Gå til innhold

Hvor stort er låret ditt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor store lår dere har, hvor høy dere er og hva dere veier. Jeg har slanket meg og hadde før jeg slanket meg lår på 80cm. Nå er lårene 57cm. For all del, jeg er fornøyd, men er nysgjerrig på hva som er «normalt». 

Jeg er 167cm og veier 73kg. 

Anonymkode: d0d2a...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde det stod "hvor stort er lånet ditt". Trodde dette var en tråd om huslån.

Anonymkode: 6541c...10c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan måler du? Måler du kun ene benet?

Anonymkode: 3963d...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten 170, dame og veier 53

Anonymkode: 3963d...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig tynne ben. For tynne dessverre. 

Anonymkode: f2ad2...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

170 høy og 60-62 kg, på det tykkeste er de 56 cm. Trener mye styrke og har forholdsvis lav fettprosent så er fornøyd med det.

Anonymkode: 3ad5c...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ? Hvem måler lårene sine? Mine passer i skjørt og bukser og synes de passer helt fint til resten av kroppen. Hvem bryr seg? :vetikke:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du inne på kropp og helse på forumet så kan vi som er opptatt av dette få diskutere i fred.

Anonymkode: 3ad5c...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er du inne på kropp og helse på forumet så kan vi som er opptatt av dette få diskutere i fred.

Anonymkode: 3ad5c...131

 .sitter man å måler lår som normalvektig-undervektige vil jeg tenkt at dette er et problem. Hvis man begynner å diskutere kropp på et sykelig nivå kan du risikere at denne blir stengt. 170 cm og veie 53 kilo trenger å måle lår? Høres ikke sunt ut i mine ører.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bonusmammaen skrev:

 .sitter man å måler lår som normalvektig-undervektige vil jeg tenkt at dette er et problem. Hvis man begynner å diskutere kropp på et sykelig nivå kan du risikere at denne blir stengt. 170 cm og veie 53 kilo trenger å måle lår? Høres ikke sunt ut i mine ører.

nå skrev jo hun at beina var alt for tynne å da.

Anonymkode: 3ad5c...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

nå skrev jo hun at beina var alt for tynne å da.

Anonymkode: 3ad5c...131

Det går på hva andre unge jenter sitter å leser her og danner seg er bilde av hvordan man ble se ut. Noen sliter og er sykelig opptatt av vekt. Det høres ikke bra ut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har målt på det tykkeste og der er omkretsen 52 cm. Er 160, 55 kg.

Anonymkode: c933d...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bonusmammaen skrev:

Det går på hva andre unge jenter sitter å leser her og danner seg er bilde av hvordan man ble se ut. Noen sliter og er sykelig opptatt av vekt. Det høres ikke bra ut.

Faktisk er det bedre å bruke målebånd enn vekt for å sjekke formen, vekta er bare ett tall å muskler er mindre volumstort enn fett. Noen sliter med spiseforstyrrelser ja, men det største problemet i norge idag er overvekt.

Anonymkode: 3ad5c...131

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tykkeste punktet på låret mitt måler 63cm. Er 157 høy og veier ca 62kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde det stod "hvor stort er lånet ditt". Trodde dette var en tråd om huslån.

Anonymkode: 6541c...10c

Hehe. Me too. Måtte til og med ut av tråden for å gå inn på nytt. Fortsatt forvirret😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 163 og veier for øyeblikket 65 kg. Lårene mine er nå 61 cm på det tykkeste. Syns det er greit å måle på vei ned i vekt. Tror de har vært 56cm når jeg veier det jeg pleier. :)

Anonymkode: 03a82...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvor store lår dere har, hvor høy dere er og hva dere veier. Jeg har slanket meg og hadde før jeg slanket meg lår på 80cm. Nå er lårene 57cm. For all del, jeg er fornøyd, men er nysgjerrig på hva som er «normalt». 

Jeg er 167cm og veier 73kg. 

Anonymkode: d0d2a...052

Jeg er 167 cm og veier 79 (på vei ned). Er 64 cm på det bredeste rundt låret.

Anonymkode: c75ef...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...