Gå til innhold

Jeg har hatt en lang dag på jobb, så nå hadde det vært godt om du kunne slikket meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten kom hjem fra jobb i går kveld og sa: jeg har hatt en lang dag på jobb, så nå hadde det vært godt om du kunne sugd meg. 

Jeg begynte da å tenke over om en jente hadde sagt det samme, har det noen gang skjedd?? Hvordan hadde menn reagert om kjæresten kom hjem å sa dette? 

Anonymkode: ab40c...57f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten kom hjem fra jobb i går kveld og sa: jeg har hatt en lang dag på jobb, så nå hadde det vært godt om du kunne sugd meg. 

Jeg begynte da å tenke over om en jente hadde sagt det samme, har det noen gang skjedd?? Hvordan hadde menn reagert om kjæresten kom hjem å sa dette? 

Anonymkode: ab40c...57f

Jeg ville blitt veldig, veldig glad. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer hele tiden her....senest for en time siden slikket jeg henne til hun kom..... så spiste vi middag.

 

Anonymkode: ad95f...664

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en rar måte å henvende seg til noen for sex. Ingen build up, liksom?

Jeg hadde nok blitt med henne. Men jeg har vanskelig å se for meg at jeg ville vært sammen med en person som ordla seg på den måten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hadde hun sagt det så hadde jeg slikket uten å forvente noe tilbake, annet enn en tilfredstilt kjæreste👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smør Nøtte på musa di, så får du 100% sikkert tilslag. Nam nam! Nøtte...mmmmmm

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent vitenskaplig vil jeg aldri belønnet med sex etter å ha hatt det slitsomt på jobb. Her er jeg ganske vitenskapelig. Det å belønne med dette vil kunne føre til at man forbinder jobb med sex og da sex med noe negativt. Klassisk betinging.

Anonymkode: c5c5a...3be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Andrea93

Jeg har definitivt sagt det til mannen min flere ganger, og da pleier han å gjøre det. Som oftest blir det kanskje en runde med sex etterpå også, men senest i går ble det kun oralsex på meg og ingenting mer på han. Gjengjelder selvsagt tjenesten andre dager, så jevnt over går det nok opp i opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å sprute piska krem fra sånn sprayting i musa når typen kommer hjem, så etter at jeg låser han inn på telecomen,  setter jeg meg på en stol med begge bena over armstøttene. Sprikende. Da er det bare å forsyne seg😋

Anonymkode: e4775...265

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemy36
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å sprute piska krem fra sånn sprayting i musa når typen kommer hjem, så etter at jeg låser han inn på telecomen,  setter jeg meg på en stol med begge bena over armstøttene. Sprikende. Da er det bare å forsyne seg😋

Anonymkode: e4775...265

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten kom hjem fra jobb i går kveld og sa: jeg har hatt en lang dag på jobb, så nå hadde det vært godt om du kunne sugd meg. 

Jeg begynte da å tenke over om en jente hadde sagt det samme, har det noen gang skjedd?? Hvordan hadde menn reagert om kjæresten kom hjem å sa dette? 

Anonymkode: ab40c...57f

Jeg hadde gjort det fordi jeg bryr meg om deg og elsker å slikke fitta di. Har forøverig gjort det på alle damene jeg har hatt et forhold med. Seksuelt eller kjærlighet. Må gi og ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...