Gå til innhold

Skal jeg koste på meg en womanizer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøp den som ser litt ut som en datamus. Er den sterkeste og dermed mest variable. Koster en del ja, men absolutt verdt hver eneste krone. Tenk på det som en investering.

Anonymkode: 885ec...d9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det dyreste og har aldri hatt så sterke, lange orgasmer noensinne (og etter flere barn og over 40+ var det vanskelig å få orgasme til vanlig). HELLLT sinnsykt.  Takk til min mann som kjøpte den! 

Anonymkode: 0fb1b...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt et par vibratorer opp igjennom og vil si at womanizer er helt klart den aller beste jeg har hatt. Det tok et par ganger før jeg vente meg til den, men nå som jeg har lært meg den er den helt super. Nå blir jeg faktisk litt lei meg når den går tom for strøm og jeg må bruke en av de andre...🙈 virkelig verdt hver eneste krone😊

du kan eventuelt sjekke opp om Kondomeriet fremdeles har gjenvinning ordning, da får du 20% rabatt (mener jeg det var) om du leverer inn/sender inn ødelagte sexleketøy - om du til formodning skulle ha noe liggende😊

Anonymkode: f341e...150

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vil den være for oss som er veldig sensitive, og får orgasme lett? Jeg må og etterpå berøre så utrolig forsiktig, for at orgasmen ikke skal bli borte. Så redd for at denne ikke passer meg.

Anonymkode: 0213a...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Alina82 skrev:

Den er god, men meget spesiell opplevelse

når jeg kommer med min så gjlr det så godt at det er vondt så må forte meg og ta den vekk å da mister jeg jo orgasmen hehe 

Er ikke det et tegn på at den er kanskje litt for kraftig for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gi meg gjerne link på hvor den kan kjøpes.. 

Anonymkode: fb283...109

Du finner hele serien med womanizere her...

inkludert starlet (om det var den du ville ha link til)

Anonymkode: c89a6...b18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillemy36
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn har jeg det også, hvis jeg ikke skrur ned hastigheten i det jeg kommer. Er ikke sikkert det hjelper for deg, men da blir ikke orgasmen helt borte hos meg. Og så kan jeg hvile i 12 sekunder og så kan jeg fortsette på en ny. :) 

Anonymkode: 84810...933

Hehehe ja har lært at jeg må skru ned hakket rett før jeg kommer jeg å hehe men for det er den jææævlig intens 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...