Gå til innhold

Greit å lyve for Tinder-date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal på date i kveld med en jeg traff på Tinder. Men så har det seg sånn at jeg har bæsjet veldig mye i dag. Er det greit å lyve dersom han spør meg hva jeg har gjort på i dag?

Anonymkode: 92a4b...86f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

WTF!?
Du trenger vel ikke å gå i detaljer. Holder vel med å si at "Jeg har følt meg litt dårlig i dag, så jeg har bare vært hjemme".
Trenger ikke å lyve.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke å lyve om du bare sier du har slappet av, ikke vært helt i form eller sett på tv da. Om noen spør meg hva jeg har gjort i dag, sier jeg ikke at jeg har vært på do 3 ganger, snytt meg, tørka opp en hårball etter katten og slike ekle ting heller... ingen vil vite om det :ohmy:

Anonymkode: 9a0bf...7e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂 fyfaen, håper virkelig dette er kødd. Om du er seriøs, så tviler jeg sterkt på at daten hadde satt pris på de detaljene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skal på date i kveld med en jeg traff på Tinder. Men så har det seg sånn at jeg har bæsjet veldig mye i dag. Er det greit å lyve dersom han spør meg hva jeg har gjort på i dag?

Når jeg leser sånne spørsmål så begynner jeg å lure på hva som skal skje med verden. Noen må ha lite å gjøre for å sitte å tulle og trolle på nettet om sånt, ellers så er man rett og slett ikke i stand til å tenke selvstendig, og da burde det ringe ei bjelle.

Anonymkode: e7b3f...769

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for nattens humor
 Mvh sliten koldtjomfru

Anonymkode: 01a21...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg skal på date i kveld med en jeg traff på Tinder. Men så har det seg sånn at jeg har bæsjet veldig mye i dag. Er det greit å lyve dersom han spør meg hva jeg har gjort på i dag?

Anonymkode: 92a4b...86f

Djises Kraist😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...