Gå til innhold

Disse tullingene i USA tror at Trump kommer til å drepe dem en dag


Martin13

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg skal le eller grine.

– Jeg tror Trump er svært farlig. Tenk om han retter våpnene mot sitt eget folk. Da må vi jo være i stand til å forsvare oss. Jeg har mitt militære automatvåpen hjemme. Jeg føler meg ikke komfortabel bare med en pistol eller et annet håndvåpen, sier han.

Hun er opprørt over både toppmøtet i Singapore og mange andre deler av Trumps politikk. Den tidligere byråkraten i utenriksdepartementet i Washington har bestemt seg for at hun vil bli politiker.

 

– Datteren min på ni år er redd for at Trump skal komme hjem til oss med våpen. Da må jeg gjøre mer, sier hun.

https://www.nrk.no/urix/levis-arving-bruker-atte-millioner-kroner-fra-egen-lomme-for-a-stanse-trump-1.14080146

 

Er det vanlig å bli så paranoid? Også ønsker denne kvinnen å bli politiker for å fjerne Trump.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HerrBæsjerumpehull

Komplette idioter kan man finne overalt og når som helst. Det som er mest bekymringsfullt er at NRK anser det her som nyhetsverdig. Ikke bare har en NRK-ansatt produsert dette makkverket, men redaksjonen har også valgt å publisere det. Helt utrolig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt en epost til NRK å spørre dem om nettopp dette.    

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja nå har jo media pisket opp hatet her i et par år med kontinuerlig ensidig propaganda da. Så da er det vel ikke så rart at noen folk blir paranoide.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...