Gå til innhold

Hvor stort er låret ditt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

dET ER DESSUTEN IKKE LOV TIL Å OPPGI BÅDE HØYDE + VEKT ELLER bmi  PÅ kg.

Anonymkode: 27009...a87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så syntes jeg at 52 cm på tykkeste punkt rundt låret hørtes fryktelig smalt ut. Fant frem målebåndet for moro skyld, og oppdaget at mine egne lår også er 52/53 cm i omkrets :blink:

Jeg er 169 cm høy, er ikke radmager og har det berømte tigh gap'et.

Anonymkode: ba65e...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55cm,de gnisser mot hverandre og mannen sier de er fete. Er 170cm og 56kg. Hva skal jeg trene for å få fastere lår?

Anonymkode: 92d87...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er TS. Jeg er ikke ute etter å ødelegge noens selvbilde. Jeg har gått ned mye, og med mindre du har gjort det selv kan du umulig forså hvordan det føles å være halvparten av størrelsen du en gang var og fortsatt være usikker på hvordan du egentlig ser ut. 

Takk for alle svar. :) Nå er jeg fornøyd med lårene mine. 

Anonymkode: d0d2a...052

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden viser bare at folk har ulik fordeling på muskler og fett rundt på kroppen. Jeg veier til vanlig ca 57 kg, er gravid nå og oppe i 62. Men rundt det tykkeste på lårene er jeg 50 cm. Har litt lange bein☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 cm. Jeg er 58 kg/168cm. Trener styrke og håper å bygge større muskler i lårene. Det er fint med sterke, store lår. Fatter ikke de som vil ha tynne bein. Jeg vil være smal rundt midjen, men ikke rundt lårene.

Anonymkode: f2361...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt triggende tråd. Jeg er 153 cm høy og rett under 50 kg og lårene mine er 52. I forhold til dere som er mye høyere så burde jo lårene mine vært mye smalere...

Anonymkode: 1fb16...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sykt triggende tråd. Jeg er 153 cm høy og rett under 50 kg og lårene mine er 52. I forhold til dere som er mye høyere så burde jo lårene mine vært mye smalere...

Anonymkode: 1fb16...44e

Burde? Nå er det litt annet enn høyde og vekt som har noe å si, da. Har du sett lårene til Marit Bjørgen? Hun er ikke akkurat feit..

Anonymkode: c75ef...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...