Gå til innhold

Er slikking av brødpose utroskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er vel alle enige om at dersom man slikker en brødpose, gjør man lite galt. Men hva om det befinner seg en sprikende vagina på den andre siden av brødposen – er man da utro mot dama si?

I utganspunktet slikker man jo fortsatt kun en brødpose, og hva som befinner seg på baksiden bør jo egentlig være irrelevant. Men da kan man jo reise spørsmålet om man hadde slikket brødposen dersom man f.eks. bare satt alene hjemme. Grunnen til at jeg spør er at en kompis av meg gjorde dette for litt siden, mens brødposen lå over vaginaen til en kvinne han var på fest med. Teknisk sett har han jo ikke vært utro da det aldri var kontakt mellom de to (bortsett fra da de hilste på hverandre), men han er definitivt ute i en slags gråsone her. 

Han har ikke fortalt dama si om dette da han selv mener at dette ikke er utroskap, men personlig er jeg litt mer skeptisk. De var jo alene på et rom sammen selv om han beholdt klærne på, men når hun var kliss naken og muligens fikk orgasme. Men rent juridisk kan det være han har sitt på det tørre (bokstavelig talt).

Hva tenker folk om dette? Jeg har sagt min mening til han og han får finne ut hva han gjør videre selv, men det hadde vært interessant å høre andres tanker rundt det.

Mvh
Forvirret kompis

Anonymkode: 5c587...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror kompisen lyver til deg.

Anonymkode: 04453...359

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det DUMMESTE jeg har lest på en stund. Er man ikke utro hvis man bruker kondom heller da kanskje? 

Anonymkode: b15b6...c95

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten som å påstå at det er ikke utroskap om man brukte en kondom 🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi er vel alle enige om at dersom man slikker en brødpose, gjør man lite galt. Men hva om det befinner seg en sprikende vagina på den andre siden av brødposen – er man da utro mot dama si?

I utganspunktet slikker man jo fortsatt kun en brødpose, og hva som befinner seg på baksiden bør jo egentlig være irrelevant. Men da kan man jo reise spørsmålet om man hadde slikket brødposen dersom man f.eks. bare satt alene hjemme. Grunnen til at jeg spør er at en kompis av meg gjorde dette for litt siden, mens brødposen lå over vaginaen til en kvinne han var på fest med. Teknisk sett har han jo ikke vært utro da det aldri var kontakt mellom de to (bortsett fra da de hilste på hverandre), men han er definitivt ute i en slags gråsone her. 

Han har ikke fortalt dama si om dette da han selv mener at dette ikke er utroskap, men personlig er jeg litt mer skeptisk. De var jo alene på et rom sammen selv om han beholdt klærne på, men når hun var kliss naken og muligens fikk orgasme. Men rent juridisk kan det være han har sitt på det tørre (bokstavelig talt).

Hva tenker folk om dette? Jeg har sagt min mening til han og han får finne ut hva han gjør videre selv, men det hadde vært interessant å høre andres tanker rundt det.

Mvh
Forvirret kompis

Anonymkode: 5c587...340

Rent juridisk er dette lovlig, om kvinnen er lovlig.

Anonymkode: 83c34...7bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen av dere nyter det som skjer på en seksuell måte, så er det allerede sex og dermed utroskap. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er vel alle enige om at dersom man slikker en brødpose, gjør man lite galt. Men hva om det befinner seg en sprikende vagina på den andre siden av brødposen – er man da utro mot dama si?

I utganspunktet slikker man jo fortsatt kun en brødpose, og hva som befinner seg på baksiden bør jo egentlig være irrelevant. Men da kan man jo reise spørsmålet om man hadde slikket brødposen dersom man f.eks. bare satt alene hjemme. Grunnen til at jeg spør er at en kompis av meg gjorde dette for litt siden, mens brødposen lå over vaginaen til en kvinne han var på fest med. Teknisk sett har han jo ikke vært utro da det aldri var kontakt mellom de to (bortsett fra da de hilste på hverandre), men han er definitivt ute i en slags gråsone her. 

Han har ikke fortalt dama si om dette da han selv mener at dette ikke er utroskap, men personlig er jeg litt mer skeptisk. De var jo alene på et rom sammen selv om han beholdt klærne på, men når hun var kliss naken og muligens fikk orgasme. Men rent juridisk kan det være han har sitt på det tørre (bokstavelig talt).

Hva tenker folk om dette? Jeg har sagt min mening til han og han får finne ut hva han gjør videre selv, men det hadde vært interessant å høre andres tanker rundt det.

Mvh
Forvirret kompis

Anonymkode: 5c587...340

Er du rusa?

Anonymkode: 52780...33c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, matrobot skrev:

Det er nesten som å påstå at det er ikke utroskap om man brukte en kondom 🙄

Selvsagt er det ikke utroskap om man bruker kondom!! Ihvertfall ikke om man bruker kondom når han suges. Man får jo ikke i seg kalorier om man spiser godteri med papiret på - så lenge man ikke svelger, så klart!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i alle dager kommer på at de skal ha sex\oral sex med en brødpose(!) foran vagina?! Og det derfor ikke teller som utroskap? Hva er galt med dagens unge folk?

Anonymkode: c4c5f...526

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rent juridisk er dette lovlig, om kvinnen er lovlig.

Litt usikker på hva du mener med "om kvinnen er lovlig", men rent juridisk er utroskap ikke ulovlig. Alle kan være utro så mye man vil, men det bør også gi konsekvenser for forholdet deres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem i alle dager kommer på at de skal ha sex\oral sex med en brødpose(!) foran vagina?! Og det derfor ikke teller som utroskap? Hva er galt med dagens unge folk?

Anonymkode: c4c5f...526

Det kan være fornuftig om hun har herpes eller annen moro.

Anonymkode: 83c34...7bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, matrobot said:

Litt usikker på hva du mener med "om kvinnen er lovlig", men rent juridisk er utroskap ikke ulovlig. Alle kan være utro så mye man vil, men det bør også gi konsekvenser for forholdet deres.

Jeg mente at hun må være over den seksuelle lavalderen, og hun må ikke være hans elev eller pasient osv.

Anonymkode: 83c34...7bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mente at hun må være over den seksuelle lavalderen, og hun må ikke være hans elev eller pasient osv.

Ah, da så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ilsep
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem i alle dager kommer på at de skal ha sex\oral sex med en brødpose(!) foran vagina?! Og det derfor ikke teller som utroskap? Hva er galt med dagens unge folk?

Anonymkode: c4c5f...526

Jeg tror ikke ts og kompisen nødvendigvis er unge. Slike fakter kommer i alle aldersgrupper med utro svin.

Endret av ilsep
Trykkleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det nytter å spørre seg til råds på et forum om hvor grensen går. Her vil gjerne det store kollektive trollet sable ned enhver liberal tanke, i tillegg til at moralen synes å være sterk når man har mulighet til å skrive anonymt og "rotte seg" sammen.

Finn ut hvor grensen går for deg og hva du lever godt med. Selv har jeg alltid pleid å falle for fristelsen til å motta bj's på fest, fordi "saken" da bokstavelig talt er i andres hender. Kyssing etc driver jeg sjelden med.

Anonymkode: f162c...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisen din er 

1) utro

og

2) stokk dum.

 

Hvorfor gidder du tilbringe tid sammen med et slikt brød (!) hue?

Anonymkode: 2fede...8a0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...