Gå til innhold

Fått tilbake et fortrengt minne, mistet jomfrudommen når jeg var 12


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen jeg kan fortelle dette til og må få det ut av systemet, vet egentlig ikke hva jeg er ute etter her, jeg bare trenger å fortelle det til noen. Fikk idag en melding på FB av en kvinne jeg hadde glemt helt bort, det gikk veldig fort fra hei til er du forsatt singel. Sa til henne at jeg aldri har truffet noen, og hun sa da "WHAT!? hva med meg?". Og ble litt forvirret og spurte om hva hun mente, "var jeg seriøst så dårlig at du ikke husker det?". Skjønte nå ingenting, og tilslutt sa hun "vi hadde jo sex i skogen, har du glemt bort når du mistet jomfrudommen?".

Ja jeg hadde faktisk det, men etter samtalen med henne og etter å ha lettet etter minner i hjernen har mye av det kommet tilbake. Når jeg var 12 fikk jeg lov å besøke en venn som var på kristenleir over natten, hun var 17 og hadde brukt å være på leiren selv mens hun nå var en av dem som jobbet der på sommern. Selv om jeg var 12 hadde jeg allerede måttet begynne å barbere meg, og var i full pubertets modus siden jeg hadde måttet bli gitt hormon medisiner når jeg var 10 fordi de var bekymret for at jeg kom til å bli sen i utviklingen. Så allerede som 11 åring fikk jeg utløsning sammen med orgasme og måtte ha noen pinnelige men nødvendige samtaler hjemme for å skjønne hva som foregikk. Jeg så generelt ut som at jeg var 15 siden jeg hadde vokst noe ekstremt året i forveien også. Delvis ifra det jeg nå husker og delvis fra det hun har fortalt så var jeg tydeligvis ganske så fiksert på henne da hun hadde store bryster for aldern og generelt så veldig bra ut. Hun kunne se at jeg fikk ereksjon hele tiden, og gav meg stadig vekk klemmer eller kyss på kinne. Så på ettermiddagen var de aller fleste ute på tur og hun hadde funnet en unskyldning til å holde meg igjen for å hjelpe henne med ting hun skulle fått unnagjort. Hun tok meg så med på rommet sitt og jeg skalv og var nervøs når hun begynte å kysse meg mens hun masserte skrittet. Hun spurte hva jeg var redd for og skal vist ha sagt at jeg var usikker på om det var lov og at jeg kunne gjøre henne gravid noe hun lo vekk og sa hun gikk på pillen og ikke kan bli gravid når man bruker den. Hun dyttet meg ned i senga og kysset meg mer, og igjen dyttet jeg henne litt bort og husker jeg følte skyldfølelse for at det gjorde godt men følte at jeg gjorde noe galt. Hun sa vi behøver ikke å gå hele veien men du kan jo smake på disse og se om du slapper mer av. Og når hun da tok av seg toppen og puttet ene brystet i munnen min var det vel egentlig over, viste ikke hva jeg følte men jeg viste bare at jeg måtte komme meg igjennom dette for at den følelsen skulle gå over. Hun viste hva hun gjorde og at jeg kom til å komme med en gang så fikk komme i munnen hennes først på knapt 30 sekunder, og så forsatte hun bare for å holde den hard og sa at nå var det hennes tur. Hun sa jeg kom totalt 3 ganger, og jeg skal vist a prøvd å dra meg ut da jeg var redd for graviditet mens hun holdt meg fast og bare forsatte helt til hun kom selv. 

Men en ting hun utelo å fortelle, som jeg selv kom på var at hun sa jeg aldri kunne si det til noen for nå har vi lovet oss til hverandre når vi blir voksne, det går ikke å ta tilbake. Jeg er nå 27 og har helt seriøst trodd at jeg hadde vært jomfru i alle disse år, for det har ikke vært noen andre. Jeg velt helt ærlig ikke hva jeg føler om dette, det kunne jo vært langt verre, var heldigvis ikke en eldre gutt, men pga mobbing har jeg hatt et veldig vanskelig forhold med jenter når jeg vokste opp. Og som voksen har jeg heldigvis møt mye bra kvinner, men sjeldent kvinner som var interessert, og har følt en panikk de tre gangene jeg har møtt jenter som har kysset eller klint med meg. Jeg var aldri den som startet det, og bare hatt en merkelig følelse jeg ikke har kunnet forklare, jeg har liksom vært redd for å være aktiv i kyssingen og prøvde aldri å ta det lenger med noen av dem. Følte meg rett og slett låst uten å vite hva jeg burde gjøre. 

Hun tok kontakt fordi hun kommer til hjembyen min i helgen, såg meg på facebook og sa rett ut at hun hadde vært interessert i å få komme å besøke meg og "kan jo forsette å lære deg fra der vi slapp sist". Jeg sa vi kunne møtes på byen og ta ting derifra for jeg vet ikke hva jeg bør gjøre. Har vært utrolig alene disse siste årene hvor alle vennene mine nå enten er gifte eller har fått barn, jeg er den eneste i gjengen som aldri har hatt sex, eller rettere sagt trodde at jeg aldri har hatt sex, og jeg kan jo ikke si noe til dem om dette. Bare å få tilbake dette minne føles som å ha vært igjennom en ganske livsendrende tripp, og vet ikke hva jeg vil føle når jeg ser henne igjen, og hva som faktisk er den rette tingen å gjøre i denne situasjonen. Bør jeg være glad for at jeg ikke er den jomfru taperen som jeg har trodd at jeg har vært i alle disse årene, og akseptere at å bli elsket for den jeg er, er bare ikke realistisk. Kanskje jeg denne gangen kan være den som tar kontroll, men va vil det si, at jeg later som jeg har peiling på hva jeg gjør i senga? Eller at jeg denne gangen gir et definitivt nei?

Vet d sikkert kommer til å være skeptikere, og det får så være, kanskje majoriteten er skeptikere, men akkurat nå gjør jeg bare det som føles best for meg å få dette ut før jeg tar noen endelig avgjørelse. Om du vil dømme meg så slå deg løs, du kan ikke si noe negativt om meg som jeg ikke allerede har tenkt, jeg har bokstavelig talt overlevd verre ting. Men håper at det er noen her inne med forståelse nok til å skjønne at jeg prøver å finne noen råd, jeg vet ikke en gang hva slags svar jeg egentlig er ute etter, jeg er ganske så sjokkert for øyeblikket og trenger andre perspektiv for jeg kan ikke være nøytral i denne situasjonen. 

Anonymkode: 216cf...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min første tanke, for å være helt ærlig, er at dette damemennesket burde ha vært buret inne! 

Anonymkode: 835a1...ae3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ble jo utsatt for overgrep da. Det har jo åpenbart gitt deg problemer i forhold til jenter du har møtt, og ikke klart å gå videre med.

At hun som voksen i det hele tatt tar kontakt og ikke skjønner bedre, er tegn på at hun faen ikke er helt god! 

Unnskyld meg, men kjenner at jeg blir provosert. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo et overgrep! Du var TOLV år, hun var 17! 

Og det at hun nå i etterkant selv ikke skjønner at det var feil, og kontakter deg igjen etter alle disse årene for å «fortsette der dere slapp» er helt hårreisende! Denne dama er absolutt ikke god...

Anonymkode: 5b54a...6cc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det i skogen dette skjedde, eller i ei seng på rommet?

Anonymkode: 835a1...ae3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Utrolig sær dialog.

- er du fortsatt singel?

- nei, jeg har aldri pult.

 

(og så, ikke

- hæ, det ville jeg aldri spurt en gammel bekjent om, det var litt mye informasjon,

men

- åjoda, vi pulte!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det i skogen dette skjedde, eller i ei seng på rommet?

Anonymkode: 835a1...ae3

Leiren var inne i en skog, sexen skjedde i en seng. Ser nå at jeg skulle ikke bare ha skrevet PMen hennes men forklart bedre, beklager det. Det var allerede langt og tenkte meg rett og slett ikke om. 

6 minutter siden, Elghund skrev:

 

Utrolig sær dialog.

- er du fortsatt singel?

- nei, jeg har aldri pult.

 

(og så, ikke

- hæ, det ville jeg aldri spurt en gammel bekjent om, det var litt mye informasjon,

men

- åjoda, vi pulte!)

Jeg har jo kortet d litt ned siden dette allerede ble et langt innlegg. Hun spurte om jeg forsatt var singel, jeg sa jeg aldri hadde truffet noen. Jeg sa ikke at jeg aldri har pult, jeg sa bare at jeg aldri har truffet noen og så sa hun "WHAT!? hva med meg? 😛 ". Og siden jeg da ble forvirret og spurte hva hun mente kom det fram veldig fort.

Anonymkode: 216cf...678

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leiren var inne i en skog, sexen skjedde i en seng. Ser nå at jeg skulle ikke bare ha skrevet PMen hennes men forklart bedre, beklager det. Det var allerede langt og tenkte meg rett og slett ikke om. 

Anonymkode: 216cf...678

Det er da uansett rart av henne å skrive "vi hadde jo sex i skogen" når selve sexen skjedde inne på et rom? Jeg reagerer litt på formuleringen her. Sikker på at det ikke skjedde flere ganger, og at hun faktisk forgrep seg på deg i skogen også? 

"Sex i skogen" tolker jeg bokstavelig, som sex i friluft, barnåler i rompa og vind i håret. Har det skjedd mer her som du ikke husker?

Anonymkode: 835a1...ae3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da uansett rart av henne å skrive "vi hadde jo sex i skogen" når selve sexen skjedde inne på et rom? Jeg reagerer litt på formuleringen her. Sikker på at det ikke skjedde flere ganger, og at hun faktisk forgrep seg på deg i skogen også? 

"Sex i skogen" tolker jeg bokstavelig, som sex i friluft, barnåler i rompa og vind i håret. Har det skjedd mer her som du ikke husker?

Anonymkode: 835a1...ae3

Da må jeg spørre henne i såfall, var der tils neste kveld og siden jeg har glemt noe såpass stort så kan hun vel ha dratt meg med. Men husker bare senga, spesielt at hun brukte overkøya til å presse seg ned når jeg kom. Var veldig redd for graviditet ved å komme inni henne og prøvde å dra meg ut når d skjedde.

Føler meg så usikker for jeg kom jo flere ganger og var tydelig kåt selv om jeg følte skyldfølelse over at jeg hadde gjort noe galt. Tenker jo mange vil si d var en guttedrøm så kan d egentlig være overgrep når det føltes godt?

Anonymkode: 216cf...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er overgrep, uten tvil. Du var tolv. Du har ingen skyld i dette.

Anonymkode: 835a1...ae3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må jeg spørre henne i såfall, var der tils neste kveld og siden jeg har glemt noe såpass stort så kan hun vel ha dratt meg med. Men husker bare senga, spesielt at hun brukte overkøya til å presse seg ned når jeg kom. Var veldig redd for graviditet ved å komme inni henne og prøvde å dra meg ut når d skjedde.

Føler meg så usikker for jeg kom jo flere ganger og var tydelig kåt selv om jeg følte skyldfølelse over at jeg hadde gjort noe galt. Tenker jo mange vil si d var en guttedrøm så kan d egentlig være overgrep når det føltes godt?

Anonymkode: 216cf...678

JA!!! Mange ofre sitter med skyldfølelse fordi det føltes godt. Men vi er biologiske vesener, kroppen vår kan forråde oss og det kan føles godt selv om vi ikke vil. 

Anonymkode: 466dc...5dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må jeg spørre henne i såfall, var der tils neste kveld og siden jeg har glemt noe såpass stort så kan hun vel ha dratt meg med. Men husker bare senga, spesielt at hun brukte overkøya til å presse seg ned når jeg kom. Var veldig redd for graviditet ved å komme inni henne og prøvde å dra meg ut når d skjedde.

Føler meg så usikker for jeg kom jo flere ganger og var tydelig kåt selv om jeg følte skyldfølelse over at jeg hadde gjort noe galt. Tenker jo mange vil si d var en guttedrøm så kan d egentlig være overgrep når det føltes godt?

Anonymkode: 216cf...678

Ja. Det er mange overgrepsofre som sliter veldig med skam fordi de syns det var godt. De føler mye som du gjorde : redsel og følelsen av at det var feil. Du er et klassisk eksempel faktisk. Du har heller ikke fortrengt dette uten grunn vet du.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke sikkert det er dumt å møte henne. Det kan kanskje virke forløsende, og at hun faktisk kan gjøre noe positivt for deg, etter alle disse årene med traumer.  

Men aller helst bør du gå til en psykolog.  

Anonymkode: 74cbe...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun gjorde kategoriseres som voldtekt ifølge norsk lov. Du er neppe den første gutten hun har vært bortpå. Hun høres ut som et seksuelt rovdyr, som bruker den kristne leiren som sine jaktmarker, og jeg er fristet til å be deg anmelde henne.

Når man sender barna sine på kristen leir, bør man kunne forvente at leirlederne ikke voldtar dem.

 

Anonymkode: 835a1...ae3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...