Gå til innhold

Sexleketøy som får han til å komme?


Energi-jenta

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å kjøpe noe sexleketøy til kjæresten min og vil gjerne ha tips om hva som finnes der ute :)

 

Selv er jeg veldig glad i sex og har sjeldent problem med å få orgasme, hvertfall hvis jeg i tillegg bruker vibrator under sexen. Som kvinne er det lett å finne vibratorer der ute med dildo, klitorisvibrator og masse, masse mer.

For mannfolk... Da ser det ut som at utvalget er mindre. Jeg har lyst til å overraske min kjæreste med en vibrator som kan få han til å komme selv om han er sliten? Er det noen som har noe tips til hva som finnes der ute for menn?

 

Jeg har sett litt på forskjellige fleshlights, men ser at noen av de skal man holde under varmt vann i 10 minutt... Det er lenge å vente på når man akkurat har hatt sex hvor jeg har fått orgasme og jeg bare skal få han til å komme kjapt..

 

 

Endret av Energi-jenta
anonym
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kvinnen er et leketøy

Anonymkode: 93fb2...36f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vil han oppfatte en slik gave??

At han ikke er bra nok? Dysfunksjonell?

Snakk med han slik at det blir en felles greie. Da er det ikke hva han får som er viktist, men at du nyter av å se han komme. 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet et par ganger av typ klitorisvibrator rettet mot penishodet,  men spenningen gikk bort etter et par ganger. En vibrerende buttplug kanskje, hvis han takler denslags?  Fleshlight trenger ikke varmes opp, så lenge du ikke lagrer den iskaldt.  Det kan gå ganske raskt med Fleshlight, hvis hun styrer tempoet, og ikke tar pauser. Hvis jeg bruker den på egenhånd, så er den best til langvarig teasing. En time eller to 🙂

Anonymkode: 65b66...0dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett at man må holde noen manne-leker under vann i 10 min?

Selvet merket flehlight er bra, mange av de er uten vibrasjon.

Suck-o-mat er kjempebra! Det er en blowjob maskin!

Ellerså er blow-yo gøy om du burker den på han og suger samtidig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du bruke den sammen med ham er fleshlight quickshot å anbefale... er vel litt som den blow-yo, den kan kombineres med litt suging:-)

Morsom sak... er en fleshlight, men kort, så penis går igjennom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.6.2018 den 22.41, Energi-jenta skrev:

Jeg har lyst til å kjøpe noe sexleketøy til kjæresten min og vil gjerne ha tips om hva som finnes der ute :)

 

Selv er jeg veldig glad i sex og har sjeldent problem med å få orgasme, hvertfall hvis jeg i tillegg bruker vibrator under sexen. Som kvinne er det lett å finne vibratorer der ute med dildo, klitorisvibrator og masse, masse mer.

For mannfolk... Da ser det ut som at utvalget er mindre. Jeg har lyst til å overraske min kjæreste med en vibrator som kan få han til å komme selv om han er sliten? Er det noen som har noe tips til hva som finnes der ute for menn?

 

Jeg har sett litt på forskjellige fleshlights, men ser at noen av de skal man holde under varmt vann i 10 minutt... Det er lenge å vente på når man akkurat har hatt sex hvor jeg har fått orgasme og jeg bare skal få han til å komme kjapt...

 

 

Prostata simulator vil få typen din i ekstase gi han heftige orgasmer😊

Anonymkode: 54145...372

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dette vært til meg kunne du ha spart deg de pengene. En blow-job å om mulig en stimulering av prostata hadde vært helt himmelsk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vibrerende buttplug til han OG til deg. Du blir ekstra trang, og det vibrerer overalt. La han ta deg bakfra... Det pleier å bli brølende orgasmer for min mann hvertfall 😛

Anonymkode: 74b44...f2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...