Gå til innhold
AnonymBruker

Savn av ekskjæreste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.

For en tid tilbake gjorde eksen det slutt på en helt forferdelig måte. Vi bodde sammen, og begge var begynt i ny jobb. Fremtidsplanene var lagt. Så reiser han på jobb. Noen dager etter sender han melding, gjør det slutt og ber meg om være ute av huset innen en dato. Uten å ville forklare seg. Det lille som ble sagt hang ikke på greip.

Kun en gang har jeg hatt så bunnløs sorg som nå. Jeg prøver å gjøre alt for å ikke tenke på han. Allikevel savner jeg han så mye at jeg vet ikke hvor mye mer jeg orker. Jeg vil bare at han skal komme hjem til meg. Gi meg en forklaring og si at han angrer på hele rotet han stelte i stand. Jeg gråter hver dag og hver kveld før jeg sovner. Savnet etter han er helt bunnløst. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Alle sa at etter noen måneder kom det til å bli bedre. Nei, det har ikke blitt bedre. Savnet blir bare større og større ...

Kvinne 

Anonymkode: f40b3...00c

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvor lenge siden er dette?

Anonymkode: cb2f4...9bb

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Har prøvd å date litt nå. Prøver liksom å få livet til å gå videre.

Føles håpløst det også 😔😢 Kommer bare enda mer tårer 😢

Ts

Anonymkode: f40b3...00c

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sh999

Jeg har vært der du er nå, og det tar tid, lang tid dessverre . Husker jeg satt i fjor og gruet meg til ferie, fordi alt føltes meningsløst uten han. Først nå etter 2 år har det løsnet, og i år gleder jeg meg til ferie!! Jeg er blitt vant til å være alene og nyter det. Jeg finner på ting med venner og kollegaer og jeg har funnet ut at jeg trenger ingen mann for å være lykkelig. Like håpløst som du beskriver nå,  har jeg også følt det, men det går altså over til slutt :)

Og du er jo for god til å være sammen med noen som sårer det sånn, er du ikke? Tror du vet svaret når du tenker deg om. Det finnes noen bedre der ute som virkelig vil ha deg. I mellomtiden må du bare fokusere på deg selv og øve på å bli lykkelig alene.:hug: Lykke til. Hilsen Dame 38.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

TS, jeg skjønner deg så godt! ❤️

Vi hadde vært sammen i syv år. Hadde hus sammen. Alt var så fint. Jeg var lykligere enn noen gang! Så sier han en kveld at det er over. Helt uten forvarsel. Han ber meg være ut av huset i løpet av helgen. Jeg var totalt ødelagt! Ringte mamma og pappa og fikk dem til å hjelpe meg å pakke. Flyttet inn hos dem. Ble så deprimert at jeg ble sykemeldt og innlagt på psykriatisk.

Det er nå tre måneder siden jeg ble utskrevet. Jeg klarer ikke å se fremover. Jeg håper hver dag på at han skal si at han angrer og vil ha meg tilbake. Jeg elsker han så høyt!

Kan dessverre ikke gi deg noen råd... Jeg takler jo ikke dette selv. Jeg bor enda hos mamma og pappa og har enda ikke kommet meg tilbake i jobb.

Men du skal vite at du er ikke alene. Vet at det ikke er så mye trøst i det, men det er kanskje noe. Håper du finner glede snart :) Enten i at han ombestemmer seg eller i at du kan trives uten han.

Anonymkode: 90038...ac8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her