Gå til innhold

Oslo kommune bygget nytt og fint sykehjem - Bymisjonen bruker det gamle bygget som tiggerhjem


Nicathv

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Drizzt skrev:

Det er ikke feigt av meg å melde meg ut av en debatt med en debattant som ikke er opptatt av fakta. Det kalles for å verdsette min tid. Kom gjerne med dine 5 artikler som du mener støtter ditt syn i saken. Selvfølgelig er jeg nødt til å lese dem for å se hvor du tar argumentene dine fra. Jeg er ikke interessert i utveksling av tomme påstander, nei. Jeg har allerede tatt deg i løgn minst 2 ganger, så det blir for dumt å fortsette uten fakta. 

Og en ting til - prøv å være saklig og ikke snike inn personangrep og løgn hvis du vil oppfattes som en seriøs debattant. 

Morroklumpen. Det er ikke spesielt gøy å diskutere med en som gjentatte ganger kaller meg en løgner uten grunnlag for det, og som ikke vil diskutere ærlig med meg, men heller bruker enhver unnskyldning til å unnlate å svare på spørsmål du finner ubehagelige. Det ser mest ut som om det er fordi du egentlig vet at du ikke har noen gode svar på dem. Prove me wrong!
Har lest alle linkene dine, og har ikke skiftet synspunkt. Jeg kan gjerne gi deg en link, hvis jeg trenger dokumentasjon for å støtte et spesifikt poeng jeg kommer med. Så langt i debatten har det ikke vært nødvendig. Spør gjerne hvis det er noe jeg sier som du vil ha dokumentert.

Kan vi nå slutte å pjatte om debattteknikk og hvem som er den slemmeste løgneren og største feigingen, og heller debattere saken? Jeg foreslår at du begynner med å svare på mitt innlegg #14.

Endret av Nicathv
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Nicathv skrev:

Morroklumpen.

Bare så at du vet det sluttet jeg å lese etter dette ordet. Jeg er interessert i en annen type diskusjoner enn deg, så du kan slutte å kaste bort min tid. Ha det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nicathv skrev:

Ikke noe problem:

 

Det står ingenting i sitatet om at jeg ''nekter at utenlandske tiggere er fattige mennesker''. Du kan ikke elementære regler for debatt og logisk tenkning, så det blir helt meningsløst å fortsette. Å komme med påstander som denne uten å ha sitat å vise til viser at du ikke er interessert i en seriøs debatt. Da er jeg ikke interessert i å lese dine innlegg.

 

I et siste forsøk kommer jeg til å vise deg hvor du gjør en logisk feil.

Fattige mennesker er en gruppe med mange typer medlemmer i. Noen av dem er utenlandske tiggere, men ikke alle. På samme måte er frukt en gruppe med mange typer medlemmer i. Noen av dem er epler, men ikke alle. Når noen vil lage eplepai og du sier at eplepai lages med frukt, korrigeres du ''nei, ikke frukt, men epler''. Så sier du at den som korrigerte deg ''nekter at epler er frukt''. Forstår du hvor feil det er? Du ble korrigert, men det betyr ikke at den som korrigerte deg mener at epler ikke er frukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...