Gå til innhold

Trenger en praktisk oppbevaringsløsning til kjøkken!


jillyo

Anbefalte innlegg

Har veldig lite kjøkken, og derfor dårlig med skapplass til gryter, panner, etc. Så har jeg en slags "krok" ved siden oppvaskmaskinen som jeg ikke kommer på noe lurt å gjøre med. Hittil har jeg bare plassert en kurv til plastposer der, men det ser jo ikke så tøft ut. Oppvaskmaskinen står oppå et lite skap og mellom den og veggen er det ca. 40 cm å gå på. Dybden blir også 40 cm.
 

Noen som har noen gode ideer? :)

 

20180613_144402.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Whiskey hangover

På IKEA får man kjøpt stenger til å feste på veggen med tilhørende kroker til diverse ting. Kanskje du kan ha et par slike? Hvis du har mulighet til å henge noe opp på veggen...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Whiskey hangover skrev:

På IKEA får man kjøpt stenger til å feste på veggen med tilhørende kroker til diverse ting. Kanskje du kan ha et par slike? Hvis du har mulighet til å henge noe opp på veggen...? 

Jeg har allerede dekt veggene med hyller og skap. Noe mer og det kommer til å se ut som et humlebol. 🤔 Har vært inne på tanken om noen slags kasser eller et veldig lite skap som kunne stå oppå kommoden/skapet der, men finner aldri noe som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whiskey hangover

Kan du ikke flytte hvitevarene inntil veggen og kjøpe enda et skap som går fra gulvet og opp i taket, så du får enda mer skapplass? Eller må de stå slik pga. dørene? Evt ha et smalt avlastningsbord i hjørne, eller noe.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner du 2 stk smale cd hyller som originalt er fra ikea (høye, grunne og smale) som kan passe der, og fjerner noen av hyllene så kan du ha div tette glassbokser i hver hylle til tørrvarer og frigjøre plass i et skap til gryter/panner.

Anonymkode: 2e2a5...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke flytte skapet under oppvaskmaskinen da det er tilpasset gulvet akkurat der (det er litt helling).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok trekasser fra clas ohlson, kremmerhuset el lignende best. De kan stables i høyden.

Anonymkode: 2e2a5...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør og vurdere om du eier ting du egentlig ikke bruker og kvitte deg med det. Sånt kan frigjøre mye plass. 

Anonymkode: 2e2a5...0ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...