Gå til innhold

Dere som ikke har sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 24 år, singel på sjette året og har ikke hatt sex på over fire år. Kunne sikkert fått meg noe hvis jeg hadde hatt lyst, men jeg er ikke interessert i one night stands eller fuckfriends. 

Anonymkode: 487c6...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Singel og har alltid vært det.
Men det er også veldig ufrivillig.

Sliter også med mitt slik at det aldri har eksistert et tilbud om tilfeldig sex, enten med ONS eller en fuckfriend.

Anonymkode: f9362...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med typen i 4 år...Vi har sjelden sex,da jeg har null sexlyst.. liker ikke sex heller egentlig...han godtar det heldigvis. Han ser ikke på sex som viktig i et forhold (heldigvis) Xn var stikk motsatt og når han ville ha sex var det sånn det skulle være så er mulig det er den tvangen som gjør at jeg ikke er så glad i sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil av meg og svare her kanskje. Men mannen har vært kreft syk og pga behandling og operasjoner så er han impotent . Vi vet ikke om det er permanent. Tiden vil vise. 

Men vi har sex. Vi kliner, og finner på andre ting enn penetrering. Litt koselig også å være fjortis i stedet for førtis med alt som står på. 

Anonymkode: d8497...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2018 den 13.31, TinyBean skrev:

Er singel uten "tilgang til sex" og for tiden er studiene og venner viktigere for meg. Så har ikke behov for sex med en annen person akkurat nå. "Klarer meg selv" om du skjønner hva jeg mener. 😂

Ha fokus på studie og venner. Det kommer en dag for oss alle. Så lenge man er selv hjulpen 😊 ordener det seg for snille piker 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksen dame her 40 +. Og har aldri hatt sex. I min ungdom så hadde jeg så dårlig selvtillit at jeg unngikk og aviste alle gutter. Idag vet jeg ikke om jeg tørr ha sex. Det må å så fall bli i et forhold om jeg treffer en mann for ons og tilfeldig sex er ikke meg. 

Anonymkode: d2c26...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gift på 11.året med samme mann. Ingen sex her i huset på siste 3år. Jeg har ingen sexlysten,og han ser ikke sex som viktigst. Vi har et barn på 6år,vært lites søvn og lite energi på oss begge de første 4årene vi var foreldre. Klare oss helt fint uten,og det er ingen store samtaler om det her i heimen😉

Anonymkode: eed32...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...