Gå til innhold

hvor lenge kan man gå uten mat før man besvimer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Havregryn til 10kr på coop mega nå. 10kr marked sjekk appen "Mattilbud" Varer en stund det. En pose 8 stk hveteboller 10kr.. I fremtiden kan du kjøpe noen tørrvarer som varer lenge så blir du ikke fri for mat. 

Anonymkode: c2d71...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor du i tromsø kan jeg godt hjelpe deg. Men altså, om du prioriterer snus forran mat, så får du takke deg selv egentlig, men skjønner frustrasjonen. Du kan fint kjøpe deg en pølsepakke og ta en pølse om dagen, eller kjøpe nudler/havregryn

Anonymkode: 2081d...ab2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i byen? Det går alltids an å spise løvetann, tang, brennenesle osv. Du kan google spiselige planter

Løvetann er veldig næringsrikt, så det kan du leve godt på i noen dager. 

Anonymkode: 35d04...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/13/2018 at 2:40 AM, AnonymBruker said:

Jo, jeg har 170 kroner igjen. 

Det er bare at, hehe. Jeg går snart tom for snus, o da bliir jeg enda mer gærn. Så jeg kommer nok til å ende opp med 70 imorgen. Så er det en bursdag snart, en jeg egentlig ikke hadde tenkkt til å dra i og vil kvie meg til men kanskje jeg gjør det,  det er jo litt frekt, men ingen som vet.. tihi. 

Anonymkode: 3b281...f01

170kr er rikelig. Om du ikke bor på landet, men bor i byen, så kan du finne "innvandrerbutikker" som selger 2kg linser for 60-80kr. Da har du mat for en måned, minst. Så kan du bruke resten av pengene på frosne grønnsaker så du kan lage ulike linsegryter med litt ulike grønnsaker hver dag

Anonymkode: 35d04...3da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bor du i byen? Det går alltids an å spise løvetann, tang, brennenesle osv. Du kan google spiselige planter

Løvetann er veldig næringsrikt, så det kan du leve godt på i noen dager. 

Anonymkode: 35d04...3da

Ts: hehe...Jeg bor i sentrum ja, men jeg vil nok ikke finne på å spise det. 

Anonymkode: 3b281...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si jeg er imponert over prioriteringene da, når du velger å kjøpe snus når du har type 20 kr dagen å leve for i utgangspunktet. 

Anonymkode: 9f8b3...dbc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min på snart 2 sluttet brått å spise når det var så varmt så vi tok henne med til legen. Fikk beskjed om at det sannsynligvis var varmen siden alle prøver var fine, at jeg skulle komme tilbake over helgen om hun ikke ble bedre (var der på en fredag), MEN at så lenge man drikker nok skal man kunne overleve 3 uker uten mat. Verre om du ikke hadde drukket på flere dager med andre ord. 

Anonymkode: 6e05b...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Datteren min på snart 2 sluttet brått å spise når det var så varmt så vi tok henne med til legen. Fikk beskjed om at det sannsynligvis var varmen siden alle prøver var fine, at jeg skulle komme tilbake over helgen om hun ikke ble bedre (var der på en fredag), MEN at så lenge man drikker nok skal man kunne overleve 3 uker uten mat. Verre om du ikke hadde drukket på flere dager med andre ord. 

Anonymkode: 6e05b...37f

Men altså, når man begynner å svime av vet jeg ikke. Hadde spiseforstyrrelser da jeg gikk på ungdomsskolen og kunne «fint» gå noen dager uten mat. Var jo mye trøtt og sliten, men svimte ikke av. 

Anonymkode: 6e05b...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts: hehe...Jeg bor i sentrum ja, men jeg vil nok ikke finne på å spise det. 

Anonymkode: 3b281...f01

Du vil bruke pengene dine på snus, du nekter å forsøke alternative løsninger

Noen ganger lurer jeg på om det er sant at fattige mennesker bare kan takke seg selv

(Merk at jeg mener friske mennesker, ikke de som er født med eller utvikler sykdom)

Anonymkode: 35d04...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...