Gå til innhold

Bekymrer meg, gjør jeg det bra nok?


Vivacity

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en kar som er veldig glad i dama vi. Er nøye med å stille opp, og hjelper henne gjennom alle de tunge tingene gjennom livet. Prøver alt jeg kan å være en bra mann for henne. Vi er begge i 40-årene og har vært sammen i snart 2 år.

Saken er den, at når vi begynte å ha sex sammen så fikk hun aldri orgasme. Men hun låt til å nyte sexen veldig godt. Og jeg elsker å ha sex med henne. Hun er utrolig deilig.

Etterhvert begynte hun å få orgasmer ettersom jeg lærte meg å kjenne henne bedre. En sjelden gang under samleie. Ellers stort sett ved stimulering av klitoris.

Så er tingen, når hun får orgasme, så er jeg the man. Føler at jeg gir jenta mi det hun trenger. Og jeg går ikke rundt å tenker på det. Dette skjer 1 av 4 samleier.. kanskje hver tredje gang. 

Når hun derimot IKKE får orgasme, så går jeg rundt og bekymrer meg. Gjør jeg nok for at Hun skal få orgasme? Jeg prøver ALLTID å bruke hendene på henne. Jeg tenner som f på det. Og hun blir oftest god og våt. Og jeg prøver å gi henne mest mulig stimuli under samleie ved at jeg presser meg mot henne.

Hun later til å nyte det VELDIG. Men likevel så er denne bekymringen min i meg når jeg får orgasme og ikke hun?

Jeg tar henne både hardt og mykt. Tror hun liker det for vi har sex hver dag.

Hva kan dere jenter si for å lette bekymringene til en kar hvor jenta er viktigst i hele verden, og som bekymrer seg for at Hun ikke får orgasme hver gang mens jeg gjør det.. urettferdig..

Jeg prøver å gi henne orgasme både før og etter.

Hun er slik at hun klarer ikke å si hva hun liker. Men hun er en seksuell person..

Hva skal et stakkars mannehjerte tenke for å få roet sjelen? Jeg vil at jenta mi skal ha den beste mannen i verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ro deg helt ned. Ikke noe å tenke på en gang. 

Jeg får aldri orgasme under samleie. Og må helst gjøre det selv etterpå.  Håper da for all del at kjæresten min ikke tenker på dette, og at det er et problem. Jeg har den beste sexen noensinne med han, orgasme eller ikke. 

Anonymkode: d3171...f58

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ro deg helt ned. Ikke noe å tenke på en gang. 

Jeg får aldri orgasme under samleie. Og må helst gjøre det selv etterpå.  Håper da for all del at kjæresten min ikke tenker på dette, og at det er et problem. Jeg har den beste sexen noensinne med han, orgasme eller ikke. 

Anonymkode: d3171...f58

Ok. Takker for svar. Men er det ikke noe jeg kan gjøre? Er det bare sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt stressa om partneren min var såå opptatt av orgasmen, det oppleves nesten som forventningspress. Høres ut som dere begge har det veldig fint sammen, så slutt å bekymre deg og nyt hvert øyeblikk du.

Anonymkode: 46992...2fc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde blitt stressa om partneren min var såå opptatt av orgasmen, det oppleves nesten som forventningspress. Høres ut som dere begge har det veldig fint sammen, så slutt å bekymre deg og nyt hvert øyeblikk du.

Anonymkode: 46992...2fc

Jeg passer på å la det forgå i stillhet hvis hun ikke kommer. Jeg vet alt det må aldri bli en "sak" om hun ikke kommer.. Når det skjer så nagler jeg henne til senga og tar henne heller...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har sex hver dag etter 2 år.... det burde være svar nok. Ikke bekymre deg. Jeg får sjelden orgasme men elsker sex, og nei det eneste du kan gjøre er å ikke stresse, ikke tenk på det i etterkant. 

Anonymkode: c64d5...345

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde blitt stressa om partneren min var såå opptatt av orgasmen, det oppleves nesten som forventningspress. Høres ut som dere begge har det veldig fint sammen, så slutt å bekymre deg og nyt hvert øyeblikk du.

Anonymkode: 46992...2fc

Dette! Eksen min var sånn, sykt opptatt av at jeg skulle få orgasme. Hadde bra sex, men fikk ikke orgasme. Endte med at jeg begynte å fake pga. forventningspresset og for å få slutt på maset. 

 

 

TS, ikke stress med det. Vi kvinner klarer helt fint å nyte sex uten orgasme. Vi er bygget annerledes enn dere menn. 

Anonymkode: ba830...f19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette! Eksen min var sånn, sykt opptatt av at jeg skulle få orgasme. Hadde bra sex, men fikk ikke orgasme. Endte med at jeg begynte å fake pga. forventningspresset og for å få slutt på maset. 

 

 

TS, ikke stress med det. Vi kvinner klarer helt fint å nyte sex uten orgasme. Vi er bygget annerledes enn dere menn. 

Anonymkode: ba830...f19

Til ditt siste avsnitt; orgasmen er for meg grunnen til sex. Det gir en lykkefølelse. 

Men til ts; snakk med kjæresten din om dette og vær ærlig om tankene dine.

Anonymkode: 0e194...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
5 timer siden, Vivacity skrev:

Hei

Jeg er en kar som er veldig glad i dama vi. Er nøye med å stille opp, og hjelper henne gjennom alle de tunge tingene gjennom livet. Prøver alt jeg kan å være en bra mann for henne. Vi er begge i 40-årene og har vært sammen i snart 2 år.

Saken er den, at når vi begynte å ha sex sammen så fikk hun aldri orgasme. Men hun låt til å nyte sexen veldig godt. Og jeg elsker å ha sex med henne. Hun er utrolig deilig.

Etterhvert begynte hun å få orgasmer ettersom jeg lærte meg å kjenne henne bedre. En sjelden gang under samleie. Ellers stort sett ved stimulering av klitoris.

Så er tingen, når hun får orgasme, så er jeg the man. Føler at jeg gir jenta mi det hun trenger. Og jeg går ikke rundt å tenker på det. Dette skjer 1 av 4 samleier.. kanskje hver tredje gang. 

Når hun derimot IKKE får orgasme, så går jeg rundt og bekymrer meg. Gjør jeg nok for at Hun skal få orgasme? Jeg prøver ALLTID å bruke hendene på henne. Jeg tenner som f på det. Og hun blir oftest god og våt. Og jeg prøver å gi henne mest mulig stimuli under samleie ved at jeg presser meg mot henne.

Hun later til å nyte det VELDIG. Men likevel så er denne bekymringen min i meg når jeg får orgasme og ikke hun?

Jeg tar henne både hardt og mykt. Tror hun liker det for vi har sex hver dag.

Hva kan dere jenter si for å lette bekymringene til en kar hvor jenta er viktigst i hele verden, og som bekymrer seg for at Hun ikke får orgasme hver gang mens jeg gjør det.. urettferdig..

Jeg prøver å gi henne orgasme både før og etter.

Hun er slik at hun klarer ikke å si hva hun liker. Men hun er en seksuell person..

Hva skal et stakkars mannehjerte tenke for å få roet sjelen? Jeg vil at jenta mi skal ha den beste mannen i verden..

Du hadde stressa meg i hvert fall. Sex kan være godt selv om man ikke får orgasme hver gang. Synes du burde øve på å få henne til å snakke mer om ting hun liker og ikke liker i stedet for å stresse opp deg selv på den måten :) Ha fokus på andre ting enn orgasme noen ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får så og si aldri orgasme under samleie og for min del har utbytte av sexen faktisk ingenting med orgasmen å gjøre. Jeg har hatt god og dårlig sex, med og uten orgasme. Hun vil ha sex med deg hver dag så da er du nok MER en god nok! Du kan slappe helt av. 

Anonymkode: 85601...448

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sjelden orgasme, uavhengig om jeg er alene eller med mannen. Men jeg nyter sexen fullt ut likevel, føler meg alltid tilfredsstilt. Er en veldig seksuell person, men sex er sååå mye mer enn orgasmen.

Anonymkode: ff98e...389

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...