Gå til innhold

Dere lærere ang gave


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 13.6.2018 den 10.58, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en fin vannflaske med inngraveringen «jeg bryr meg» på, og et brev fra en 10. Klassing. Det er det fineste noen kunne gitt meg. Brevet er tatt vare på og leses i ny og ne når hverdagen som lærer er tøff og man ikke føler man strekker til. Vannflasken bruker jeg jo daglig! 

Det enkle er ofte det beste! :) 

Anonymkode: c7f11...083

Oi, så flott! 😀

Anonymkode: 4858d...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiselige ting, blomster eller bare et hyggelig kort er fint. Det jeg har satt mest pris på var en fotobok med forskjellige bilder av meg og klassen fra en utenlandstur vi var på. Det er et hyggelig minne som jeg oppbevarer i bokhylla ved pulten min på jobb. De nye klassene jeg har får bla i boka før vi skal på den samme turen :) 

Vil ikke ha krus, pyntegjenstander, lysestaker eller noe annet dill til hjemmet som garantert ikke er min smak. 

Anonymkode: d1217...be4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gitt blomst, tekopp med ala verdens beste lærer på og en pakke te, kaffikopp i samme kategori til annen lærer, matboks fra legoland med inngravert navn på pedleder (som alltid hadde sagt til barnet han ønsker seg en slik matboks), i noen tilfeller har ungene selv kjøpt en liten ting de tenker passer til læreren (type nips som legges i kjelleren😂), og noen ganger har de sammen med gave skrevet hva læreren har betydd for dem og hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første jeg har aldri kastet noe jeg har fått av et barn/forelder. Jeg synes det er utrolig hyggelig, ting jeg har fått er kopper, brev, tegninger, påskeegg, konfekt, blomster, fruktkurv, krystallglass, te, sjokolade og annet godeteri, matboks. drikkeflaske, termos og termokopp og en gang fikk jeg et inrammet bilde av meg og barnet som en forelder hadde knipset av meg og barnet. Det var et barn jeg hadde ekstra oppfølging på og jeg ble rørt langt inn i sjela.

Er nok veldig mye mer jeg har fått og i løpet av åra men husker ikke alt sånn her og nå.

Det skal veldig mye til at det ikke er koslig det du gir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...