frosker, hadde vel gitt opp å finne en bra en. Også, ut av det blå dukker verdens fineste opp! Som er snill og oppriktig, ærlig og driver ikke med spill.  Tørr nesten ikke tro det er sant. Er så vanvittig brent av tidligere dårlige erfaringer.

 

Gratulerer! Men vær nå litt edruelig også da i verste gledesrusen, du må lære vedkommende å kjenne skikkelig før du tar helt av, dette tar måneder, ja kanskje år. La seg beruse av forelskelse og all kritisk sans fare, det er ikke bra! Så til lykke med første "smellen", men vær forsiktig da! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...