Gå til innhold

Hvordan kan menn vite dette...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd å ta kaffe med en mann i 1 time, så ville han ikke møtes igjen, for han var ikke blitt forelsket. Men hvem blir forelsket på 1 time. Jeg hadde jo ikke fått noe følelser for han jeg heller, men praten gikk bra, og det var hyggelig, så jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent, for å se om vi kunne få følelser. Har opplevd det mer enn en gang og.

Anonymkode: f6cff...195

Man kjenner jo umiddelbart om kjemien er der. 

Anonymkode: 3128b...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det ikke noe kjemi der på første møte blir jeg neppe forelsket på et senere tidspunkt. 

Anonymkode: 15abb...54c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2018 den 14.19, AnonymBruker skrev:

Både jeg og mine venninner har fått høre dette av menn; at de kan aldri bli forelsket i deg, og jeg lurer på hvordan de kan vite det etter bare noen få dater? Jeg bruker selv ganske lang tid på å få følelser for noen, så hvordan vet menn det så tidlig alltid? 

Anonymkode: 810fd...6bc

Personlig vet jeg typisk innen et par timer om dette er en person jeg kan få kjemi med og relatere meg til på ett nivå som kan utvikle følelser.  Jeg blir alltid skeptisk når noen bruker lengre tid, fordi det typisk betyr at de rasjonaliserer. 

Og det kommer av erfaring. 

Anonymkode: 288d3...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan kjenne ganske fort om dette er en person jeg kan komme til å forelske meg i. 

Anonymkode: 11533...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2018 den 17.39, AnonymBruker skrev:

De tenker med pikken. Det at de sier de ikke kan bli forelsket i deg betyr egentlig " jeg fikk ikke ståpikk av deg ". 

Anonymkode: fbe7b...cf1

For noe tull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Jeg er kvinne, og det tar ikke lang tid før jeg vet om han er en jeg kan bli forelsket i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/13/2018 at 5:39 PM, AnonymBruker said:

De tenker med pikken. Det at de sier de ikke kan bli forelsket i deg betyr egentlig " jeg fikk ikke ståpikk av deg ". 

Anonymkode: fbe7b...cf1

Barnslig svada. Voks opp. 

 

Personlig vet jeg raskt om jeg er interessert personen jeg møtte. Om jeg vil treffes igjen eller ei. 

Er forelskelse er dog noe som tar lang tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2018 den 16.18, AnonymBruker skrev:

Har opplevd å ta kaffe med en mann i 1 time, så ville han ikke møtes igjen, for han var ikke blitt forelsket. Men hvem blir forelsket på 1 time. Jeg hadde jo ikke fått noe følelser for han jeg heller, men praten gikk bra, og det var hyggelig, så jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent, for å se om vi kunne få følelser. Har opplevd det mer enn en gang og.

Anonymkode: f6cff...195

Noen v e t bedre enn andre hvem de kan bli forelsket i ved omtrent første øyekast, slik har jeg voksen dame alltid vært.mwns noen trenger tid.vi mennesker er enkelt og greit veldig ulike der også.. 

Anonymkode: 23ab4...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker veldig lang tid på å bli forelsket, og har jo falt for menn som jeg har kjent lenge uten å tenke den tanken i det hele tatt i starten.

Men selv om det tar tid å bli forelsket så vet jeg fort hva som er fullstendig dødfødt. Selv de mennene jeg har brukt lang tid på å få opp de berømte øynene for er jo menn jeg har delt en del humor, meninger og verdier med liksom, ikke noen som er helt utenfor alt jeg liker.

Man gidder jo heller ikke date enhver person i et halvt år i tilfelle det kan dukke opp noen følelser på date nummer førtitre, du må jo bare ta en date av gangen og kjenne på om du har lyst å møte den personen igjen eller ikke.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...