Gå til innhold
ma00

Sex offentlig

Anbefalte innlegg

ma00
Skrevet (endret)

Har dere noen gang hatt sex offentlig eller utendørs? Når? Hvor? Hvordan? Ble dere tatt? Var det bra?

Har alltid vært en fantasi som jeg gjerne vil prøve

Endret av ma00

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alterego666

Mange gamger, mange steder, mange måter, og ja; blitt oppdaget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Apekatten

Ja. Lenge siden nå, men har prøvd ut ulike steder, ble aldri tatt. Sjøen, offentlig toalett, buss, kinosal, solarium, garderobe på en skole.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Nordmenn er vel blant de som oftest har sex på offentlig sted. For min del i skogen, på fjellet, ved sjøen, på kano/kajakktur, overnattingstur i skog og hei, på fjellvidda under midnattssol. Vet ikke noe som har sett oss.

Anonymkode: 0a743...d7e

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Utendørs flere ganger, fort gjort når det er spennende. På handikap toalettet på skolen og i skiftebås på Hovden badeland. 

Anonymkode: 7a07d...a7d

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg og min kone hadde sex i det fri, under akten oppdaget jeg tre gutter som tittet fram bak et veltet tre, jeg fikk gjort henne oppmerksom på tilskuerne og jeg skal si det tente henne ekstra, hun ffikk kjempeorgasme.

De dukka også opp andre gang vi var der, og etter det var det vi planla å gjøre det litt ekstra spennende hvis de dukka opp en tredje gang, men det er en annen historie.

Anonymkode: f1a35...a0e

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

siwhel
3 timer siden, Apekatten skrev:

Ja. Lenge siden nå, men har prøvd ut ulike steder, ble aldri tatt. Sjøen, offentlig toalett, buss, kinosal, solarium, garderobe på en skole.

Kinosalen har jeg aldri helt forstått meg på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Apekatten
4 timer siden, siwhel skrev:

Kinosalen har jeg aldri helt forstått meg på

Det var bare for å prøve det, men det er veldig overvurdert, for å si det sånn! 😅

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
siwhel
11 minutter siden, Apekatten skrev:

Det var bare for å prøve det, men det er veldig overvurdert, for å si det sånn! 😅

Ja det vil jeg tro.. kan liksom ikke være noen i nabo sete 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tdm900

Har hatt det det ute ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Nylig i kantinen på jobben. 

Anonymkode: 1b6e1...e07

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

På stranden, i bil på parkeringsplass, på en holme med fullt innsyn på st hans aften (ganske sikker på at vi ble sett da). 

Har lyst til å prøve mer...

Anonymkode: 5dd09...413

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ja, i skogen, synes det er oppskrytt. Digger verken steiner, barnåler eller kongler som underlag, og tenner overhodet ikke på faren for å bli oppdaget. Jeg er tydeligvis ingen spenningssøker. Digger fantasien om det, men ikke realitetene. 

Anonymkode: fef0c...b00

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Stranda. Det var kaldt og fælt og du får sand over alt. Eg trudde det kom til å bli sååå romantisk. Men nei...

Anonymkode: d50b8...3f9

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ma00
15 timer siden, Apekatten skrev:

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

På stranden, i bil på parkeringsplass, på en holme med fullt innsyn på st hans aften (ganske sikker på at vi ble sett da). 

Har lyst til å prøve mer...

Anonymkode: 5dd09...413

21 timer siden, Alterego666 skrev:

Mange gamger, mange steder, mange måter, og ja; blitt oppdaget.

Vil dere utdype hvordan dere gjorde det det? Stillinger osv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Kun i stående bakfra (praktisk og enkel stilling), kommer ofte fortere da også.I stående bakfra kan nemlig begge stå med buksa på knærne og det er raskt og kle på seg igjen. Har også hatt et ønske om henne på topp men hun våger ikke, siden hun må ta buksa helt av.

Anonymkode: 7a07d...a7d

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Min favoritt er fjelltopper - først en fin tur opp, og så en herlig avslutning på treninga før man får belønning i form av orgasme og sjokolade. Vi har alltid valgt bakfra, for da er det raskest å kle seg igjen. Også dropper vi det jo om det er et populært turmål for familier eller masse folk ute. Vil ikke påtvinge andre vår seksualitet!

Anonymkode: 483bf...c85

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
8 timer siden, ma00 skrev:

Vil dere utdype hvordan dere gjorde det det? Stillinger osv?

Lite anna å finne på, så prøver du med en runketråd? Blir bare patetisk hele tråden når du skal ha så detaljert

Anonymkode: 744ae...f15

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SlemUlv

Om jeg har lyst å ha sex hvor andre har mulighet til å se på, gjør jeg et på egnede steder. For min del, er det BDSM klubben jeg er medlem av. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FluffyJuggernaut
Skrevet (endret)

Ja, det har jeg. I hav, på strand, i bil og i skog. Aldri blitt fersket (som jeg vet om). Vi var ganske trygge på at vi ikke kom til å bli oppdaget, hadde vi blitt oppdaget så hadde vi nok kommet oss der fra så fort som mulig. Det er ikke vår kink. I våre tilfeller var det bare at vi var for kåt til å klare å vente til vi kom hjem.

Resten av detaljene blir jeg ikke å dele.

Endret av FluffyJuggernaut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her